Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het zal natuurlijk heel erg verschillen qua kwaliteit en ik heb wellicht geluk gehad, maar zeker iets om in de gaten te houden. (Waarschijnlijk wel handig om te wachten tot na de lockdown voordat mensen daarover vallen.) Anders inderdaad de Ikea. Mijn ex had een van die goekoopste twijfelaars van de Ikea en die slapen helemaal prima. Wat ik wel nog wil zeggen, wat ook een paar voorgangers al zeiden is dat 140 prima gaat maar dat ik het toch niet helemaal perfect vind met 2 volwassenen. Daarom ook bewust ervoor gekozen mijn bed via marktplaats te kopen zodat ik over een aantal jaar als ik naar verwachting uit mijn studentenhuis ben, kan investeren in een nieuw, nog wat groter bed. Alhoewel mijn huidige twijfelaar dan nog wel zal blijven voor logés enzo want ben groot fan
8nnemiek schreef:Dat lijkt me wat krap, dan krijg je de kastdeuren niet meer open.
Dan zou ik liever het bed op de plek van het bureau zetten, en de tv kast een slag draaien, kast op de oude plek, en bureau in de hoek linksonder.
Kun je de tv niet ophangen trouwens. Kijkt ook fijner als die wat hoger hangt. En daar zou je zelfs je bureau onder kunnen zetten.
Als je gewend bent in een 90cm te slapen dan zal 140cm al veel ruimer voelen, dus als een bed van 160cm ruimtetechnisch lastiger is dan raad ik je zeker aan lekker bij 140cm te blijven.