Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

AmoorM schreef:Ik snap echt niet dat mensen rond 19:00 uur klaar zijn.
AmoorM schreef:Ik snap echt niet dat mensen rond 19:00 uur klaar zijn. Mijn avond was als volgt:
17:45 thuis, kaarsjes aan, kopje thee en 2 afleveringen van gtst kijken. 18:45 beginnen met koken, 30 min oven tijd, ondertussen afwassen van afwas wat er nog stond, stofzuiger door het huis, de was opvouwen en ophangen, de wasmachine aan. Toen was eten klaar, daarna kattenbak schoonmaken, de wasmachine was daarna klaar, was ophangen. Nu knuffelen met de kat op de bank en knopje thee en het is alweer kwart voor 10. Op de kattenbak na is dit een normale paard loze avond.
Als ik van 7 tot 17 werk dan ga ik naar huis, eet ik wat en ga ik daarna door naar stal. Vaak ben ik dan tegen 20.00 uur/ 20.30 uur thuis. Ik ben dan vaak te moe om nog wat te doen en ga dan ook serie kijken of op bokt kijken.
AmoorM schreef:Ik snap niet dat jij na 19.00 uur nog zo druk bezig bent in huisIk snap echt niet dat mensen rond 19:00 uur klaar zijn.
Ik zorg ervoor dat voor het eten alles aan kant is. Daarna de keuken opkuisen, de laatste rommeltjes wegwerken, op de bank en beentjes omhoog! Wel werk ik onregelmatig, dus ben vaak overdag met het huishouden bezig. Het eerste wat ik doe na een dagdienst: hopen dat ik met een borrel op de bank kan neerploffen, maar daarvoor vaak al door 3 meisjes wordt aangeklampt
noviceh schreef:AmoorM schreef:Ik snap niet dat jij na 19.00 uur nog zo druk bezig bent in huisIk snap echt niet dat mensen rond 19:00 uur klaar zijn.Ik zorg ervoor dat voor het eten alles aan kant is. Daarna de keuken opkuisen, de laatste rommeltjes wegwerken, op de bank en beentjes omhoog! Wel werk ik onregelmatig, dus ben vaak overdag met het huishouden bezig. Het eerste wat ik doe na een dagdienst: hopen dat ik met een borrel op de bank kan neerploffen, maar daarvoor vaak al door 3 meisjes wordt aangeklampt

Daarna eet ik op de bank voor de tv (ben alleen). Als ik nog geen honger heb zet ik vaak eerst de wasmachine aan/was ophangen/stofzuigen etc. Na het eten ga ik meestal wel iets doen. Ik heb o.a. tennisles en ik spreek gemiddeld nog wel 3x op een doordeweekse avond wat af met vrienden. Ik eet ook wel regelmatig samen met iemand. Dus 1 a 2 avonden in de week lig ik gewoon lekker in mijn eentje op de bank. Weekenden zitten ook meestal vol met sociale bezigheden, dus ik heb die behoefte ook wel om avonden alleen te zijn. 
AmoorM schreef:Ik snap echt niet dat mensen rond 19:00 uur klaar zijn. Mijn avond was als volgt:
17:45 thuis, kaarsjes aan, kopje thee en 2 afleveringen van gtst kijken. 18:45 beginnen met koken, 30 min oven tijd, ondertussen afwassen van afwas wat er nog stond, stofzuiger door het huis, de was opvouwen en ophangen, de wasmachine aan. Toen was eten klaar, daarna kattenbak schoonmaken, de wasmachine was daarna klaar, was ophangen. Nu knuffelen met de kat op de bank en knopje thee en het is alweer kwart voor 10. Op de kattenbak na is dit een normale paard loze avond.
.