kwita schreef:Lang niet in geloofd, tot ik op mijn werk te maken kreeg met een cliënt die zelfs op de afdeling uitzonderlijk gedrag echt extreem uitzonderlijk gedrag vertoonde. Haar man wist het zeker ze was bevangen door een geest. Lang dacht ik jaja tuurlijk....tot er dingen gebeurde knipperende lichten, op commando springende lampen, cijfersloten die op commando het niet meer deden. En dingen over jou en je familie vertellen die echt niemand kan weten.......Toen ik haar vroeg zij ze het zelf,dat doe ik niet dat doet de geest in mij. Toen ik het grapje maakte kun je voor vanavond je gespleten persoonlijkheid vragen rustig te blijven.... moest ze lachen en zei ze ik hoop het maar ik heb geen controle. toen sprak ik met haar af als je je niet kunt bedwingen ga dan naar de leegstaande kamer en leef je daar uit goed?!
Ze knikte wat er die avond gebeurde was onbeschrijfelijk, Haar lichaam lag op bed maar niet wetend dat de complete elektronica en sensoren ontregeld waren maar de observatie kamera's legden wel heel vreemde dingen vast op camera. Zwevende tafels knipperende lampen en de sensoren gingen ook aan en uit zelfs het brand systeem ging af en was niet te resetten, zelfs kortsluiting. De volgende dag moest ik weer werken en toen zij ze ik heb jullie toch niet te erg laten schrikken he?. Toen ik haar bedankte dat ze de overige cliënten met rust liet gebeurde er iets heel vreemds onverklaarbaar en ik ben vanaf toen daar echt in gaan geloven!. vanaf het moment dat ze is overleden is het rustiger maar nog steeds gebeuren er vreemde dingen sensoren die snachts afgaan, de afzuigkap die vanzelf aan en uit gaat ,een printer die gaat printen... de naam van die overleden vrouw , de tv aan en uit. Het blijft bizar om te ervaren dat dit dus gewoon ook kan!
Wauw..... Dat is echt best wel eng. Ik hoop dat je dan nooit alleen hoeft te werken? Ik zou me rot schrikken als de printer ineens gaat printen. Ik schrik al als het koffiezetapparaat even gaat spoelen.
Edit: Ik heb ook heel vaak dat ik me dan dingen ga inbeelden, bijv. als ik alleen op mijn kamer ben in het donker, dat er dan een enge man met een heeel eng hoofd naar mij aan het kijken is door het raam, maar als ik dan omkijk is er niemand.
Ik had ook laatst dat ik in bed lag (we zijn een nieuwe badkamer aan het maken naast mijn kamer) en het bad was voor het eerst gevuld met water. We hebben een soort opslagkamertje naast de badkamer, waar dan zo'n sensor lichtje zit die op de badkamer zit aangesloten. (er zit dan een deurtje in mijn kamer die naar de opslag gaat, en die laat best veel licht door). Nou het bad was dus gevuld met warm water. Ik lag alleen in mijn bed op zolder. Opeens ging dat lichtje met de sensor aan. Ik was zo bang dat ik me niet durfde te verroeren. Na ongeveer een kwartier doodstil te hebben gelegen en het ligt 2 keer was aangegaan (hij gaat vanzelf weer uit als er geen beweging is), ben ik zo snel als ik kon, continue achterom kijkend, naar beneden gerend. Ik heb doodsbang mijn vader geroepen en verteld wat er was gebeurd. Hij zei dat het wel het stoom zou zijn van het warme water. Ik geloofde het niet. Toen is mijn vader mee naar mijn kamer gekomen en heeft hij de badkamer gecheckt. Er was natuurlijk niemand. Toen ben ik toch maar met dicht geknepen ogen naar bed gegaan.
Heeft iemand anders ook dat je je van alles in gaat beelden en je zelf bang gaat maken?