Sokkenwebsite van bokker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:50

Paloedie schreef:
capopjekop schreef:
Ik weet haar boktnaam even niet maar https://www.facebook.com/handgebreidesokkenvanFloor/

En zie daar de herkomst van 70 nieuwe paginabezoekers =D

Jouw sokken zijn ook gaaf!
Heel ander soort sok natuurlijk.
En ik ben heel erg blij dat ik ze niet met de hand moet maken, wat een klus zou dat zijn met al die lastige patroontjes :')

marleen_88 schreef:
Wat een leuke sokken! Wanneer komen de otters weer? Die wil ik graag voor mijn vriend, die is dol op otters.

Ze zijn gewoon voorradig, alleen de webshop wou dat kennelijk niet geloven.
Je zou ze nu gewoon moeten kunnen bestellen.

marleen_88

Re: Sokkenwebsite van bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:54

Ik heb de otters in mijn eigen maat besteld, 43-46 pakte hij helaas niet.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:08

Ik heb al eerder besteld bij Peerke, hele gave sokken en snel thuisgeleverd. Enig nadeel vind ik dat ze erg lang zijn(ik draag doorgaands sokken die een stuk korter zijn.) Maar das heel persoonlijk.

Wel vraag aan Peerke: Op Facebook zie ik regelmatig reclame voor een sokkenbedrijf die totaal anders heet dan jouw bedrijf met precies dezelfde sokken die jij verkoopt. Heb jij de sokken bij een groothandel vandaan en zijn er meerdere winkels die dit verkopen? Ik weet even niet meer hoe dat bedrijf heet.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:29

fohadie schreef:
Ik heb al eerder besteld bij Peerke, hele gave sokken en snel thuisgeleverd. Enig nadeel vind ik dat ze erg lang zijn(ik draag doorgaands sokken die een stuk korter zijn.) Maar das heel persoonlijk.

Wel vraag aan Peerke: Op Facebook zie ik regelmatig reclame voor een sokkenbedrijf die totaal anders heet dan jouw bedrijf met precies dezelfde sokken die jij verkoopt. Heb jij de sokken bij een groothandel vandaan en zijn er meerdere winkels die dit verkopen? Ik weet even niet meer hoe dat bedrijf heet.

Dedoles is dat denk ik.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:43

De reclame die jullie hebben gezien is inderdaad van Dedoles.
Ik open de winkels voor hun hier in Nederland en in de toekomst in België :j
Echter met al het corona gebeuren is dat nu beperkt gebleven tot een winkel in Emmen, maar volgend jaar gaan we er meer openen :D

Sockyzz is een beetje een uit de hand gelopen hobby projectje.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:47

Peerke_ schreef:
Echter met al het corona gebeuren is dat nu beperkt gebleven tot een winkel in Emmen, maar volgend jaar gaan we er meer openen :D

Ja, die is het! Dus die is ook van jou? Ik wilde er al een boos berichtje bijzetten dat het een na aper is. _O- := maar bedacht me dat er misschien wel meerdere bedrijven waren die hetzelfde verkochten.

Zal de volgende keer het bericht delen en aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:52

fohadie schreef:
Peerke_ schreef:

Ja, die is het! Dus die is ook van jou? Ik wilde er al een boos berichtje bijzetten dat het een na aper is. _O- := maar bedacht me dat er misschien wel meerdere bedrijven waren die hetzelfde verkochten.

Zal de volgende keer het bericht delen en aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

Ja en nee..
De website is niet van mij, maar de fysieke Dedoles winkels wel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 21:59

Ahhh, duidelijk. Dank!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:05

Dames en heren, mag ik jullie er op wijzen dat het voor kan komen dat sjoerd (peerke) niet leverd en je dan vervolgens blokkeerd overal en nergens meer op reageert dit heeft hij al bij meerdere gedaan bij zijn oude webshop.

zit ik ( nog meer mensen) al ruim 5 jaar nog steeds op mijn geld te wachten van producten die hij nooit geleverd heeft. ook nu negeert hij gewoon de berichten hierover.

Pas dus op!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:10

Ashleytjuhh schreef:
Dames en heren, mag ik jullie er op wijzen dat het voor kan komen dat sjoerd (peerke) niet leverd en je dan vervolgens blokkeerd overal en nergens meer op reageert dit heeft hij al bij meerdere gedaan bij zijn oude webshop.

zit ik ( nog meer mensen) al ruim 5 jaar nog steeds op mijn geld te wachten van producten die hij nooit geleverd heeft. ook nu negeert hij gewoon de berichten hierover.

Pas dus op!

Ik hoop dat je een grap maakt... -O-

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:20

Ashleytjuhh schreef:

Pas dus op!

Dat is nogal een beschuldiging...

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:22

Ik ga sokken en een aapje bij Paloedi kopen dankzij jullie tip! Heel erg bedankt!

Die aapjes zijn zo schattig <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:26

Marleen zoals in pb had aangeven is het geen grap helaas.

Tatyana, helaas iets wat waar is... zolang ik nog steeds geen producten heb ontvangen die ik had besteld of het geld terug op mijn rekening staat blijft het helaas waar. mocht je er meer van willen weten mag je gerust een pb sturen

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:31

Ashleytjuhh schreef:

Tatyana, helaas iets wat waar is... zolang ik nog steeds geen producten heb ontvangen die ik had besteld of het geld terug op mijn rekening staat blijft het helaas waar. mocht je er meer van willen weten mag je gerust een pb sturen

Ik vind het niet echt netjes dat je dit hier zo neer kwakt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en je hebt hier nou ook niet echt precies je ervaring verteld.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 22:41

prugelpiet schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik vind het niet echt netjes dat je dit hier zo neer kwakt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten, en je hebt hier nou ook niet echt precies je ervaring verteld.

ik heb je een pb gestuurd :)

Dit is mijn ervaring met sjoerd!
een gewaarschuwd mens is altijd goed.

het 'verhaal heeft al in een ander topic toen gestaan wat daar ook over ging dus het niet zo neer gekwakt :)

zoals ik aangaf is de ervaring dat hij geen producten heeft geleverd waar wel voor betaald is.

maar dit is mijn ervaring met hem doe er mee wat je wilt veder. Als hij dit gewoon netjes oplost naar 5 jaar dan laat ik alsnog alles verwijderen tot die tijd blijf ik mensen waarschuwen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:04

Ik heb anders een uitstekende ervaring met Peerke/Sjoerd en de sokken. 4 paar besteld en de volgende dag lagen ze al in de brievenbus!

Vind het jammer dat dit topic nu zo,n wending krijgt en zou het nog veel vervelender vinden als mensen nu niet meer durven te bestellen.

Asley, een verhaal heeft altijd twee kanten en vast dat Peerke er heel anders over denkt. Ik weet niet hoelang geleden jouw ervaring is, de mijne is van vijf weken geleden. Prima service!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:17

Paloedie schreef:
En voor dat je zo saai mogelijke sokken wilde zijn ze toch best leuk geworden ;)

Ze zijn mooi hoor en inderdaad precies wat ik toen vroeg qua kleur. Maar als je nog ooit een paar maakt in maatje 42 die er uitzien alsof er een eenhoorn overheen heeft gekotst hou ik me ook aanbevolen. :))

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:35

:+

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 23:37

Paloedie schreef:
anca schreef:

Deze zijn toch niet van die site? En zit er antislip onder ? Zoiets zoek ik voor mannen maar vind alleen maar dames sokken :+

De sokken van Rawr zijn handgebreid door mij. Er zit geen antislip onder, maar ze zijn wel wat minder glad dan gewone katoenen sokken.

Ik draag zelf eigenlijk alleen maar wollen sokken, afgelopen week had ik weer eens katoenen sokken aan en toen ben ik ook onmiddellijk van de trap gelazerd, zo glad

Dank. Wat goed dat je sokken kunt breien. Dat hoor je niet veel meer tegenwoordig.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:11

Rawr schreef:
Paloedie schreef:
En voor dat je zo saai mogelijke sokken wilde zijn ze toch best leuk geworden ;)

Ze zijn mooi hoor en inderdaad precies wat ik toen vroeg qua kleur. Maar als je nog ooit een paar maakt in maatje 42 die er uitzien alsof er een eenhoorn overheen heeft gekotst hou ik me ook aanbevolen. :))

+ 1. Ook ik heb maat 42 en ben pro-eenhoornkots!

Ik heb al een paar in prachtige kleuren blauw, en ze zitten zalig!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:43

Leuk! Sokken met unicorn kots! +1

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 00:46

Wat zijn de prijzen van de sokken van Paloedie? Of kijk ik er overheen?

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:16

Rawr schreef:
Paloedie schreef:

Hahahaha ik zal het in mijn achterhoofd houden

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 02:10

Century schreef:
Wat zijn de prijzen van de sokken van Paloedie? Of kijk ik er overheen?

€20,50 betaalde ik voor mijn paar sokken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 02:24

prugelpiet schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Want? Het is een ervaring uit de eerste hand en blijkbaar geen goede ervaring, ik zou niet weten waarom men dit niet zou mogen delen?