MyWishMax schreef:Ik vind de a lijn van Samsung hele fijne toestellen, maar de camera ben ik niet weg van. Dit is 2e toestel uit die lijn die ik heb en in alles vind ik ze super fijn, lange batterij duur, in die tijd werkte hij beter als de s lijn die vrienden hadden, behalve de camera.
Welke heb jij?
CairnTerrier schreef:Je kan van een budgettoestel ook niet verwachten dat deze boven verwachting goede foto's maakt.
De camera van een Samsung Galaxy A41 achterop is een triple-camera met een 48 megapixel hoofdlens, 8 megapixel groothoeklens en een 5 megapixel dieptelens. De front-camera telt 25 megapixel. Dat is heel prima voor een budgettoestel, maar wil je meer en beter, moet je het hogerop zoeken met een Samsung Galaxy A51, A71 of de S-serie - en dus ook een aanzienlijk hogere prijsklasse.
Nee dat is ook zo. Eerder nam ik vaak een telefoon die net wat ouder was en niet de nieuwste android versie had.
Wil eigenlijk ook nog geen nieuwe, want weinig budget. Maar deze wordt de touchscreen slecht en ik wil eigenlijk niet wachten tot ie het helemaal begeeft...
Maar misschien toch eens overwegen weer één net wat ouder te nemen en zo een betere camera.
Anderzijds wil ik er niet op achteruit gaan maar dat zal wellicht ook niet gebeuren met een nieuwe telefoon en dus ook wel betere camera's.
Ik heb wat reviews bekeken en daar zie ik wel beduidend betere foto's als die van m'n moeder...
En laten we wel wezen, voor echt mooie foto's heb ik gewoon een camera