Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mama3 schreef:Ik heb zelf eens een abonnement op de (kek) mama gekregen. Dat vond ik echt heel leuk. Geen idee of dat tijdschrift nog bestaat. Maar je zou één exemplaar kunnen geven met een felicitatie zwangerschapkaart.
De andere cadeaus vindt ik meer kraamcadeaus en geen felicitatie cadeaus, maar dat is mijn mening.
In het eerste trimester is een kaartje met een aardigheidje meer dan voldoende in mijn optiek.
judith__ schreef:Een baby onder de douche is glibberig en glad. Z'n washand is ideaal om fijne grip op je kindje te houden. En zal niet snel gegeven worden.
https://www.bol.com/nl/p/baby-shower-kr ... oCEALw_wcB
Peuk schreef:Ik zal trouwens wel een Hollander zijn maar jeetje die spullen zijn ook niet goedkoop allemaal.
Amado7 schreef:Je kan ook van die schattige laarsjes halen bij de HemaAlleen weet niet of ze ook neutrale hebben.
Boekjes zijn altijd goed.
Mjetterd schreef:Amado7 schreef:Je kan ook van die schattige laarsjes halen bij de HemaAlleen weet niet of ze ook neutrale hebben.
Boekjes zijn altijd goed.
Ook leuk ja! Ik kreeg regenlaarsjes van de Hema. Hema heeft hele leuke met allerlei printjes. Maar dan moet je misschien al wel weten of het een jongentje of meisje wordt.
Ik zou dan gaan voor maat 21/22. Dat dragen ze een beetje als ze leuk kunnen lopen.
Peuk schreef:Mama3 schreef:Ik heb zelf eens een abonnement op de (kek) mama gekregen. Dat vond ik echt heel leuk. Geen idee of dat tijdschrift nog bestaat. Maar je zou één exemplaar kunnen geven met een felicitatie zwangerschapkaart.
De andere cadeaus vindt ik meer kraamcadeaus en geen felicitatie cadeaus, maar dat is mijn mening.
In het eerste trimester is een kaartje met een aardigheidje meer dan voldoende in mijn optiek.
De kans is aannemelijk dat ik er niet meer werk zodra zij gaat bevallen (en weer terug is), dus vandaar dat ik nu al wat wou geven.
Ik zal trouwens wel een Hollander zijn maar jeetje die spullen zijn ook niet goedkoop allemaal.
Tatyana schreef:Ik geef altijd 1 van de Lamaze beesten. Die kan je in de box of aan de maxi cosi hangen, krijg ik altijd erg leuke reacties op en vooral al het heel lang leuk blijft. Baby's ontdekken er steeds iets nieuws aan. Is echt leuk van 3 maanden tot 1,5 jaar.