"OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:04

FennyPower schreef:
xDenies schreef:
Leuk TS! Ik hoop dat, als hij single is, het nog een staartje krijgt :D Al blijft het maar bij een keer koffie drinken ofzo haha.

Nou daarom, nieuwsgierig zijn mag toch!
Daarbij snap ik DHL volledig! Ik zelf zal ook niet blij worden als mijn werkgever mijn nummer door geeft aan iemand van buitenaf zonder toestemming, ik heb mijn nummer en mail achter gelaten en ik zie het wel. :)

Kopje koffie drinken lekker toch haha!
Het is zeker mijn bedoeling niet dat deze kerel problemen krijgt en ik snap heust wat ik doe!
Daarbij kon het contact centrum ook wel lachen om mijn vraag, wat anders dan de standaard vragen denk ik.

Precies, helemaal met je eens :) Lekker hier van genieten en als het lukt dan is het fijn en als het niet lukt dan zijn er nog honderden andere vissen, toch? :Y)
Ik duim voor je!

Maflinger_S

Re: "OJEE! Toffe bezorger is missing!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:52

Oeh, spannend!

Zo lang DHL geen gegevens van werknemers verstrekt, is er niets aan de hand.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:56

Niets aan de hand hoor voor deze bezorger, als hij al een relatie heeft dan streelt het wellicht zijn ego en laat hij niets van zich horen. Heeft hij geen relatie dan vindt hij het misschien wel leuk om te reageren dus ik vind het ook wel een leuke actie van ts.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 14:12

Mocht iemand bij dhl emmen werken kan diegene mij een bericht doen :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:25

Ga gewoon tinderen, als hij vrijgezel is komt je hem daar wel tegen.
Je weet niets van de persoon, alleen gezien.

Zelf zou ik niet blij zijn, iemand die mijn werk zou benaderen voor gevens te vragen of info achter te laten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:29

listiglistje schreef:
Ga gewoon tinderen, als hij vrijgezel is komt je hem daar wel tegen.
Je weet niets van de persoon, alleen gezien.

Zelf zou ik niet blij zijn, iemand die mijn werk zou benaderen voor gevens te vragen of info achter te laten.

Ja want elke vrijgezel zit op Tinder. :')

Ze heeft haar gegevens achtergelaten, dat kan toch helemaal geen kwaad? Overdreven gedoe dit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:35

FennyPower schreef:
Mocht iemand bij dhl emmen werken kan diegene mij een bericht doen :)

En wat wil je dan ontvangen? Toch zijn gegevens? :?

Ik vind dit soort topics vaak toch ook een beetje creepy eerlijk gezegd.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:46

Wat een overdreven reacties weer. DHL geeft zijn gegevens toch niet? Mocht de jongen in kwestie dit horen en het hem leuk lijken kan hij zelf reageren. Hij is niet verplicht en dat snapt TS ook wel

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:06

Amado7 schreef:
Wat een overdreven reacties weer. DHL geeft zijn gegevens toch niet? Mocht de jongen in kwestie dit horen en het hem leuk lijken kan hij zelf reageren. Hij is niet verplicht en dat snapt TS ook wel

Jij zou het wel leuk vinden als een wildvreemde jouw werkgever benadert, om te kijken of er een date in zit? Ik zou het vervelend vinden dat ik schijnbaar niet gewoon m'n werk kan doen zonder achterhaald te worden. Daarnaast zou ik het ook niet zo leuk vinden dat dergelijke acties in mijn professionele werkomgeving plaatsvinden -O- Dit soort topics zorgen er bij mij voor dat ik blij ben met mijn auto zonder bedrijfsreclame...

Het zou anders geweest zijn als TS hem gewoon aangesproken had, één op één op hem afgestapt was.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:08

Nou zeg, dit is toch niet het eerste topic? We hebben meerdere geslaagde topics hier op bokt langs zien komen waar iedereen wel heel enthousiast over was. Jammer dat dit topic een zure ondertoon krijgt :( Maar goed, natuurlijk mag iedereen een mening hebben! Jammer vind ik het wel voor TS. Ze is niet ineens één of andere stalkende gek, ze heeft gewoon gedaan wat al héél veel mensen haar voor zijn gegaan.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:12

Doubtless schreef:
Amado7 schreef:

Jij zou het wel leuk vinden als een wildvreemde jouw werkgever benadert, om te kijken of er een date in zit? Ik zou het vervelend vinden dat ik schijnbaar niet gewoon m'n werk kan doen zonder achterhaald te worden. Daarnaast zou ik het ook niet zo leuk vinden dat dergelijke acties in mijn professionele werkomgeving plaatsvinden -O- Dit soort topics zorgen er bij mij voor dat ik blij ben met mijn auto zonder bedrijfsreclame...

Het zou anders geweest zijn als TS hem gewoon aangesproken had, één op één op hem afgestapt was.

Nee hoor dat zou ik niet vervelend vinden. Zolang mijn werkgever mijn gegevens niet verstreken heeft en het puur alleen een berichtje is van: joh iemand vind je leuk en heeft een mailtje gedaan naar ons. Ik heb gezegd je gegevens niet te verstrekken waarop ik wel die ander zn gegevens heb ontvangen dus stuur het even door. Doe er mee wat je wilt.

Ik zou er denk niet op in gaan, maar ik zou er geen moeite mee hebben als iemand dat probeert via mijn werkgever. Je hoeft toch niet te reageren.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:13

Nou ja ik weet het niet hoor... vroeger, zonder internet, deden we het als schoolmeisje ook.. ik weet nog goed dat er ergens een buitenschilder aan het werk was die superinteressant was... daar liepen we dus steeds langs...
kan hij ook als stalkerig ervaren hebben.. en nog erger zelfs, want we wisten waar hij werkte en hij kon ook niet ineens ergens anders gaan staan...

Stalken kan je overal gebeuren helaas.

maar als je niet waagt win je ook nooit wat ..

Ik zou inderdaad liever hebben dat iemand het doet die verder niet weet wie ik ben en dat via een werkgever doet, dan wanneer het bijvoorbeeld iemand betreft in hetzelfde gebouw, en die vasthoudend blijft en waar je dan dus niet vanaf komt... -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:16

Amado7 schreef:
Nee hoor dat zou ik niet vervelend vinden. Zolang mijn werkgever mijn gegevens niet verstreken heeft en het puur alleen een berichtje is van: joh iemand vind je leuk en heeft een mailtje gedaan naar ons. Ik heb gezegd je gegevens niet te verstrekken waarop ik wel die ander zn gegevens heb ontvangen dus stuur het even door. Doe er mee wat je wilt.

Ik zou er denk niet op in gaan, maar ik zou er geen moeite mee hebben als iemand dat probeert via mijn werkgever. Je hoeft toch niet te reageren.

Precies. Wat een overdreven reacties hier. TS heeft enkel een berichtje gedaan. Sommigen reageren hier alsof ze hem 8 wijken achterna is gefietst en vervolgens de hele nacht voor zijn raam heeft staan wachten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:17

__Sannne schreef:
Precies. Wat een overdreven reacties hier. TS heeft enkel een berichtje gedaan. Sommigen reageren hier alsof ze hem 8 wijken achterna is gefietst en vervolgens de hele nacht voor zijn raam heeft staan wachten.

Och.. dat waren nog es tijden... -O-

:')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:19

Echt mensenlief waar maken jullie je druk om.
Ze legt het bij dhl neer en hoort vanzelf iets of juist niets.
Ik zou ook niet meer doen dan dat hoor ts.

Wat Ik wel erg zou vinden en dus persoonlijk heb meegemaakt, ik werkte ooit bij een benzinepomp en daar was een over geïnteresseerde monteur.
Die heeft gewoon mijn nummer later van de telefoonlijst afgepakt die er hing en toen mij contact.
Sorry dat vind ik dan weer wél creepy en mag bovendien niet. Maar dat terzijde.

Ts laat het op zijn beloop is mijn advies.
Hoor je wel wat is het leuk en zo niet ja jammer dan

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:24

LukieBradley schreef:
Echt mensenlief waar maken jullie je druk om.
Ze legt het bij dhl neer en hoort vanzelf iets of juist niets.
Ik zou ook niet meer doen dan dat hoor ts.
[...]
Ts laat het op zijn beloop is mijn advies.
Hoor je wel wat is het leuk en zo niet ja jammer dan

Nou ja, ze heeft niet alleen DHL bericht maar ook de facebook groep voor DHL medewerkers benaderd met de vraag om een berichtje te plaatsen en ze vraag hier of mensen die werken bij DHL Emmen en dit lezen een pb willen sturen. Dat is dus meer dan alleen maar DHL bellen. Daarvan (DHL bellen) zie ik de lol zeker wel van in. Die andere acties zou ik niet plaatsen, als mij dat zou overkomen zou ik dat niet meer zo waarderen.

edit: typo
Laatst bijgewerkt door Ir111 op 18-11-20 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:26

Ir111 schreef:
Nou ja, ze heeft niet alleen DHL bericht maar ook de facebook groep voor DHL medewerkers benaderd met de vraag om een berichtje te plaatsen en ze vraag hier of mensen die werken bij DHL Emmen en dit lezen een pb willen sturen. Dat is dus meer dan alleen maar DHL bellen. Daar (van DHL bellen) zie ik de lol zeker wel van in. Die andere acties zou ik niet plaatsen, als mij dat zou overkomen zou ik dat niet meer zo waarderen.

Dat dus, de vraag stellen aan DHL snap ik nog. Dan is het gewoon die gast zijn keuze om er wel of niet wat mee te doen.
Maar buiten het op facebook plaatsen bij de werknemers en dan ook nog eens hier om een PB vragen (en dan kan ik me enkel voorstellen dat ze iemand hoopt te treffen die hem kent en zijn gegevens wil doorgeven want die gast zegt waarschijnlijk tegen zoveel mensen "hoi" dat hij echt niet meer weet wie TS was.) vind ik wat ver gaan.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:26

xDenies schreef:
Nou zeg, dit is toch niet het eerste topic? We hebben meerdere geslaagde topics hier op bokt langs zien komen waar iedereen wel heel enthousiast over was. Jammer dat dit topic een zure ondertoon krijgt :( Maar goed, natuurlijk mag iedereen een mening hebben! Jammer vind ik het wel voor TS. Ze is niet ineens één of andere stalkende gek, ze heeft gewoon gedaan wat al héél veel mensen haar voor zijn gegaan.

Ze wordt ook niet weggezet als een of andere stalkende gek, je overtrekt de gegeven reacties.

Ik vraag me overigens af of de reacties anders zouden zijn als TS een lelijke/oude man was geweest en de DHL bezorger een vrouw?

@TS: Desondanks wens ik je wel toe dat deze jongen erg enthousiast is en er een kop koffie uit voorkomt hoor. Het is helemaal niet de bedoeling om dit topic een "zure ondertoon" te geven. Kijk er gewoon anders naar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:31

Doubtless schreef:
@TS: Desondanks wens ik je wel toe dat deze jongen erg enthousiast is en er een kop koffie uit voorkomt hoor. Het is helemaal niet de bedoeling om dit topic een "zure ondertoon" te geven. Kijk er gewoon anders naar.

Als je dit nou in je eerste bericht er bij had geformuleerd, was je post op mij al heel anders overgekomen. :)

Verder blijf ik volgen en hoop ik op een leuke afloop! *\o/*

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:33

Doubtless schreef:
Ik vraag me overigens af of de reacties anders zouden zijn als TS een lelijke/oude man was geweest en de DHL bezorger een vrouw?

ja geen idee.. misschien zouden die elkaar wel helemaal geweldig kunnen vinden.
Als het bedrijf zelf geen gegevens geeft, is er op zich niet veel aan de hand.
Overigens, als ze een collega zou treffen en die zou gegevens doorspelen, zou ik dat als collega zijn ook niet zo waarderen..
Zolang iemand niet weet waar je woont, kan je altijd nog een telefoonnummer blokkeren..

Aan de ene kant is een disneysprookje gewoon leuk :j aan de andere kant, stalken en lastig vallen kan helaas overal..

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 15:39

De Facebook groep heeft niks geplaatst omdat ik geen werknemer ben en niet lid kon worden. Het is dus alleen gebleven bij mailen met DHL.
Meerdere mensen op dat moment gesproken via die online chat. (je wordt elke keer na elk antwoord over geschakeld van persoon)
De eerste die ging kijken wat die kon doen. Mijn gegevens wel gegeven.
De rest zeiden dat ook dat niet mag (gegevens van mij door geven.)
Dus schat dat wat laag in.

Ik las de vraag wat als iemand hier bij dhl werkt in Emmen. Wat dan?
Dit zou mijn volgende stap zijn en laatste. Want Inprecipe weet hij dan nog niks, want dhl geeft mijn gegevens ook niet. (die kans is zeer groot.)
Nou dan kan deze persoon(collega) toch gewoon eerlijk zijn lijkt mij en dit verhaal benoemen plus eventueel mijn nummer. (ik hoef absoluut zijn nummer niet, het is aan hem om contact op te nemen)
Nee heb ik ja kan ik krijgen toch. Ik weet dat de kans groter is dat ik niks hoor dan wel.
Maar ik heb zoveel topics gelezen van dit soort dingen met ook leuke dingen dat ik toch eens nieuwsgierig ben.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:47

Doubtless schreef:

Nou ja, zo zie je maar weer hoe persoonlijk dit is. Ik zou het als veel bedreigender ervaren als iemand tijdens mijn werk op me afstapt en me gelijk voor het blok zet of er misschien een date in zit of niet. Dan moet je gelijk reageren en zou ik me snel gedwongen voelen toch maar ja te zeggen uit angst dat iemand dan geen nee accepteert en dan sta je daar met een creep naast je... Nu zal het als man die door een vrouw aangesproken wordt misschien al vanzelfsprekender zijn dat dat wat minder dreigend is, maar ik ken zeker ook mannen die dat écht niet prettig zouden vinden en dan liever achteraf een berichtje met een nummer krijgen. Dan kun je daar rustig in je eigen tijd over nadenken.

Succes TS, zou leuk zijn als er wat van komt :D En anders vindt ik dat je er netjes mee omgaat zo, gewoon vrijblijvend je eigen nummer achterlaten en dan ziet hij maar lekker zelf of hij er wel/geen zin in heeft :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:57

Leuk TS. Ik ben benieuwd of je een bericht krijgt!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:59

Haha, hartstikke leuk, we zijn allemaal jong geweest! Alleen lijkt niet iedereen dit meer te weten.

Ik heb, toen ik nog achter de kassa zat, een paar keer een "liefdesbrief" toegeschoven gekregen - ik vond dat echt super grappig. Mijn vriend (toen) vond dat niet; hij dacht dat ik had zitten flirten :D .

Ben met een van die jongens nog jarenlang bevriend geweest, dus zo zie je maar.

Ik weet ook nog hoe ik eens (toen ik 16 was) verliefd ben geweest op een jongen die ik ooit ergens gezien had op een camping in Frankrijk... Ik was er tijden van overtuigd dat het de liefde van mijn leven was haha! Heerlijk juist, die jeugdige onbevangenheid.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-20 16:05

astridastrid schreef:
Haha, hartstikke leuk, we zijn allemaal jong geweest! Alleen lijkt niet iedereen dit meer te weten.

Ik heb, toen ik nog achter de kassa zat, een paar keer een "liefdesbrief" toegeschoven gekregen - ik vond dat echt super grappig. Mijn vriend (toen) vond dat niet; hij dacht dat ik had zitten flirten :D .

Ben met een van die jongens nog jarenlang bevriend geweest, dus zo zie je maar.

Ik weet ook nog hoe ik eens (toen ik 16 was) verliefd ben geweest op een jongen die ik ooit ergens gezien had op een camping in Frankrijk... Ik was er tijden van overtuigd dat het de liefde van mijn leven was haha! Heerlijk juist, die jeugdige onbevangenheid.

Haha!
Nouja een goede vriend helemaal goed toch! :)
Ik ben alleen geen 16 haha, ik snap wat je bedoelt met de jonge leeftijd haha :)