Sinterklaas cadeau ideeën (Kind)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 09:17

Dan wil hij blijkbaar enkel computerspellen staat ergens in een post van TS.
Ik geloof dat ik daar meer van de „dan maar niet“ aanpak ben. Sinterklaas is te ouderwets voor computers, dus als je enkel conputerspellen op je lijstje hebt dan bestaat de kans dat je enkel PC in chocoladeletters krijgt.

Pepperrr

Re: Sinterklaas cadeau ideeën (Kind)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 09:39

Ja zo wilde ik ook ooit een telefoon, dus ik kreeg een telefoon, maar van marsepein :))

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:04

Ik gaf de speelgoedgids van toen Bart Smit, konden ze dingen aankruisen die ze graag wilde hebben van Sint.
Drumstel werd het in ieder geval niet :j

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:06

Ik ben ook met de kinderen door de speelgoedwinkel gelopen, foto's gemaakt van wat ze allemaal leuk vinden.
Ook gevraagd wat ze leuk vinden als ze bij een vriendje spelen wat ze zelf niet hebben.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-20 09:51

Zoals eerder aangegeven heeft hij inderdaad wensen: Nintendo switch,spellen xboxx/switch en zulke dingen. ;)

Er zijn een aantal nieuwe ideeën genoemd wat wel wat voor hem is! Bedankt voor het meedenken! :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:15

Wellicht de Lego set met de robot die hij kan programmeren? Beetje combi tussen speelgoed en tech?

Gravitax is ook leuk :D

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:22

_PassoaJus schreef:
Sizzle schreef:
Tiptoi boek of spel
Hij hij zelf geen wensen dan?

Uiteraard! Bijvoorbeeld een Nintendo Switch of ander online gebeuren.

Shadow0 schreef:
De eerste vraag is natuurlijk: wat vindt hij leuk om te doen?
En daarnaast ook: welke dingen zijn er die hem ook wat uit kunnen dagen of uit kunnen nodigen door de nieuwigheid van een cadeautje?

Op dit moment zijn dat de Hotwheels en tablet. Lego en gezelschapspellen laat hij nu links liggen. Daarnaast weinig échte interesses en veel is tijdelijk even leuk.

Het is een heel slim ventje, maar vermaakt zichzelf nauwlijks of niet. Behalve op de tablet of tv, dan hoor je 'm niet. Maar laat dat juist iets zijn, wat hier niet de hele dag door mag. ;)
Ik heb er hier ook zo eentje. Vindt alles wel leuk om te krijgen maar het is maar heel even leuk.
Nou heeft hij een vriendje die een legotrein heeft met afstandsbediening die vindt hij dus wel heel leuk en nu hebben ze bij de lidl toevallig een nep lego trein(de echte is me echt te duur) dus die heb ik maar besteld :Y)

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:29

Een scheikundeset (met name vulkaanuitbarstingen nabootsen is super cool) of microscoop met glaasjes om zelf preparaten te maken...

Daar zijn ze hier uren zoet mee (jongens van 6 en 8)

Een insecten onderzoeksset is ook heel interessant, zelf vind ik het echter een beetje sneu... want de fijne motoriek om die beestjes een beetje voorzichtig op te pakken is niet altijd even goed...

Een kweek je eigen triops set is ook leuk... maar dan heb je wel een levend beestje in huis...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:39

Een Nintendo Switch van marsepein bij de plaatselijke bakker vandaan }:) :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 10:43

Zou het klein houden door inderdaad iets leerzaams te geven waar hij zelf wat voor moet doen, zoals Lego. Of iets anders om te 'onderzoeken'. En dan wat Nicje87 zegt: een computer-gerelateerd iets van marsepein halen.