Maartje1990 schreef:Sizzle schreef:Ik denk eerder dat de kans op pesten groter is als je hem in jouw stijl dwingt.
En zelfs al wordt je gepest is het belangrijk om achter je keuze te staan. Ik weet nog dat ik vroeger bloemenpanties onder een korte broek had en dan van die meter hoge schoenzolen, zag er niet uit waarschijnlijk. Zelfs al zei iemand daar wat van (ik werd best wel vaak gepest): het was mijn gekozen identiteit dus ik voelde me daar sterk in
Ja wat een onzin hoor.... als ze je willen pesten vinden ze daar altijd wel iets voor.
Misschien ben ik ook ouderwets maat ik mocht echt bepaalde "hippe" kleding of schoenen oid niet aan, nog nooit in me op gekomen om het mee naar school te smokkelen (mijn tas was al vol genoeg). We hebben het altijd maat over dat de jeugd van tegenwoordig niet meer is opgevoed, maar als ze dus zelf alle soorten kleding mogen aantrekken dan snap ik ook wel waarom
Ik ben Toch blij dat ik mezelf gewoon mocht uiten met mijn kleding hoor, en dan ben ik inmiddels al weer veertig
Maar ik mocht gewoon als alternatieveling en gothje de straat op en naar school
Puberen is jezelf ontdekken en leren kennen
En anders gekleed gaan dan je ouders heel graag zouden willen is daar een onderdeel van
Mogen daar grenzen aan gesteld worden?
Absoluut
maar het gaat om een joggingbroek,

Misschien wel goed, even een mode-reset!