Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wendely schreef:Dat zat er al toen we het kochten. Vorige eigenaar is jager en deed ook zijn eigen vangst slachten en opdelen.. Bij de bezichtiging vroeg ik me af wat ik in godsnaam met zo'n groot koelhok moest.. Ik denk niet ik ooit weer zonder kan
Ceffyl schreef:Eieren in de koelkast?
Mijn man zet ook alles terug op het eerste plekje dat hij zietProbeer ik met boodschappen opbergen er nog wat van te maken, staat alles in no time weer ergens anders. Maar ik stoor me niet aan een rommelige koelkast, zolang hij maar schoon is.
Mijn keukenlade daarentegen moet wel echt nodig georganiseerd worden...
JudithO schreef:Geniaal!
Wat stop je er allemaal in, om hem vol te krijgen? Mij lukt een gewone koelkast al niet eens (voor 2 volwassenen). Een vriezer krijg ik makkelijk vol maar een koelkast, nee.

LWDaisy schreef:Dispar_Vulgo schreef:Hahaha serieus?
Als mijn gelezen boeken staan op kleur. Meestal past de kleur goed bij het genre en vind ik daarom boeken prima terug.
Ongelezen boeken heb ik wel apart staan.
Maar ik heb ook niet super veel boeken, denk rond de 75-100 boeken verdeeld over 3 plekken.
Als ik dat zou doen, vind ik echt nooit meer wat terug. Ik heb wel een kleine 1000 boekenHier staan ze volgens genre
) van kampeerspullen, kerst, koken/bakken, knutselen, zeg maar allerhande andere zooi. corinep schreef:Hoe moet ik dat voor mij zien trouwens met al die doorzichtige dozen. Je kan hem pas weer bijvullen als hij leeg is en in de meeste gevallen zul je hem toch ook eerst schoon moeten maken. De nieuwe verpakkingen moet je alsnog ook ergens kwijt en je hebt dus nooit al je potten mooi vol.