Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Zijn er echt zoveel mensen die standaard hun hond nog helemaal meenemen naar het park tussen middernacht en 5 uur 's ochtends?
Getup schreef:Gini schreef:Zijn er echt zoveel mensen die standaard hun hond nog helemaal meenemen naar het park tussen middernacht en 5 uur 's ochtends?
In deze situatie blijkbaar wel. Gewoon, omdat het niet mag
Gini schreef:Echt, mijn hond ligt op die uren onder 3 lagen fleece te stinken. En ikzelf ook.
Ayasha schreef:Gini schreef:Zijn er echt zoveel mensen die standaard hun hond nog helemaal meenemen naar het park tussen middernacht en 5 uur 's ochtends?
Dat verwonderd mij ook eerlijk gezegd.
Het helpt niet dat men geneigd is problemen te maken die ze in normale omstandigheden ook niet zouden doen
Gini schreef:Echt, mijn hond ligt op die uren onder 3 lagen fleece te stinken. En ikzelf ook.
Lolaliza schreef:verootjoo schreef:Het is niet dat je voor de politie binnen moet blijven hè
We doen het om de verspreiding van het virus tegen te gaan, niet om te politie tevreden te houden.
Als jij s avonds een kort rondje door het park met je hond doet en je gezond verstand gebruikt wie ga je dan besmetten ..je hond ?
Tuurlijk wil je de politie ontwijken anders is het een duur plasje