Bol.com select

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:11

Ik vind het ook top en haal het er ruimschoots uit met mijn net onder de 20 euro bestellingen. Winst voor hun is dat ik hierdoor misschien ook net wat sneller bestel bij select-aanbiedingen. :')

Of bij de keukenverbouwing hadden we een andere kraan nodig. Bij Bol om 10.00 uur besteld en om 15.00 uur in huis(hoedan) met select. Konden we zelf gewoon doorwerken in die tussentijd.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:12

Lieffiefi schreef:
Ik heb het al 2 jr. Ideaal. Elke keer haal ik het geld er weer uit!
Nooit meer zonder.

Idem :j

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-20 12:27

purny schreef:
Ik heb zelf een aantal keren bij bol besteld maar nog geen select. Ik heb juist het idee dat je hiermee onnodige dingen gaat bestellen onder het mom van ja maar het is toch gratis verzenden.
Verder koop ik liever lokaal om de ondernemer te steunen

Ik verwacht eigenlijk ook dat ik dat ga doen. Meer bestellen dan eigenlijk nodig onder het mom van gratis bestellen.

Maar die nagelveil had ik echt wel nodig, even langs de dierenarts (die hier in de dierenwinkel zit) is ook niet gratis. Tot nu toe liet ik Skip zn nagels bijwerken terwijl we toch bij de dierenarts moesten zijn voor iets anders, maar om nu alleen voor nagels knippen langs te gaan...

Ik probeer ook wel lokaal te kopen, maar soms vind ik het prijsverschil gewoon te groot. Dierenwinkel hier hanteert eigenlijk altijd de advies verkoopprijs en op Bol.com is het vaak enkele € tot soms wel €10 goedkoper. En zeker nu zonder verzendkosten....

Daarnaast denk ik dat we volgende week in een behoorlijk strenge lockdown terecht gaan komen. Als alle winkels dicht gaan behalve supermarkt en aphoteek.... dan is gratis verzending ook wel erg lekker.

En natuurlijk de kerst: mijn budget voor iedereen ligt rond de €7,50, dan heb ik géén zin om bijna dat hele bedrag kwijt te zijn aan verzendkosten.

DiantaM

Re: Bol.com select

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:31

Ik haal het er ruimschoots uit. Scheelt veel verzendkosten op jaarbasis

Jintexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 12:59

Hier ook al in het 2e jaar van select, en heb zie ik net €85 bespaard.
Had in het begin een gratis proef select voor 6 maanden en daarin had ik al ruim €15 bespaard, daarom de keus gemaakt om het abonnement te nemen. Het is makkelijk, groot aanbod, snel in huis en je hebt als select klant extra voordelen.

En avond/zondag bezorging!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:57

Ik heb het nu ook al 2 jaar. Heb het er al dik uitgehaald! Denk zeker 70 euro mee bespaard al.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:01

Ik heb ook select en haal het er makkelijk uit! Ook ideaal als er iets stuk is en je het snel nodig hebt. Ik heb ooit eens iets om 9 uur smorgens besteld en was smiddags alweer in huis :+

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:07

Ik heb denk ik een maand geleden ofzo een email ontvangen dat ik een tegoedbon van €7,50 kreeg als ik select afsloot. Aangezien ik meestal extra bestel om zo verzendkosten uit te sparen, leek mij dit een beter idee en heb het dus direct afgesloten! De €7,50 is inmiddels ook alweer uitgegeven en heb al 2 keer verzendkosten bespaard.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:14

Tot nu toe 124 euro bespaard met Select. Ik vind de aanbiedingen en zelfde dag binnen echt top.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:20

Ik heb nu al 81 euro bespaard in 2 jaar. Ik vind het zeker het geld waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:24

Ik heb het ook, ideaal! Ik werk overdag en in het weekend ook dus ik vind het ideaal als ik een pakket 's avonds kan laten bezorgen of op zondag. En dan nog de korting die je op sommige producten krijgt.

Ook vind ik dat je die 10 euro echt niet mist haha, dus eigenlijk heb je dat voordeel altijd wel als je avond en zondagbezorging fijn vind

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:53

Ik zit er ook al langer naar te kijken, maar twijfelde steeds. Klinkt met jullie ervaringen wel heel goed zo. Is dat tientje per kalenderjaar of vanaf ingangsdatum 1 jaar, weet iemand dat?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:57

Ingangsdatum.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:08

Hier ook weer voor een jaar afgesloten.
Ideaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:11

Hier ook select, al lang.
Ideaal.

(Mijn zoon werkt bij Bol als software engineer, dus niet geheel onbevooroordeeld :D )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:20

Ik ook, had het er in 1x uit omdat ik met de airco die ik een maand later kocht, 150,00 extra select korting kreeg :')
En m'n vader weet het inmiddels ook, dus daar moet ik te pas en te onpas dingen voor bestellen nu hij weet dat hij dan geen verzendkosten heeft :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:41

Nobel01 schreef:
Geen select, maar wel een vreemde ervaring met Bol

Ik had 4 hang wasrekken besteld , gewoon 4 keer hetzelfde product, komen er gewoon 4 pakketten![ [url=m/tjOu4c.png]Afbeelding[/url] ]

ook 4 track en trace nummers gekregen.
Hebben meer mensen dit gehad? Als je verschillende producten besteld kan ik mij dat voorstellen, maar 4 keer hetzelfde?

Ik heb geen select, zit altijd wel boven de €20.-, zo niet laat ik het in mijn mandje staan en gaat het met de eerst volgende bestelling mee.

Kan met de prijs/gewicht/formaat verhouding te maken hebben. Los verzenden was waarschijnlijk goedkoper.

Grappig om dit te lezen zo allemaal. Ik werk als developer bij Bol. Dus mooi om te zien dat het bevalt :)

Zelf heb ik het overigens niet. :+ , maar wie weet geen slecht idee.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:56

MarcoBorsato schreef:
Ingangsdatum.

Top, thanks voor je reactie

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:07

Interessant topic, ik zit er ook elke keer naar te kijken maar dan denk ik "waarom dan?".
Tot nu toe heb ik nog altijd gratis bezorging gehad (zelfs op dingen van bv €7,50). Wel een dag later maar opzich hoef ik ook niet persé iets gelijk dezelfde avond of op zondag te hebben... Als ik dat wel nodig zou hebben, zou ik het op dat moment afsluiten. (Of ik fiets gewoon even naar de stad :') )
Ik heb ook nog niet op 'mijn' producten die select korting gezien. Als ik een korting of gratis proefperiode zou kunnen krijgen zou ik het wel willen hebben/proberen om te kijken of ik er echt voordeel uit haal.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:00

Hier ook al een aantal jaar select, bevalt heel goed. Bestellen veel bij Bol, zeker nu in de Corona tijd.
Wel ben ik benieuwd naar bezorging dezelfde dag of op zondag. Ik heb nog nooit die mogelijkheid gehad namelijk, het is altijd de volgende dag of maandag als je op zaterdag betaald (tenzij er natuurlijk al bij staat dat de levering meer werkdagen duurt).
Wordt het op zondag dan ook aan huis geleverd?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:10

Yes!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 05:20

Ik ook select hier! Heb het er al zeker uitgehaald. Merk wel dat bol soms stukken duurder is. Ik wou een thermometer kopen, scheelde gewoon €10,-. Was niet voor corona maar voor mijn zoontje die net geboren is haha. Dezelfde dag wordt op dit moment 1 keer niet waargemaakt maarja dat is logisch aangezien de bestellingen ongelofelijk zijn gestegen

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 07:31

Heb ook select, nu ruim 1,5 jaar.. woensdag ochtend nog een boek besteld die ik dezelfde avond geleverd kreeg. Echt ideaal.

Ik haal het er ruimschoots uit iig, en vind bol.com sws goede klantenservice hebben dus zou niet bang zijn voor slechte ervaringen. Volgens mij stopt het ook automatisch en geen stilzwijgend verlengen oid

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 07:33

Neonlight schreef:
Hier ook al een aantal jaar select, bevalt heel goed. Bestellen veel bij Bol, zeker nu in de Corona tijd.
Wel ben ik benieuwd naar bezorging dezelfde dag of op zondag. Ik heb nog nooit die mogelijkheid gehad namelijk, het is altijd de volgende dag of maandag als je op zaterdag betaald (tenzij er natuurlijk al bij staat dat de levering meer werkdagen duurt).
Wordt het op zondag dan ook aan huis geleverd?

Ligt er aan wie het aanbiedt. Externe partijen vaak niet maar als het een bol.com product is kan t weer wel vaak.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 08:10

DonDon schreef:
Ik ook select hier! Heb het er al zeker uitgehaald. Merk wel dat bol soms stukken duurder is. Ik wou een thermometer kopen, scheelde gewoon €10,-. Was niet voor corona maar voor mijn zoontje die net geboren is haha. Dezelfde dag wordt op dit moment 1 keer niet waargemaakt maarja dat is logisch aangezien de bestellingen ongelofelijk zijn gestegen

Ik vind het heel erg wisselen per item/productcategorie. Soms zijn dingen er idd schreeuwend duur maar andere spullen vind ik nergens goedkoper dan bij bol. Of even goedkoop/minder dan een paar euro verschil en dan kom ik toch weer bij bol uit ivm het gemak en de service waarvan ik al weet dat het goed zit. Wat ik dan ook graag afkoop voor die prijs.