Of bij de keukenverbouwing hadden we een andere kraan nodig. Bij Bol om 10.00 uur besteld en om 15.00 uur in huis(hoedan) met select. Konden we zelf gewoon doorwerken in die tussentijd.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

purny schreef:Ik heb zelf een aantal keren bij bol besteld maar nog geen select. Ik heb juist het idee dat je hiermee onnodige dingen gaat bestellen onder het mom van ja maar het is toch gratis verzenden.
Verder koop ik liever lokaal om de ondernemer te steunen
) 
Nobel01 schreef:Geen select, maar wel een vreemde ervaring met Bol
Ik had 4 hang wasrekken besteld , gewoon 4 keer hetzelfde product, komen er gewoon 4 pakketten![ [url=m/tjOu4c.png]Afbeelding[/url] ]
ook 4 track en trace nummers gekregen.
Hebben meer mensen dit gehad? Als je verschillende producten besteld kan ik mij dat voorstellen, maar 4 keer hetzelfde?
Ik heb geen select, zit altijd wel boven de €20.-, zo niet laat ik het in mijn mandje staan en gaat het met de eerst volgende bestelling mee.

, maar wie weet geen slecht idee.
)Neonlight schreef:Hier ook al een aantal jaar select, bevalt heel goed. Bestellen veel bij Bol, zeker nu in de Corona tijd.
Wel ben ik benieuwd naar bezorging dezelfde dag of op zondag. Ik heb nog nooit die mogelijkheid gehad namelijk, het is altijd de volgende dag of maandag als je op zaterdag betaald (tenzij er natuurlijk al bij staat dat de levering meer werkdagen duurt).
Wordt het op zondag dan ook aan huis geleverd?
DonDon schreef:Ik ook select hier! Heb het er al zeker uitgehaald. Merk wel dat bol soms stukken duurder is. Ik wou een thermometer kopen, scheelde gewoon €10,-. Was niet voor corona maar voor mijn zoontje die net geboren is haha. Dezelfde dag wordt op dit moment 1 keer niet waargemaakt maarja dat is logisch aangezien de bestellingen ongelofelijk zijn gestegen