nynke55 schreef:Toch denk ik dat de meeste mensen het niet met opzet doen, of omdat ze te nonchalant zijn. Ik kan me voorstellen dat het als medewerker behoorlijk frustrerend kan zijn, maar jij ziet 20 of 50 of 100 klanten per dag, terwijl ik als klant maar 1 keer in de week maar in hoogstens 3 winkels kom. En dan heb ik mijn verstand bij de boodschappen, moet ik 1 shampootje vinden tussen de 100 verschillende, of ze hebben de boel weer op een andere plek gezet. Waar staan de eieren nu weer? Ja, dan gaat het wel eens mis met de afstand.
Ben het hier ook wel mee eens, niet om het goed te praten, maar meer niet oplettend dan het niet willen.
Ik zag ook pas veel later tijdens de eerste golf dat er pijlen voor een looprichting op de grond lagen.
Ja sorry maar mijn ogen gaan over de schappen in de supermarkt.
En het koste nogal wat moeite om afstand te bewaren dus dan ga je slalommen via andere paden om wel bij je bestemming te komen.
Maar toen bleek ik dus tegen het verkeer in te lopen.
Ben zelf ook nooit van de wagentjes of mandjes. Als ik dus bijv *insert willekeurige winkel in ga moet ik er wel echt over nadenken dat ik een mand pak.