Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
justdiesel schreef:Waarom doen jullie die 'verplichte' dingen dan als je er zo'n hekel aan hebt?
Je kan toch ook nee zeggen.
Nienke98 schreef:Puur uit interesse: hebben jullie kerst nooit leuk gevonden of als kind wel?
Maar als hij het leuk vindt, gaan we wel weer wat opzetten.
Niks optuigen en aftuigen, gewoon, ballen, en strikjes erin en zo laten.
), en mijn familie is zeker niet de makkelijkste. Schoonfamilie gaan we de laatste 2 jaar niet meer heen, iets minder frustratie, maar het blijft leeg voelen, en levert strijd op dat we er niet zijn, maar we hadden het zeker wel graag gezellig willen hebben, het is er alleen van hun kant uit niet bij. We maken het dan met zijn vieren lekker gezellig, film en lekker eten en de volgende dag luisteren we naar het gemopper van mijn moeder en broer
Ik droom ieder jaar weer van een heerlijke vakantie ver weg, zodat ik me niet verplicht voel naar familie om kerst alleen met het gezin te vieren, haha, helaas met 3 paarden en meer dieren aan huis zit dat er niet in
. Dus ik zet elk jaar braaf die boom op voor haar en er hangt ook de kerstversiering van schoonfamilie in want ik ben niet zo van de kerstmode, verschrikkelijk, hou op! Dus ik neem graag hun afdankertjes aan.
YESSSS
Dat vond ik al een hele verbetering tov het rondhangen en daarna gourmetten.
, maar nu klinkt ineens de oude versie toch het meest aantrekkelijk. Of gewoon thuis bij de kachel.