Ik kan ook niet wachten, al zet ik de boom pas neer na Sinterklaas (nu nog veel kinderen hier in de buurt)
Al heb ik wel jaarrond de kerst-guirlande met lampjes hangen aan de trap
Inmiddels wel al weer de nieuwe kerstdingetjes gehaald, mijn boom is wat ouderwerts aangekleed met zoveel mogelijk houten dingetjes/mini-speelgoed. Beetje Victoriaans eigenlijk.
Het liefst vier ik het lekker alleen

Mooie pot thee, dekentje op de bank, katten erbij en een goede film (geen kleffe kerstfilm zoals Home Alone, want die ben ik nu na al die jaren wel spuugzat

). Desnoods zet ik een eigen filmmarathon in elkaar

En qua eten een fijne pan soep, lekkere hapjes en vooral wat ik lekker vind

Of dat dit jaar gaat lukken weet ik nog niet, maar ik zie het wel. Ik hoef niet zo nodig al dat familiegedoe (en nee, niemand hoeft me te vertellen dat ze me zo zielig vind (dat deed iemand vorig jaar), want ik kies helemaal bewust voor een paar dagen helemaal niets moeten

).
En word het wel met m'n vader door de Corona (anders gaat hij naar m'n zus), dan zijn de plannen niet veel anders. Leuke films, en lekker eten zonder al te veel poespas
Voor wie wel tegen z'n zin alleen zit, ik kan alleen maar hopen dat er iemand aan denkt om jullie uit te nodigen, want tegen je zin is gewoon nooit leuk