Heet vriendje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:48

Princess_ schreef:
Oef, had ik maar een heet vriendje :') :=
Hahhaah :')

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 19:52

Pepperrr schreef:
Mijn vriend is ook heel warm. En het ergste is nog, hoe ver ik ook van hem vandaan ga liggen, hij rolt toch wel weer naar me toe :') Vind het overigens prima dat ie tegen me aan ligt, vind dat wel fijn. Alleen hij is zo warm :+ Nu in de winter is dat wel lekker, maar in de zomer heb ik gewoon de ventilator op mij gericht en ben ik boven de dekens gaan slapen. Heb ook een groter bed gekocht, zodat we niet helemaal op elkaar geplakt zitten. Dat scheelt echt veel!
Nu snachts gewoon het raam open en in een hemdje en korte broek. Dan is het prima te doen met mijn lieve kacheltje in bed <3

Jaa hier zat ik op te wachten hahaha, ik vind dat ook fijn en indd wat je zegt hempje qqn, kort broekje aan , ik heb 2 van die kiepkantel ramen die altijd gekiept staan, en ook ik gooi snachts de deken van me af en dan word ik smorgens vroeg als een ijsklont wakker :brr: ik heb een bed van 120 maar ga niet voor die paar jaar dat ik nog thuis woon een ander bed aanschaffen :)

Pepperrr

Re: Heet vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:06

Ik heb toen via Facebook een 1.40m bed voor 65 euro inclusief matras kunnen scoren :D dus hoeft ook niet duur te zijn! Als ik op mezelf ga neem ik dat bed ook mooi mee, heb ik die in elk geval alvast :)
Verder heb ik niet zoveel tips eigenlijk. Nu het kouder wordt gewoon lekker je raam open zetten ( al gaat mijn vriend dan weer piepen dat ie t koud heeft :') )

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:15

Mijn vriend is er ook zo een, kan hem wegduwen wat ik wil maar na 3 minuten rolt hij gewoon weer terug... Wat hier helpt: geen extra deken erop gooien (hier ook een koukleum met normaal meerdere dekens), been buiten het dekbed leggen zodat ik ergens zelf mijn warmte kwijt kan en verder inderdaad een groot bed. Bij hem thuis is het bed 160 breed en de mijne maar 140, ik moet zeggen dat ik er minder last van heb als we bij hem slapen :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:16

Ouderwetse pyjama aan. Huid op huid zweet en met pyjama is dat een stuk minder.