Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Wat een leuk verhaal TS. Ik ben inmiddels ook getrouwd met mijn tinderdate![]()
Zijn eerste zin was iets als 'je klinkt echt als mijn droomvrouw', mijn reactie was 'trouwen?'. Gewoon een grapje van mijn kant, niet wetende dat het daartoe zou leiden.
Prachtige locatie heb je gevonden, geniet ervan!
Escada schreef:Goof schreef:Wat een leuk verhaal TS. Ik ben inmiddels ook getrouwd met mijn tinderdate![]()
Zijn eerste zin was iets als 'je klinkt echt als mijn droomvrouw', mijn reactie was 'trouwen?'. Gewoon een grapje van mijn kant, niet wetende dat het daartoe zou leiden.
Prachtige locatie heb je gevonden, geniet ervan!
Ooh echt wat leuk!
Ik heb nog eens Tinder gedownload om ons eerste gesprek op te zoeken maar hij had na onze date meteen zijn account verwijderd dus was het helaas weg. Leek me ook wel grappig om terug te lezen. Volgens mij was 1 van zijn eerste dingen wat hij zei of hij een kopje thee voor me moest zetten
Escada schreef:smit_ilse schreef:Van harte gefeliciteerd met jullie verloving!
Heb nog wel een kleine tip.....nodig gewoon heel bokt uit op deze prachtige locatie
Nee zonder gekheid, wat is het er mooi zeg!! Snap dat jullie hier voor vielen. Succes met de voorbereidingen!
Bokt meeting op de manege ernaast!! 15 juli 2022, zet in uw agenda's !
Selina schreef:Heb je al een stijl in gedachten?
Dit hadden wij. Boomschijven hadden m'n schoonouders zelf gezaagd. Vaasjes had ik 2e hands gekocht van iemand (heb ze nog) en steentjes kwamen van de Action. Dus relatief goedkoop.
[ [url=m/PknI47.jpg]Afbeelding[/url] ]