Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FlameHorse schreef:Ten eerste, bedankt voor al jullie adviezen! We hebben ze net allemaal kort gelezen en we gaan er zeker wat mee doen. We gaan morgenavond met 18 binnen een huisvergadering houden. Ons perspectief is duidelijk verschillend van wat de gemiddelde werkende persoon zou accepteren als geluidsoverlast/ geluid van de buren. We wisten niet dat ook kleinere groepen door veel mensen al als overlast zou worden ervaren. We gaan er dan ook zeker wat mee doen! Vooralsnog morgen dus een huisvergadering binnen, we denken er ook aan om even met de huisbaas te overleggen en daarna dus sowieso met de buurman.
elnienjo schreef:FlameHorse schreef:Ten eerste, bedankt voor al jullie adviezen! We hebben ze net allemaal kort gelezen en we gaan er zeker wat mee doen. We gaan morgenavond met 18 binnen een huisvergadering houden. Ons perspectief is duidelijk verschillend van wat de gemiddelde werkende persoon zou accepteren als geluidsoverlast/ geluid van de buren. We wisten niet dat ook kleinere groepen door veel mensen al als overlast zou worden ervaren. We gaan er dan ook zeker wat mee doen! Vooralsnog morgen dus een huisvergadering binnen, we denken er ook aan om even met de huisbaas te overleggen en daarna dus sowieso met de buurman.
Nog nooit van online vergaderen gehoord?
MairiMacBran schreef:FlameHorse schreef:Ten eerste, bedankt voor al jullie adviezen! We hebben ze net allemaal kort gelezen en we gaan er zeker wat mee doen. We gaan morgenavond met 18 binnen een huisvergadering houden. Ons perspectief is duidelijk verschillend van wat de gemiddelde werkende persoon zou accepteren als geluidsoverlast/ geluid van de buren. We wisten niet dat ook kleinere groepen door veel mensen al als overlast zou worden ervaren. We gaan er dan ook zeker wat mee doen! Vooralsnog morgen dus een huisvergadering binnen, we denken er ook aan om even met de huisbaas te overleggen en daarna dus sowieso met de buurman.
Ach kom, natuurlijk wisten jullie dat wel. Nou niet de vermoorde onschuld gaan uithangen hoor.
Jammer dat hand in eigen boezem steken onmogelijk blijkt door het op een verschil in perspectief te gooien.
Ik heb echt medelijden met de buurman. Die is hier nog lang niet af.
FlameHorse schreef:MairiMacBran schreef:
Ach kom, natuurlijk wisten jullie dat wel. Nou niet de vermoorde onschuld gaan uithangen hoor.
Jammer dat hand in eigen boezem steken onmogelijk blijkt door het op een verschil in perspectief te gooien.
Ik heb echt medelijden met de buurman. Die is hier nog lang niet af.
Nou, we zijn zeker niet onschuldig in dit verhaal. Zoals ik al zei, zelf dachten wij dat het met het geluid wel meeviel omdat andere bewoners van dit blok met de ramen dicht nergens last van hadden. Bovendien heeft geen van ons ooit naast of dichtbij een studentenhuis/ luidruchtige buren gewoond vroeger. Nu we dit topic lezen, kunnen we echter niet anders dan tot de conclusie komen dat het voor andere mensen wel degelijk heel veel overlast kan opleveren. We moeten daarom onze houding sowieso veranderen, ongeacht wat er ook wordt afgesproken. We hebben er de afgelopen zomer te weinig over nagedacht, dat moet nu anders. Het is dus wel degelijk een verschil in perspectief op dit moment, dat betekent echter niet dat wij hier verder niets aan hoeven te veranderen.
Ik vind het nog bijzonder dat jullie nog geen boete gekregen hebben.
. Ga zo door zou ik zeggen. Zucht. FlameHorse schreef:In dit geval gaat het om een huisvergadering binnen onze eigen huizen, waar we zelf ook altijd samen mee zitten. In dit geval gaan we dus gewoon met zijn allen samen zitten.
. Okee, dat zijn we niet en slaat ook nergens op, maar het is gewoon zoveel makkelijker als we als 4 huishoudens onderling lekker geen afstand houden en op deze manier naar onszelf recht kunnen praten dat we feestjes met 20/30/40 man houden. Ninx schreef:Ik ben vooral verbaasd en geschokt door de agenten.... precies waar ik bang voor ben; nsb geklik en testosteron machtsvertoon.
Verder is wonen tussen studentenhuizen een uitdaging lijkt me.
_San87_ schreef:FlameHorse schreef:
Nou, we zijn zeker niet onschuldig in dit verhaal. Zoals ik al zei, zelf dachten wij dat het met het geluid wel meeviel omdat andere bewoners van dit blok met de ramen dicht nergens last van hadden. Bovendien heeft geen van ons ooit naast of dichtbij een studentenhuis/ luidruchtige buren gewoond vroeger. Nu we dit topic lezen, kunnen we echter niet anders dan tot de conclusie komen dat het voor andere mensen wel degelijk heel veel overlast kan opleveren. We moeten daarom onze houding sowieso veranderen, ongeacht wat er ook wordt afgesproken. We hebben er de afgelopen zomer te weinig over nagedacht, dat moet nu anders. Het is dus wel degelijk een verschil in perspectief op dit moment, dat betekent echter niet dat wij hier verder niets aan hoeven te veranderen.
Wel knap dat jullie daar een aantal politiebezoeken voor nodig hadden. Bij de meeste mensen valt t kwartje iets sneller.
Verschil in perspectief... Ik denk eerder aan 'kan ons dat schelen'.
_San87_ schreef:Wel knap dat jullie daar een aantal politiebezoeken voor nodig hadden. Bij de meeste mensen valt t kwartje iets sneller.
Verschil in perspectief... Ik denk eerder aan 'kan ons dat schelen'.