Oppo telefoon of Huawei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karijn

Re: Oppo telefoon of Huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 08:50

Mijn oudste heeft de Huawei Pro20. Vriendjes van hem hebben een Oppo en ik hoor er positieve ervaringen over. Mijn jongste een Samsung. Ik kan de verschillen niet vinden.
Ik heb zelf de Iphone XR maar de volgende keer ga ik toch ook kijken voor een Huawei.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 08:55

truus1970 schreef:
Mijn zoon heeft een oppo. Bijna een jaar nu. Hij zegt de batterij is niet super geweldig. Maar verder een prima telefoon. Hij is helaas wel een groot verbruiker en doet erg veel met zn telefoon. Dus ik denk dat geen enkele batterij daar hoog op zou scoren, gezien zijn gebruik. Ook met bluetooth en koptelefoon.

Ik heb nu een oppo met een hele grote batterij. Ben ook groot verbruiker maar kan nu twee dagen met mijn telefoon

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 09:56

Huawei heeft ook een hele goede batterij vind ik

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:10

Ik heb nu ruim een jaar de Huawei P30 Pro. Super telefoon en ben er echt heel blij mee :j Heb al een aantal jaar telefoons van Huawei en had helemaal mijn merk gevonden, maar na deze komt er toch weer wat anders i.v.m. de ondersteuning van Google etc. Ik heb gelukkig nog even om er over na te denken, maar vind het wel jammer.

Hoelaat kun je je telefoon ophalen? :D Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 16:39

Ik heb m al.. Alleen nog geen fatsoenlijk hoesje

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 17:24

Als je kunt wachten, aliexpress. Zeer goede hoesjes.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-20 17:41

Zijn al besteld, ik ben dol op alie hoesjes

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 17:45

Veel plezier met je nieuwe telefoon. Hier een telefoon van alweer 3 jaar oud dus ik moet een keer een nieuwe nu. Ik vind Huawei er heel mooi uitzien, maar ik twijfel wegens dat gedoe met Google. Ik hoop dat mijn huidige het nog lang volhoudt. Hoesjes van Alie heb ik een slechte ervaring mee, december besteld, tot april erop gewacht en toen maar geld terug gevraagd. Het was maar 5 euro, maar toch, zelfs op Alie zeggen ze dingen te hebben die ze niet hebben. Het rotte is ook dat hoesjes voor mijn type nergens meer verkocht worden hier in Nederland, dus ik heb zo'n saaie zwarte, die het hopelijk tot het einde van deze telefoon gaat halen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 18:40

Heb een huawei p30 lite new edition. Ik vind hem naast erg mooi, ook heel fijn. De vingerafdruk scanner werkt als een tiet. Camera is te vergelijken met samsung, snelheid is goed. En telefoon is meestal op 40% batterij als ik naar bed ga. Ik gebruik m veel voor fotos, facebook, bokken en spelletjes. .

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 18:50

Ik hou ook van de camera van me huawei. Hoe zit dat met die oppo? Mijne mag binnenkort ook wel vervangen worden maarja google gedoe. Maar de camera is gewoon zo chill

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:45

Hoe zijn de ervaringen nu?

Ik ben net als Jester benieuwd naar de camera kwaliteit...

xCODA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:59

Houdt inderdaad zeker rekening met het niet meer aanbieden van Google-services bij de nieuwste Huawei modellen. Dit betekent uiteindelijk dat veel apps (nog) niet toegankelijk zijn, alhoewel er via een omweg wel weer het een en ander mogelijk is. :j

Ik blijf voorlopig in ieder geval bij de A-serie van Samsung. Dit is de 'betaalbare' reeks van Samsung, maar zeker erg goed! De prijs/kwaliteit verhouding bij deze toestellen vind ik echt top. Ik heb nu een Samsung Galaxy A71 2020. :o Maar qua prijzen liggen deze toestellen rond dezelfde range als Oppo/Huawei en Xiaomi.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 16:23

Ik heb inmiddels een Reno 4...

Als iemand vragen heeft, beantwoord ik ze graag :)