Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:rina schreef:Ik gebruik wisselend wel of niet een regengeluiden app. Soms kan ik weken zonder, en dan ineens kom ik niet in slaap zonder. Vind de regen op bladeren het fijnste, en dan zonder donderOp mijn app kan ik dat allemaal instellen en ook hoe lang hij blijft afspelen.
Welke app is dat? Ik heb nu aan de hand vsn dit topic twee uur regen met licht gedonder gedownload, en wat heerlijk!
De zee doet het trouwens ook goed, maar dat weet ik omdat ik aan zee gewoont heb.
Nu zou een app dus fijn zijn, wel eentje die offline te gebruiken is, 's nachts wil ik internet uit.
(digibeet die ook nog eens niet alles met elkaar verbonden heeft
) Hier is de link van de app die ik gebruik. https://play.google.com/store/apps/deta ... unds&hl=nl Hij heet regengeluiden, slaap en ontspan.

) , dan zet ik zo'n regenbuitje op en dat helpt mij dan om te relaxen en dus in slaap te vallen
Plukje schreef:Ik ga nog een stapje verder en slaap het beste bij een playlist city noise. Sinds een kleine 3 maanden woon ik op de veluwe en hoor ik alleen af en toe een bosuil krijsen. Dus nu ligt mijn telefoon onder mijn kussen met heerlijke tramgeluiden, ambulances, winkelwagentjes die over klinkers rijden, etc. Mijn man is doof aan een oor, dus hij heeft er geen last van.
Grappig genoeg heb ik nooit in de stad gewoond, maar op die geluiden slaap ik wel het best.