Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. veerledec schreef:Er is wel meer differentiatie op leeftijd in de belastingwetgeving hoor.
Ben wel blij dat je me wel gelooft als RTL nieuws het meldt, maar dat de rijksoverheid zelf als bron niet telt is een beetje jammer.
___1 schreef:veerledec schreef:Er is wel meer differentiatie op leeftijd in de belastingwetgeving hoor.
Ben wel blij dat je me wel gelooft als RTL nieuws het meldt, maar dat de rijksoverheid zelf als bron niet telt is een beetje jammer.
Op de site van de overheid staat het ook gewoon onduidelijk vermeld met eerste woning.
Wij gaan niet uitstellen, de verkopers hebben aan ons al een beetje laten doorschemeren dat ze daar niet op zitten te wachten.
veerledec schreef:Er is wel meer differentiatie op leeftijd in de belastingwetgeving hoor.
Fitzroy schreef:Maar dan schieten ze toch hun doel voorbij? Het was toch om starters een betere kans te geven op de woningmarkt, niet voor doorstromers?
Anders zou dit nog een goede zijn voor het meldpunt discriminatie, er is dan imo echt sprake van leeftijdsdiscriminatie. Waarom een doorstromer onder de 35 wel en daarboven niet?