Mooie show/keuring rozetten: waar vind je die?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 10:38

Machie schreef:
http://www.tnes.de/

Nederlandse eigenaren :)
In de hondenwereld zijn 'andere' rozetten vrij normaal. Ik heb een muur vol met 'mooie' rozetten :)

Ja, volgens mij bijna elke showwereld inderdaad. :j Vind ze zelf erg leuk!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:01

Sodera schreef:
mvdbijl schreef:
Voor onze (minipaarden)shot bestellen we de rosetten bij Quality Roset in Engeland.

Een mooie roset kost tussen de 8 en 10 euro met opdruk.
Een eigen afslag zitten 1 maal kosten aanvast maar er zijn ook standaard.

Dat hoeft echt niet, wij hebben (2018) meerdere offertes gehad waarbij ze <€2 waren....
dit is wel de standaard maar, maar €8-10 is toch niet te betalen voor een show/concours??

Ja, normale keuringslintjes in rood/wit/blauw bestel je al bedrukt voor 1,20 maar echte showlinten en sjerpen zijn wat duurder. Voor een show kan dat goed uit voor de top 3, mensen vinden dat natuurlijk ook mooi om te winnen, wij doen daarnaast nog mooie beelden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:24

mvdbijl schreef:
Sodera schreef:

Dat hoeft echt niet, wij hebben (2018) meerdere offertes gehad waarbij ze <€2 waren....
dit is wel de standaard maar, maar €8-10 is toch niet te betalen voor een show/concours??

Ja, normale keuringslintjes in rood/wit/blauw bestel je al bedrukt voor 1,20 maar echte showlinten en sjerpen zijn wat duurder. Voor een show kan dat goed uit voor de top 3, mensen vinden dat natuurlijk ook mooi om te winnen, wij doen daarnaast nog mooie beelden.

Dit waren zelf ontworpen linten - incl logo in het midden.... Misschien dat het dan nog ligt aan de hoeveelheid bestelde linten, wij hadden er volgens mij 1000.....

mvdbijl

Re: Mooie show/keuring rozetten: waar vind je die?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 12:30

Dat lijkt me dan een prima prijsje, zou daarvoor niet heel veel verder zoeken.
Wij betalen per 1000, standaard rozet met afslag zo 1,20 euro ex btw.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:08

Ik haalde ze voor de hondenshows altijd uit Engeland.. Bij Charles van Birdbrook Rosettes of Donna van Wizard Award.. TNES is idd ook bekend in de hondenwereld (maar tbf vind ik de rozetten van Birdbrook en consorten mooier want zachtere stof). Echt geen idee meer van prijzen maar ik weet nog dat ik het allemaal wel redelijk vond meevallen. Maarrrrr ik heb geen vergelijk met Nederlandse prijzen of leveranciers ;)

Edit: foto gevonden, deze zijn van wizard

Afbeelding

AlwaysH

Re: Mooie show/keuring rozetten: waar vind je die?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 13:31

Nederlandse leveranciers zijn er ook niet echt... Dus kijk nu ook naar Duitsland en Engeland.

Die van jou zijn erg mooi Neej! Ga eens googelen.