Ik heb deze al een paar jaar en als ik er weer een nodig heb koop ik dezelfde
sluit netjes aan, waterdicht en heerlijk warm. Je kunt de binnenvoering er ook uit halen dan heb je een herfstjas. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sluit netjes aan, waterdicht en heerlijk warm. Je kunt de binnenvoering er ook uit halen dan heb je een herfstjas. Morpheus81 schreef:black_kelpie schreef:Ik heb vorig jaar in de uitverkoop eentje gekocht voor dit jaar, kan niet wachten tot het koud genoeg is om hem te dragen![]()
Van Khujo, in donkergrijze corduroy, met een capuchon waar je in verdwaalt![]()
[ [url=m/ZpK9gh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vind ik dus helemaal geweldig en heb net de laatste L bij Aboutyou.nl gekocht! Ook de corduroy in de kleur die jij hebt. Thanks voor het idee, ben heeeeeel benieuwd hoe hij zit, hij ziet er heel erg comfy uit!
Ze hebben m daar ook nog in maat S of XS en ook in andere stoffen inderdaad.
Ik ben benieuwd of je hem net zo fijn vindt als ik. Links en rechts wel wat reviews gelezen destijds, de pasvorm is niet bij iedereen even mooi.
Janine1990 schreef:Volgens mij gaat het voor veel mensen meer om een jas voor bij de paarden dan dagelijks leven...
Voor de mensen die de paardenjas hebben benoemd, wat heb je voor netjes/dagelijks leven?
Janine1990 schreef:Volgens mij gaat het voor veel mensen meer om een jas voor bij de paarden dan dagelijks leven...
Voor de mensen die de paardenjas hebben benoemd, wat heb je voor netjes/dagelijks leven?
moonsparkle schreef:https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... GROEN_KAKI
Ik heb deze al een paar jaar en als ik er weer een nodig heb koop ik dezelfdesluit netjes aan, waterdicht en heerlijk warm. Je kunt de binnenvoering er ook uit halen dan heb je een herfstjas.
) . Ik zit veel op de fiets en dan heb ik met regenachtig Nederland niks aan die wollen jassen
ik zocht dus een outdoor jas die netjes genoeg was voor gewoon. Heb voor het tussenweer nog deze van superdry gekocht.
Lisitano schreef:Ik zoek een positiejas. Mijne kan nu nog net aan dicht, ik heb nu jassen van Superdry. Vaak sportief maar nu draag ik voornamelijk jurken dus wil ik graag een mantel.
Ik vind zwart of grijs vaak te hard omdat ik een bleke huid heb en donkere ogen. Maar gezien ik ook jurken heb die rood of roest zijn moet het wel een beetje een neutrale kleur hebben. Ik vind niet zo veel leuks. Die parka's vind ik veel te lomp.
Dus wie tips heeft, graag!