Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly
) Anne. schreef:Dit is geen PostNL, DPD of GLS he? Daarvan weet iedereen inderdaad dat ze tot laat leveren. Maar ook pas vanaf 09:00.
Geen haar op mijn hoofd die eraan heeft gedacht dat ze om 07:30 voor de deur konden staan toen ik de bestelling plaatste. Ik ben ook niet boos, ik vroeg me alleen af of dit überhaupt mogelijk was. Ik ben hooguit verbaasd (en een beetje moe na een gebroken nacht en het missen van mijn ochtendslaapje met de kleine)
Anne. schreef:Als klant ga ik er vanuit dat een koeriersdienst werkt binnen openings- of kantoortijden.
Anne. schreef:Dit is geen PostNL, DPD of GLS he? Daarvan weet iedereen inderdaad dat ze tot laat leveren. Maar ook pas vanaf 09:00.
Geen haar op mijn hoofd die eraan heeft gedacht dat ze om 07:30 voor de deur konden staan toen ik de bestelling plaatste. Ik ben ook niet boos, ik vroeg me alleen af of dit überhaupt mogelijk was. Ik ben hooguit verbaasd (en een beetje moe na een gebroken nacht en het missen van mijn ochtendslaapje met de kleine)
_Penotti schreef:Mariposa11 schreef:Je hebt zaterdag de mail gehad, het is nu woensdag, dus of je hebt t pakket al gehad, of je hebt al 2 dagen gehad om contact op te nemen en te overleggen.
Post nl wisselt soms smorgens nog de tijd van 14:00 naar 11:00 t zal wel mogen. Het nu eenmaal lastig van te voren zeggen hoe laat ze precies komen dus doen ze een schatting tot ze weten hoeveel pakketjes ze hebben voor welke route en dan komt een definitieve tijd.
Je kan niet verwachten dat ze met elke klant contact op nemen of dat uitkomt, dan blijven ze op en neer rijden.
Wie zegt dat het postNL is?

. 
) dat dit topic niet bedoeld is om te klagen maar om een verbazing te delen. 
ellepel schreef:op elke site van dpd, of post nl of wat dan ook staat uitleg over levertijden.
deze wisselen door drukte op de weg, en andere redenen.
kijk dus gewoon even op de site hoe het zit?
kan best zijn dat het weer veranderd word, gebeurd mij ook wel eens
als je niet vroeg je bed uit wil dan doe je gewoon niet open,dan word je pak niet bezorgd en kun je het op halen bij een pick up point
maar zolang ik het weet vind ik vroeg bezorgen zelfs fijner.