Rennie89 schreef:Blussem schreef:Het komt bij mij over dat je hem nogal aan het lijntje houdt en misbruik maakt van zijn gevoelens.
In een echte vriendschap wil je het beste voor je vrienden, daarom zou ik het niet doen.
Misbruik van zijn gevoelens? Op welk gebied maak ik misbruik want ik zie het niet. Ben meerdere keren duidelijk geweest dat er geen gevoelens van mijn kant zijn. Juist om die reden dat ik het hem niet moeilijker wil maken heb ik dit topic geopend, want vanuit mijn perspectief is alles leuk en gezellig maar misschien vanuit zijn perspectief is er hoop. Dat probeer ik te voorkomen.
@nieky1993 wel superfijn dat er toch iets moois voor jullie is uitgebloeid uit deze vriendschap! Ik zie het zelf niet gebeuren bij mij en hem, maar je kan inderdaad niet nooit zeggen.
@azmay, heeft je vriend er geen probleem mee dat jullie zo close zijn? Ik heb vaker meegemaakt dat de vriendin van vrienden van mij het alles behalve leuk vinden als ik met ze omga omdat ze denken dat ik hun vriend afpak, daarom stel ik mijzelf altijd netjes voor aan de vriendinnen en meestal klikt dat ook nog Met hun.
Mijn man vind het helemaal prima. Die weet dat ik geen interesse heb en vertrouwt mij hierin.
Ik heb meerdere mannelijke vrienden en sommige ook met relatie maar ben alleen met die ene vriend zo vrij zeg maar.

maar er blijft toch altijd wel een soort ‘sfeertje’ hangen. Ik merk dat vooral door anderen die er wat van zeggen. Daarom heb ik er voor gekozen om afstand te nemen. Ik voel me daar namelijk ook totaal niet prettig bij, dus zou ook niet met hem op vakantie gaan.