Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm schreef:Pas maar op dat hij niet weer naar Amerika moet
TS, ik zou hem na wat hij je 2 jaar geleden geflikt heeft, echt geen nieuwe kans geven. Het gaat te makkelijk bij je, je hebt nu al gezegt dat je 100% voor hem gaat?? Hij zal je hart weer breken. Blijf gewoon weg bij hem. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Nogmaals, je geeft je hart te makkelijk aan hem, en als hij weet dat hij je heeft, is hij je ook zo weer zat.
Suzanne F. schreef:Storm schreef:Pas maar op dat hij niet weer naar Amerika moet
TS, ik zou hem na wat hij je 2 jaar geleden geflikt heeft, echt geen nieuwe kans geven. Het gaat te makkelijk bij je, je hebt nu al gezegt dat je 100% voor hem gaat?? Hij zal je hart weer breken. Blijf gewoon weg bij hem. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Nogmaals, je geeft je hart te makkelijk aan hem, en als hij weet dat hij je heeft, is hij je ook zo weer zat.
Dit. En Storm en ik kunnen het zeggen als ervaren oude mutsjes. Been there done that.
Laat gaan. Hij speelt met jouw gevoelens. Kies voor jezelf.
KimD schreef:Hoe oud zijn TS & deze kerel? Hebben we het hier over tieners of volwassenen mensen?
Want als tieners kan ik deze 'terugval' wel begrijpen, als volwassen persoon eigenlijk niet.
Ik kan het uit het verhaal niet helemaal inschatten namelijk.
topsylover schreef:KimD schreef:Hoe oud zijn TS & deze kerel? Hebben we het hier over tieners of volwassenen mensen?
Want als tieners kan ik deze 'terugval' wel begrijpen, als volwassen persoon eigenlijk niet.
Ik kan het uit het verhaal niet helemaal inschatten namelijk.
TS was 44 in het vorige topic. Ik dacht ook dat ik een verhaal van een 16-jarige aan het lezen was.
Suzanne F. schreef:Storm schreef:Pas maar op dat hij niet weer naar Amerika moet
Dit. En Storm en ik kunnen het zeggen als ervaren oude mutsjes. Been there done that.
Laat gaan. Hij speelt met jouw gevoelens. Kies voor jezelf.
troi schreef:Hmm als je op zoek bent naar een friends with benefits denk ik dat je goed bezig bent. Als je op zoek bent naar een vaste relatie met iemand die je trouw zal blijven dan kun je beter verder kijken...
Cayenne schreef:Oh ja, Homeland SecurityHeb je hem daar nog mee geconfronteerd, TS?
Of mag hij daar niets over zeggen ivm geheimhouding?
Nee, echt niet doen hoor! En ook niet als Friends with Benefits!