Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zal jij de date over doen na 2 jaar?

Poll eindigt op

Ja, ik zal de date van 2 jaar geleden over doen.
33 (6%)
Nee,ik zal de date van 2 jaar geleden niet over doen.
484 (93%)

Totaal aantal stemmen: 517

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 06:52

Niet doen, jij moet met alles aanpassen en hij laat je vallen als een baksteen wanneer het hem weer uitkomt jij ben moe na de rit voor hem is het gezellig werken

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:01

Nope geen 2de kans meer. Ik dacht eerlijk gezegd dat dit topic van een meisje van 16 was... en inderdaad hij date nu ook met een ex???? Is hij het hele rijtje weer aan het afgaan?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:02

MarcoBorsato schreef:
Ah nee, ik had 'm geen kans meer gegeven. Gaat het hier om 2 gezonde mensen of zijn er beperkingen?

:')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:03

Nee, je bent duidelijk niet opgewassen tegen deze man.
Hij weet dat.
Ik vermoed dat deze relatie een grote kans heeft om geen gelijkwaardige, fijne relatie te worden.

Blijf niet achter deze vent aanlopen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:15

Ik had m ook geen tweede kans gegeven hoor... hij heeft mooie praatjes, maar ik ben bang dat ie je weer keihard laat vallen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 07:23

Oh, die sjappie weer.
Hoe is het hem vergaan bij homeland security TS?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:03

Storm schreef:
Pas maar op dat hij niet weer naar Amerika moet :=

TS, ik zou hem na wat hij je 2 jaar geleden geflikt heeft, echt geen nieuwe kans geven. Het gaat te makkelijk bij je, je hebt nu al gezegt dat je 100% voor hem gaat?? Hij zal je hart weer breken. Blijf gewoon weg bij hem. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Nogmaals, je geeft je hart te makkelijk aan hem, en als hij weet dat hij je heeft, is hij je ook zo weer zat.

Dit. En Storm en ik kunnen het zeggen als ervaren oude mutsjes. Been there done that.
Laat gaan. Hij speelt met jouw gevoelens. Kies voor jezelf.

Blussem

Re: Hij had spijt van de date van 2 jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:04

Dat je überhaupt nog met hem omgaat. Ik zou het alleen doen wanneer je echt niks anders kunt krijgen.

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:09

Blussem schreef:
Dat je überhaupt nog met hem omgaat. Ik zou het alleen doen wanneer je echt niks anders kunt krijgen.

8)7 8)7 dat is toch geen reden....

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:23

Suzanne F. schreef:
Storm schreef:

TS, ik zou hem na wat hij je 2 jaar geleden geflikt heeft, echt geen nieuwe kans geven. Het gaat te makkelijk bij je, je hebt nu al gezegt dat je 100% voor hem gaat?? Hij zal je hart weer breken. Blijf gewoon weg bij hem. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Nogmaals, je geeft je hart te makkelijk aan hem, en als hij weet dat hij je heeft, is hij je ook zo weer zat.

Dit. En Storm en ik kunnen het zeggen als ervaren oude mutsjes. Been there done that.

Hoe oud zijn TS & deze kerel? Hebben we het hier over tieners of volwassenen mensen?

Want als tieners kan ik deze 'terugval' wel begrijpen, als volwassen persoon eigenlijk niet.

Ik kan het uit het verhaal niet helemaal inschatten namelijk.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:29

KimD schreef:
Hoe oud zijn TS & deze kerel? Hebben we het hier over tieners of volwassenen mensen?

Want als tieners kan ik deze 'terugval' wel begrijpen, als volwassen persoon eigenlijk niet.

TS was 44 in het vorige topic. Ik dacht ook dat ik een verhaal van een 16-jarige aan het lezen was. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:43

Nee niet overdoen, het spreekwoord zegt niet voor niets, een ezel........
Daarbij moet je ook nog zoiets als trots hebben dus zou zeggen :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:50

En wat heeft hij nu voor moeite voor jou gedaan? Of val je als een rijpe appel in zijn armen en laat hij het letterlijk en figuurlijk over zich heen komen?
Tja het is lastig als je een zwak voor iemand hebt, ik weet het dondersgoed, maar deze had van mij een enkeltje Amerika kunnen nemen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:52

topsylover schreef:
KimD schreef:

TS was 44 in het vorige topic. Ik dacht ook dat ik een verhaal van een 16-jarige aan het lezen was. :=

Oh.. uhm, die voelde ik dan weer niet aankomen. :oo TS, in dat geval ben je oud en wijs genoeg om te in te schatten dat hier niet moet intrappen ..

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:53

MarcoBorsato schreef:
Ah nee, ik had 'm geen kans meer gegeven. Gaat het hier om 2 gezonde mensen of zijn er beperkingen?

Dit was gezien het verleden en de schrijfwijze ook mijn vraag :o

TS lees je oude topic nog even terug zodat je opelijk gaat inzien dat hij je tijd niet waard is.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 08:56

Suzanne F. schreef:
Storm schreef:

Zo één zal je zo weer laten vallen als er wat anders voorbij komt of als hij even geen zin heeft om ook maar iets moeite te moeten doen. Iets met vos en haren en streken...

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:13

Sorry, maar hoe naïef ben je?

Durf er wel een wedje op te zetten, dat na de 1e keer seks, het meteen weer klaar is.
Ff ontladen en door.....

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:20

Hmm als je op zoek bent naar een friends with benefits denk ik dat je goed bezig bent. Als je op zoek bent naar een vaste relatie met iemand die je trouw zal blijven dan kun je beter verder kijken...

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:21

Zie deze nacht als een leuk uitje en ga weer verder met je leven. Beter nu zelf de controle er over houden en afkappen, dan weer teleurgesteld worden. En die kans dat dat gebeurt lijkt me zo'n 80%.
En dat zeg ik omdat jullie allebei met anderen daten. Als jullie elkaar echt leuk vonden had je daar niet verder over nagedacht.
En daarnaast lijkt het me een beetje een toxische verhouding. Van aantrekken en afstoten. Dat is super opwindend en spannend en triggert verliefdheid, maar kent nooit een goed einde.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:29

troi schreef:
Hmm als je op zoek bent naar een friends with benefits denk ik dat je goed bezig bent. Als je op zoek bent naar een vaste relatie met iemand die je trouw zal blijven dan kun je beter verder kijken...

Friends met benefits zijn vrienden en is op een eerlijke open basis, niets mis mee.
Dit lijkt anders te zijn. Niet eerlijk en met valse verwachtingen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:32

Oh ja, Homeland Security _O- Heb je hem daar nog mee geconfronteerd, TS?
Of mag hij daar niets over zeggen ivm geheimhouding? O:)

Nee, echt niet doen hoor! En ook niet als Friends with Benefits!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:34

Cayenne schreef:
Oh ja, Homeland Security _O- Heb je hem daar nog mee geconfronteerd, TS?
Of mag hij daar niets over zeggen ivm geheimhouding? O:)

Nee, echt niet doen hoor! En ook niet als Friends with Benefits!

Ik krijg spontaan carnaval ideeën daarvan :')

Nee, ik zou niet voor een herkansing gaan. Want, waarom na 2(!!!) jaar een excuus en vragen voor een herkansing. Nahhh, you'll be better off without him. Zijn genoeg andere leuke en vooral eerlijke vissen in de zee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:40

Ik dacht ook dat ik het verhaal van een 16 jarige zat te lezen, niet van 2 volwassen mensen.. Die man is toch gewoon narcist met zulke rijke fantasieën? En nu jij je in zijn armen werpt komt ie met 'excuses" :n

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:43

Relaxed schreef:
Ik dacht ook dat ik het verhaal van een 16 jarige zat te lezen, niet van 2 volwassen mensen.. Die man is toch gewoon narcist met zulke rijke fantasieën? En nu jij je in zijn armen werpt komt ie met 'excuses" :n

Sinds wanneer ben je narcist als je rijke fantasieën hebt?

Sjong

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:44

Je maakt je in zijn ogen een complete voetveeg als je met hem op date gaat. Je bent meer waard, laat hem dat ook maar merken. Als je nu met hem date is het je eigen schuld als hij je weer als vuil behandelt