Verder heb ik van mezelf 'gelukkig' al goed volle wenkbrauwen en wimpers, dus het is ook niet alsof ik echt wat mis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik ben van mening dat iedereen moet dragen waar zij zelf gelukkig van wordt.
Er zijn dagen/weken achter elkaar dat ik geen plamuur draag.
Er zijn dagen dat ik het wel draag.
Als ik een avondje uit ga of uit eten bijvoorbeeld, vind ik het leuk mezelf wat op te maken. Of als ik er gewoon zin in heb.
Maar het kan soms net zo goed zijn dat ik er geen zin in heb om te plamuren en dat ik zonder ga.
Leo schreef:Overigens hoef je ook geen meisje-meisje te zijn om het leuk te vinden om make-up te dragen.![]()
Ik ben zelf verre van meisje-meisje, nooit geweest ook, maar vind het toch mooi en verzorgd.
Earth schreef:Make-up kan mij echt kracht bij geven en ik ben al vrij authentiek. Door vermoeidheid zie ik er soms wat witjes uit en door dan een mooie naturel look te maken voel ik me soms gewoon wst frisser. Ik ben al een mooie vrouw, maar met een natuurlijke make-up vind ik mezelf echt een lekker wijf.
Bellatrix schreef:Earth schreef:Make-up kan mij echt kracht bij geven en ik ben al vrij authentiek. Door vermoeidheid zie ik er soms wat witjes uit en door dan een mooie naturel look te maken voel ik me soms gewoon wst frisser. Ik ben al een mooie vrouw, maar met een natuurlijke make-up vind ik mezelf echt een lekker wijf.
Nou weer jammer dat je geen foto's in je profiel heb staan.
Ben nu wel erg benieuwd.
Leo schreef:Overigens hoef je ook geen meisje-meisje te zijn om het leuk te vinden om make-up te dragen.![]()
Ik ben zelf verre van meisje-meisje, nooit geweest ook, maar vind het toch mooi en verzorgd.