Verder heb ik van mezelf 'gelukkig' al goed volle wenkbrauwen en wimpers, dus het is ook niet alsof ik echt wat mis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt zo'n rand die niet netjes overloopt. Dan hebben ze een deel van hun nek niet meegenomen en dat is gewoon echt lelijk. Ik heb 1x voor een shoot veel make up opgehad en ik moet zeggen dat ik mijzelf wel knapper vond maar ik heb echt geen zin om dat elke ochtend te doen. En op mijn werk maakt make up of geen make up ook niet uit dus ga geen moeite doen.Roosch schreef:Ik ben van mening dat iedereen moet dragen waar zij zelf gelukkig van wordt.
Er zijn dagen/weken achter elkaar dat ik geen plamuur draag.
Er zijn dagen dat ik het wel draag.
Als ik een avondje uit ga of uit eten bijvoorbeeld, vind ik het leuk mezelf wat op te maken. Of als ik er gewoon zin in heb.
Maar het kan soms net zo goed zijn dat ik er geen zin in heb om te plamuren en dat ik zonder ga.
Vind het blijkbaar niet interessant genoeg. Maar soms doe ik het wel als ik een dagje uit ga oid. En met daten doe ik het ook maar echt niet ineens extreem!
heb een klein vermogen aan make-up waarbij vooral mijn collectie lipsticks opvalt. Ik draag dan ook vaak veel make-up. Gelukkig een vriend die het ook erg leuk vind als ik met felgekleurde lippen of ogen met hem de straat op ga
en dan draag ik toch echt wel die vijf lagen.
).
Leo schreef:Overigens hoef je ook geen meisje-meisje te zijn om het leuk te vinden om make-up te dragen.![]()
Ik ben zelf verre van meisje-meisje, nooit geweest ook, maar vind het toch mooi en verzorgd.
Ik ben er denk ik gewoon te lui voor en ik vind mezelf er prima uitzien zonder. Heb gewoon een leuke vent en vaak complimenten gehad van mannen. Dus ik vind het prima zo

Earth schreef:Make-up kan mij echt kracht bij geven en ik ben al vrij authentiek. Door vermoeidheid zie ik er soms wat witjes uit en door dan een mooie naturel look te maken voel ik me soms gewoon wst frisser. Ik ben al een mooie vrouw, maar met een natuurlijke make-up vind ik mezelf echt een lekker wijf.

Bellatrix schreef:Earth schreef:Make-up kan mij echt kracht bij geven en ik ben al vrij authentiek. Door vermoeidheid zie ik er soms wat witjes uit en door dan een mooie naturel look te maken voel ik me soms gewoon wst frisser. Ik ben al een mooie vrouw, maar met een natuurlijke make-up vind ik mezelf echt een lekker wijf.
Nou weer jammer dat je geen foto's in je profiel heb staan.
Ben nu wel erg benieuwd.
Leo schreef:Overigens hoef je ook geen meisje-meisje te zijn om het leuk te vinden om make-up te dragen.![]()
Ik ben zelf verre van meisje-meisje, nooit geweest ook, maar vind het toch mooi en verzorgd.