Tussenpartij geboekte vlucht reageert niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tussenpartij geboekte vlucht reageert niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 12:09

Maar je zou pas in november gaan? Dan weet je technisch gezien dus ook nog niet of je tegen die tijd niet of wel kan gaan. Het kan in principe best zo zijn dat je vluchten gewoon gaan en je dus ook geen refund krijgt.

Bij code oranje of het niet vertrekken van je vliegtuig krijg je je geld terug, als je nu besluit dat je zelf niet meer wil gaan omdat je de situatie te spannend vind dan in veel gevallen niet. Als het om een reis in november gaat is het totaal nog niet in te schatten of de airline je überhaupt dat geld terug gaat geven.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 16:57

Destination schreef:
Heb je het al via Facebook of Twitter geprobeerd? Soms willen bedrijven daar nog wel eens sneller reageren :)
En ik weet niet waar je woont, maar hun bezoekadres/postadres is Piet Heinkade 55 in Amsterdam. Als je niet al te ver weg woont, zou ik gewoon langsgaan.

Kan Xiamenair BudgetAir trouwens niet contacteren over het annuleren van de reis?

Klopt, hebben we ook aan gedacht. Maar met Boos zijn ze toen bij Booking.com langs gegaan en je ziet dat ze daar toch niet heel happig op zijn :')

Xiamenair hebben we al contact mee gehad, zij geven aan dat we het geld terug mogen hebben. Maar ja, dan moet de tussenpersoon nog wel reageren.. wat vandaag is gebeurt!!

Ik weet niet of het mijn mailtje aan de CEO is geweest, maar ineens werd er met mijn vriend (hoofdboeker) contact opgenomen. Binnen 4-6 weken krijgen we ons geld volledig teruggeboekt *\o/*

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 16:58

Emmaa_ schreef:
Maar je zou pas in november gaan? Dan weet je technisch gezien dus ook nog niet of je tegen die tijd niet of wel kan gaan. Het kan in principe best zo zijn dat je vluchten gewoon gaan en je dus ook geen refund krijgt.

Bij code oranje of het niet vertrekken van je vliegtuig krijg je je geld terug, als je nu besluit dat je zelf niet meer wil gaan omdat je de situatie te spannend vind dan in veel gevallen niet. Als het om een reis in november gaat is het totaal nog niet in te schatten of de airline je überhaupt dat geld terug gaat geven.

Technisch gezien niet, maar zolang er landen binnen de EU (opnieuw) gesloten worden gaat volgens mij niemand er meer van uit dat over 2 maanden weer de hele wereld over gereisd mag worden. Dat zijn ze gelukkig met ons eens :D