Jouw stomste ongelukjes?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 04:19

Dizzy505 schreef:
Heerlijk topic.
Mijn meest recente ongelukje.
Hoe het gebeurde was misschien nog wel gênanter. Ik beet op een chipje, duurste chipje ooit geweest.
[ [url=m/EW44d3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zit nu al een minuut naar de foto te kijken maar zie echt niet wat er mis is? :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 04:35

Cayenne schreef:
Dizzy505 schreef:
Heerlijk topic.
Hoe het gebeurde was misschien nog wel gênanter. Ik beet op een chipje, duurste chipje ooit geweest.

Ik zit nu al een minuut naar de foto te kijken maar zie echt niet wat er mis is? :')

Stukje tand afgebroken :o :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 05:38

Cayenne schreef:
Dizzy505 schreef:
Heerlijk topic.

Had iemand me dat maar eerder verteld dan had ik niet 700$ uitgegeven aan een stukje nieuwe tand :') :j

Nienke89

Re: Jouw stomste ongelukjes?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 06:10

Ik heb ook altijd hele domme ongelukjes.
De laatste was nog afgelopen vrijdag, ik wilde met het tennisracket de bal van de grond wippen. M'n pinkje raakte hierbij de grond waardoor hij uit de kom ging.
Ik zag de hoek waar hij in stond en schrok er zo erg van dat ik hem in m'n paniek zelf weer terug in de kom getrokken heb, jemig wat deed dat zeer. De dokter heeft m'n pinkje nu vastgetaped aan m'n ringvinger.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 06:54

Ik wilde mijn kinderen wijngaardslakken laten proeven maar ik had geen stokje om ze eruit te peuteren. Ik kwam op het geniale idee om dan het huisje te breken. En terwijl ik dit deed, sneed ik mijn duim er half af omdat het gebroken huisje vlijmscherp was.
De wraak van de slak...

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 07:35

Ik heb heel veel stomme dingen. Mijn favoriet is mijn elleboog breken in Schotland :+ Ik wilde perse naar Arthurs Seat want dat zou zo ontzettend mooi zijn. Mijn vader en zusje haakte halverwege af en toen ik en mijn broertjes eindelijk (al lachend dat ik nog niets had gebroken) boven waren was er niets te zien door alle mist. _O- Je kon nog geen tien meter voor heb uit kijken.

Dus we gingen teleurgesteld naar beneden. We zijn allemaal een paar keer uitgegleden en het moment dat we op ‘vaste’ niet gladde of stijle grond stonden viel ik op een of andere manier achterover en brak mijn elleboog :+ Het was de tweede dag van de vakantie en ik heb de rest van de dag op de AE doorgebracht _O-

Eenmaal in Nederland bleek mijn radiusknop helemaal door te zijn en heb ik weken in het gips gezeten en ruim een half jaar fysiotherapie. Nog steeds kan ik mijn arm niet strekken O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 08:40

Ik heb echt heel vaak domme ongelukjes :o De ene keer kom ik er beter mee weg dan de ander. In december nog heb ik mijn enkel gebroken omdat ik een kroeg uit liep (ja, met een slok op) en een stoepje over het hoofd zag. Ik laat regelmatig vlijmscherpe koksmessen vallen, maar op een of andere manier altijd met de botte kant op mijn voet. Ik zit ook altijd onder de (flinke) blauwe plekken omdat ik vaak tegen deurposten aan loop en ik heb toen ik een jaar of 14 was een keer een stuk van de huid van mijn pols eraf gesneden met een kaasschaaf omdat ik uitschoot...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 08:46

Tegen een lantaarnpaal lopen is wel het stomste wat ik ooit heb gedaan.

Maar ook een ontsnapte shetlander terug naar stal brengen en denken dat dat gewoon goed ging, ik weet niet hoe maar op gegeven moment zag ik 4 voetjes in de lucht en kreeg ik een voorhoef tegen mn wenkbrauw (ik ben 1.64 m. Shet was nog geen meter hoog). Wat resulteerde in een hele dikke wenkbrauw die mooi blauw werd.

Mezelf in mn middelvinger en ringvinger snijden met een nieuw scheermesje. Het mesje ging ook moeiteloos door mijn nagels %) .

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 09:00

Ik heb trouwens ook een keer zoete aardappel chips willen maken met een kaasschaaf. :') Vraag me niet waarom trouwens... Dat ging één aardappel goed en toen ik dat heel trots aan mijn moeder appte, die mij het dringende advies gaf te stoppen op het hoogtepunt, sneed ik direct daarna in mijn duim. Hoppa, ritje EHBO én twee hechtingen. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:02

Oh man je hebt van die dagen he...

De staafmixer even rechtop in de pan (kokende) soep laten staan want ik wou het rozemarijn takje eruit vissen. Die staafmixer valt om en heeft me nu nog een mooi brandlitteken van ongeveer 3x6cm gegeven. Trekt ook vrijwel niet meer bij.

Pink ‘’zwaar gekneusd’ aldus de spoedarts nadat ik tussen de tralies van de stal ben blijven hangen met de deur dicht te trekken. Vraag me niet hoe. 2 dagen mee rond gelopen en toen toch maar even foto’s gaan maken. Kootje zou niet generieken zijn, bot ook enkel gescheurd en moet helemaal door. Aan elkaar getaped met als resultaat een kromme pink die ik niet volledig kan strekken. Achter gezien zat er te veel zwelling om wél te zien dat het kootje gebroken was.

Laatste tree van de trap missen en daarmee achterover vallen en van der van de trap af schuiven.

Warme soep eten, schrikken van hoe warm die eigenlijk wel moet is en de inhoud over je broek gooien. Geen brandwonden dit keer.

PerleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:10

Mijn voeten/knieën om de haverklap stoten aan allerlei verschillende voorwerpen behoort tot mijn standaard - stomme ongelukjes - pakket.

Ik ben vrij onhandig dus morsen, glazen omstoten ect gebeurt ook regelmatig.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:26

In een grot in belgie stond het water hoog maar je kon nog een stukje met de boot varen in een poging mijn hoofd niet te stoten zat ik klem tussen twee bankjes.

Mestvork tegen mijn been aanschampen ook al wens door mijn laars heen

Heb altijd dat soort dingen maar geen ehbo bezoeken afkloppen na dit getypt te hebben gebeurd er vast wat ..

Stroomdraad er over willen stappen en er net achter blijven haken zo vaak al gehad
Laatst bijgewerkt door Christiene op 26-08-20 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:27

PerleB schreef:
Mijn voeten/knieën om de haverklap stoten aan allerlei verschillende voorwerpen behoort tot mijn standaard - stomme ongelukjes - pakket.

Ik ben vrij onhandig dus morsen, glazen omstoten ect gebeurt ook regelmatig.

Aam de traptrede, stoeprand, tegels die niet recht liggen o a. Zeker? heb ik ook vaak of een tafelpoot altijd blauw of geschaafd

xxpetraxxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:41

als 10 jarig meisje was ik met de klas onderweg naar de gymzaal op de fiets, knal ik al kletsend en vlak voor ons huis tegen een grijze container aan bleek het onze eigen te zijn :+ .....

gelukkig kon ik direct thuis langs om de schaafplekken te laten verzorgen en andere kleren aan te doen 8)7 .

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:45

Ik reed pas naar werk op mijn brommer. Reed vol gas, 50km/h. Zat er ineens een beest op mijn helm.... Dus ik proberen met mijn linkerhand het beest eraf te slaan, wat niet lukte, en omdat ik zo gefocust was op dat beest lette ik niet meer op het stuur....

...en reed ik zo de berm in. Met een mooie salto kwam ik uiteindelijk tot stilstand. Gelukkig 'zacht' in de berm. Maar toch wel een tripje huisarts gemaakt omdat we dachten dat mijn pink gebroken was. Bleek gelukkig niet het geval. Wel nog een ontzettend mooie grote blauwe plek op mijn been, waar ik nu 2 maanden later nog steeds geen gevoel in de huid meer heb :')

Afbeelding

Edit:

Ik heb ook al 12 jaar een potloodpunt in mijn hand zitten. Jongetje op de basisschool en ik hadden ruzie tijdens het puntenslijpen... :')

En ooit mijn duim opengehaald aan een lolly. Wilde een stukje lolly afbreken, was toch wat scherper dan gedacht. Toen stak er ineens een stuk lolly in mijn duim. Die zit er niet meer in trouwens :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 10:54

Een mes met de punt in m’n voet laten vallen _O-
En dan gauw naar boven rennen om m’n voet onder de koude douche te houden om het bloeden te stoppen. Door het hele huis zaten bloederige voetafdrukken :=
Viel uiteindelijk wel mee, paar hechtingen en heb er een beetje een doof gevoel in een teen aan over gehouden.

Oh en voorover van m’n fiets af gevallen, met m’n gezicht op de straat. Geen idee wat er gebeurde. Hele tijd buiten bewustzijn geweest. Ambulance kwam en heeft me meegenomen naar het ziekenhuis want ik herkende niemand meer en wist niet meer hoe ik heette en waar ik woonde. Politie had via noodcontacten m’n vriend gebeld maar ik had geen idee wie ik aan de telefoon had. Bleek een fikse hersenschudding en een zenuwbeschadiging in m’n jukbeen. Nooit meer helemaal goed gekomen, vooral van de hersenschudding heb ik nog wel last.

M’n gezicht paar dagen daarna:
Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:02

Ik sta op mijn werk bekend om mijn stomme ongelukjes, mijn hoofd denkt vaak sneller dan mijn lijf meebeweegt :'). Vorig jaar wilde ik net onder de douche stappen op een warme avond toen ik hoorde dat mijn kat werd aangevallen in mijn eigen tuin. Ik woon klein en voordeur stond open en 4 m van mijn badkamerdeur. Schoot snel met mijn natte voeten ( 8)7 ) in mijn badslippers en sprong over de drempel. Waarop mijn voeten door de badslippers schoten, ik op de vlonder mijn balans nog net kon houden door het maken van een halve pirouette maar na de vlonder toch crashte omdat grindtegels iets meer grip hebben dan planken. Dislocatie van de schouder, zwaar gekneusd sleutelbeen en gebroken ego... Positieve; de kattenruzie was wel voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:03

Oh dan val ik best mee :+

Ik ging boodschappen doen en kwam de winkel uit met een gebroken pinkkootje en afgescheurde pees _O-

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:12

In de welkoop tegen een stelling omhoog lopen.. (van die stangen waar ze zakjes aan hangen) <<) een hele mooie blauwe plek als gevolg :')

Spoiler:
Afbeelding

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:15

Ik ben twee keer tegen hetzelfde paaltje van een verkeersbord aangefietst >;).
En ik heb als kind een keer allebei mijn handen tussen de deur van een bus gehad, hele vingers ontveld en ze staan nog steeds deels scheef. Wekenlang in verband gehad.. ZO irritant. Niks gebroken gelukkig

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:27

fietsen met een taart aan mijn stuur, vriendin raakt uit balans, haar stuur komt tegen mijn stuur en ik vond de taart belangrijker om te redden dan mijzelf :))
Taart was heel, had geen schrammetje... Mijn voet wees alleen een hele andere kant op :') _O-
Gelukkig ben ik enorm flexibel dus niks gebroken.

Op de draak rijden, draak kwam omhoog, mocht niet van mij, gooide uit protest toch nog even zijn hoofd heel ver naar achter en kwam daarbij in aanraking met mijn hoofd...
Resultaat: Oor gekneusd :')

Stoeien met vriendje, hem kietelen en in eens mijn pink niet meer kunnen bewegen, pink stond ook heel raar. Schat, volgens mij is mijn pink uit de kom. Vriendje: Nee joh, dat kan helemaal niet.
Schat, ik kan hem niet meer bewegen en hij staat raar.
Vriendje pakt hand vast om te bewijzen dat ik hem stang, pink schiet terug en alles deed het weer :))
Vriendje was alleen wel erg misselijk en duizelig van het gevoel van het terug zetten van die pink :') _O-

Draak uit de trailer halen ging altijd volgens een vast ritme (er in zetten trouwens ook)
Ik stap in de trailer, maak draak los en haak zijn hengstenketting aan halster roep naar vader: Hij is los.
Vader maakt klep los, haalt bilstang weg, geeft klopje op bil van draak en draak stormt trailer uit :))
Zo ging het die ene keer ook. Alleen tussen vader haalt bilstang weg en geeft klopje op bil van draak, viel mij in eens op dat de hengstenketting in de knoop zat met de trailerketting, dus die moest los.
Ik heb voor noodsituaties altijd een mes mee, maar ik dacht niet na dus begon die knoop los te knopen.
gelukt, zie ik dat ondertussen de hengstenketting om mijn arm is vastgeslagen en ik stond nog achter de borststang en draak stormde al de trailer uit.
Lang verhaal kort: mijn arm werd onder de borststang doorgetrokken en kwam door het hoogte verschil klem te zitten onder de borststang, ik kon er niet meer onderdoor door de kracht die op de hengstenketting zat, paard was in paniek want werd tegengehouden en dat beviel hem niks, ik was aan het schreeuwen van pijn en naar mijn vader om paard alsjeblieft kalm te houden en was ondertussen nog steeds heel dom het touw aan het losknopen.
Vraag mij niet hoe, maar het is gelukt, arm zat er nog aan, had een brandwond en was toch wel alarmerend dik, in het ziekenhuis konden ze niks vinden. Dus zwaar gekneusd.
Week daarna stoïcijns een crossparcours rijden want zwaar gekneusd dus moet kunnen, boven een sprong hoor ik in eens knoep…
Toch maar bij zinnen gekomen en afgegroet :')
Naar huis, wederom naar ziekenhuis en daar van een verontwaardigde arts de vraag krijgen hoe ik het in mijn hoofd haalde met een gebroken pols nog paard te rijden :+
Bleek dat arm toch wel gebroken was en nu nog iets verder gebroken was :') _O-
Trouwens wel beter als de andere optie, arm zat zo klem en zag er zo beroerd uit toen ik de eerste keer in het ziekenhuis kwam en het verhaal vertelde, dat ze dachten dat hij verbrijzeld zou zijn.

De bus in stappen, met mijn teen blijven haken achter de instap en gestrekt de bus in gaan :') _O-

Van de trap af stuiteren en wederom mijn enkelband scheuren (dit keer de andere enkel) viel reuze mee en nu wist ik wat ik moest doen, verder geen open wondjes. Na een week zie ik de bovenkant van mijn voet enorm opzwellen en iets vreemds onder de huid, voet is ook heel warm.
Is er op een bizarre manier een onderhuidse ontsteking in de voet gekomen. Litteken zit nog steeds op de plek waar nooit een wond gezeten heeft >;)

Bij vriendin achterop de fiets, vriendin gaat staan om sneller te kunnen fietsen, rijd door een kuil, slaat met fiets en mij samen over de kop, zij land op haar voeten (zo oneerlijk) ik op mijn rug en de fiets land boven op mijn knie >;) :roll:
Knieschijf plus stukje onder de knie tot het bot toe open.
Gelukkig was haar buurman arts en ben ik meteen gehecht... Maar ik vond het zo niet eerlijk dat ik gestraft werd voor haar onvoorzichtige gedrag :') _O-

In Oostenrijk een bergwandeling maken en een restaurant zien waar we via een shortcut op een berweide sneller naar toe konden. Broertje glijd uit en dondert een eind naar beneden, ik lach hem keihard uit en val vervolgens zelf nog verder naar beneden.
Tjah, god straft direct zeggen ze dan :')

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:32

Tegen een stilstaande bus aangefietst. Was dan wel als kindszijnde... ik was zo verbaast dat er een bus voor me neus op de weg stond dat ik mijn remmen niet meer wist te vinden. Het erge was dat er nog iemand in die bus zat en alles voor zijn neus zag gebeuren, zo gênant.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:34

Pff ik heb er zo veel! 8)7

Ik liep als kind in een rij met onze klas over straat. Het was boomplant dag en daarom had ik een hark vast. Iemand vroeg hoe laat het was. Ik keek op mijn horloge, maar toen ik daarna weer voor me keek stond er ineens een lantaarnpaal. Ik stopte aprupt waardoor ik op de voet van de hark ging staan, ik kreeg de steel tegen mijn gezicht. Doordat ik schrok deed ik alsnog een stap naar voren en liep ik alsnog met mijn kop tegen de lantaarnpaal.
Het was echt zo van " doink".."doink"... #) %)
_O-

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:38

Als puber de bus willen halen terwijl het had gesneeuwd. Ik rende richting de bus, gleed uit, waardoor ik op mijn rug naar de overkant schoot...met mijn kop tegen de stoeprand knalde en ontdekte dat ik precies voor de voeten van een 'hunk' tot stilstand kwam. :o

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:43

Ik heb standaard schade aan minimaal 1 nagel omdat ik die met een scheermes weet te raken. Vraag me niet hoe :')

Ik heb in 6 maanden tijd 2x mijn enkels gekneusd. De rechter vlak voor het terrein van een festival. We moesten een klein stijl heuveltje aflopen en ik dacht bovenaan al 'sowieso dat dit bij iemand mis gaat'. Dat was ik lekker zelf. Herstel heeft heel lang geduurd want mooi wel dat ik nog even naar het festival ging. Dat was niet mijn beste idee.
De linker kneusde ik toen ik in een sprintje de trein wilde halen en misstapte op een scheve stoeptegel.

Op dit moment heb ik mijn neus gekneusd. Paard stapte op het halstertouw, ik bukte voorover om het touw te pakken en op dat moment kwam paard los en schoot met haar hoofd omhoog vol op mijn neus. Niet gebroken gelukkig maar man wat doet dat zeer :=