Dat ik mijn zus vreselijk mis. Ze is 8 juni overleden. En dat ik al 16x in het ziekenhuis heb gelegen heb en er geen zicht is op verbetering. Mijn hele sociale leven staat op zijn kop en kan oa ook niet werken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Dikke knuffel voor iedereen![]()
![]()
Ik ben verdrietig omdat ik het idee heb dat mijn pony niet gelukkig is hier in Nederland. Is mijn eerste eigen pony en ken hem al langer, hij was in het buitenland veel opener en sprekender.. Ik ben vooral verdrietig omdat ik niet weet wat ik er mee moet..
geerte schreef:Ik net vakantie, 2 weken. Merk nu hoe ik mij echt voel, en weet niet of ik dat 2 weken ga trekken.
Zertab schreef:Ik ben gewoon zo verdrietig. Het doet pijn en weet van wanhoop niet meer wat te doen. Alles is beter dan deze innerlijke pijn voelen. Ik breek liever mijn been...
MoniekJ schreef:Ten eerste dikke knuffel voor iedereen hier![]()
Dat ik mijn zus vreselijk mis. Ze is 8 juni overleden. En dat ik al 16x in het ziekenhuis heb gelegen heb en er geen zicht is op verbetering. Mijn hele sociale leven staat op zijn kop en kan oa ook niet werken.
Unseen schreef:Wat vreselijk Moniek, heel veel sterkte.![]()
En een hele dikke knuffel aan de rest hier.
Ik ben verdrietig omdat ik zo ziek ben en ik daardoor zo veel niet meer kan en mijn toekomst zo onzeker is. Dat frustreert en beangstigd. Het valt me de laatste weken zo zwaar.
Unseen schreef:Wat vreselijk Moniek, heel veel sterkte.![]()
Ik ben verdrietig omdat ik zo ziek ben en ik daardoor zo veel niet meer kan en mijn toekomst zo onzeker is. Dat frustreert en beangstigd. Het valt me de laatste weken zo zwaar.
Bommeltje_ schreef:mijn relatie is na 8 jaar over en mijn vriend gaat ermee om of het niks is. Ik ben intens verdrietig en hij heeft iedereen en alles ingeruild voor een aantal vrienden via internetMijn moeder is er niet meer en mis haar nu meer dan ooit.
Wat naar alle verhalen hier sterkte iedereen
Amber_anne schreef:Sterkte aan iedereen wat een verdriet zo op de avond![]()
Ik ben op een andere manier verdrietig dan het gemis van een dier of persoon. Ik zit in een baan die ik eigenlijk niet leuk vind maar weet niet wat ik anders moet. Ik kan verder eigenlijk niks dus elke sollicitatie die ik stuur word ik afgewezen. Wat ik eigenlijk voor werk wil doen is geen werk in dus dat houdt op.
Ik ben bang dat ik over 10 jaar nog iets doe waar ik absoluut geen vreugde of energie uit haal
Ik ben op een andere manier verdrietig dan het gemis van een dier of persoon. Ik zit in een baan die ik eigenlijk niet leuk vind maar weet niet wat ik anders moet. Ik kan verder eigenlijk niks dus elke sollicitatie die ik stuur word ik afgewezen. Wat ik eigenlijk voor werk wil doen is geen werk in dus dat houdt op.
Ik ben bang dat ik over 10 jaar nog iets doe waar ik absoluut geen vreugde of energie uit haal
Earth schreef:Unseen schreef:Wat vreselijk Moniek, heel veel sterkte.![]()
Herkenbaar.
Ik ben ook chronisch ziek maar ze kunnen niet vinden wat het is. Binnenkort ga ik stage lopen maar ik weet gewoon niet hoe. Het geeft me nu al zoveel stress, het wordt er niet beter op. Daarbij ben ik ook chronisch depressief en slaat medicatie niet aan.
Leven is gewoon zwaar, iedere dag. Ik wil zo niet leven, maar ik wil ook niet dood.
Bommeltje_ schreef:mijn relatie is na 8 jaar over en mijn vriend gaat ermee om of het niks is. Ik ben intens verdrietig en hij heeft iedereen en alles ingeruild voor een aantal vrienden via internetMijn moeder is er niet meer en mis haar nu meer dan ooit.
Wat naar alle verhalen hier sterkte iedereen
moonsparkle schreef:Amber_anne schreef:Sterkte aan iedereen wat een verdriet zo op de avond![]()
En misschien een opleiding werken /leren?
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb wel iets gevonden waar ik gelukkig van word en waarmee ik misschien een dag minder in de week bij een andere baan kan werken, maar alsnog wil ik ook echt een switch maken.
MoniekJ schreef:Ten eerste dikke knuffel voor iedereen hier![]()
brokjes schreef:Sterkte lieverds!
Caaatje schreef:wat een verdriet allemaal... hele dikke knuffels voor iedereen die er nood aan heeft
ik ben verdrietig, ik zit met een pony met een goedaardige vorm van droes. Ze heeft enkel last van haar luchtzakken die vollopen met pus continue, verder gelukkig niet ziek of pijn. maar ik doe zo mijn best en niks lijkt te werken, ze stond op de kliniek met een vriendje en ze komen er allebei slechter van dan ik ze gebracht heb. ik probeer zo om mijn paarden gezond te houden maar ik krijg er enkel tegenslagen in en nu doe ik alles wat ik kan en het wordt maar niet beter op een kliniek waar ze blijkbaar niet eens goede verzorging krijgt. ik ben zo teleurgesteld in mezelf dat ik niet sneller heb ingegrepen....
CupCakes_ schreef:Dikke knuffel, je hond verliezen is zwaar!
Dikke knuffel, want je papa missen is heftig
Liefdesverdriet sucks. Ik weet er alles vanaf. Er overheen komen is nog steeds een opgave, dus ik begrijp je gevoel!
Mi_Amore, ook jij enorm veel sterkte en een dikke knuffel!
![]()
![]()
![]()
Ik heb een jonge aussie van 11 maanden, maar de laatste weken heb ik echt het gevoel dat niks wil lukken. Trainen gaat ruk, de wandelingen verschilt enorm hoe het gaat. Maar voor mijn gevoel verpest ik hem op deze manier. Ik wil het zo graag goed doen en een goed opgevoede hond krijgen, maar nu lijkt dat een hele grote opgave![]()
Er over sparren met iemand uit de buurt gaat niet, want er is niemand met wie ik dat kan doen.
Lynnepinny schreef:Poeh wat een narigheid allemaal. En wat fijn dat er een plekje voor is gemaakt. Knuffel aan iedereen![]()
Hier ook als sinds mei het gemis van m'n ex, ondanks dat het eigenlijk best een banketstaaf was. Voor zaken als liefdesverdriet vind ik dit topic erg fijn, kan ik aanraden: [LZP] tranen, breakups & liefdesverdriet
Elastiek schreef:Dikke knuffel voor iedereen!
Ik ben verdrietig omdat ik al een tijdje niet lekker in mijn vel zit en er momenteel zelf niet uitkom. Ik heb een hele leuke baan, maar zelfs hier kijk ik tegenop om weer heen te gaan, omdat ik het even niet meer trek.
CupCakes_ schreef:Dikke knuffel, je hond verliezen is zwaar!
Dikke knuffel, want je papa missen is heftig
Liefdesverdriet sucks. Ik weet er alles vanaf. Er overheen komen is nog steeds een opgave, dus ik begrijp je gevoel!
Mi_Amore, ook jij enorm veel sterkte en een dikke knuffel!
![]()
![]()
![]()
Ik heb een jonge aussie van 11 maanden, maar de laatste weken heb ik echt het gevoel dat niks wil lukken. Trainen gaat ruk, de wandelingen verschilt enorm hoe het gaat. Maar voor mijn gevoel verpest ik hem op deze manier. Ik wil het zo graag goed doen en een goed opgevoede hond krijgen, maar nu lijkt dat een hele grote opgave![]()
Er over sparren met iemand uit de buurt gaat niet, want er is niemand met wie ik dat kan doen.
ual_95 schreef:Ik heb ook een compleet andere manier van verdriet, maar heb er écht ontzettend veel moeite mee. Ik ben altijd heel onzeker geweest over mijn figuur. In de puberteit resulteerde dat in een eetstoornis, waar ik nooit helemaal vanaf ben gekomen. Het ging eigenlijk heel goed en ik was enigszins tevreden met mijn gewicht, maar heb misschien íets te veel genoten in de vakantie. Ik kreeg namelijk een heel banketstaaf appje van iemand bij mij op stal (die ik eigenlijk nooit spreek) met de vraag of ik in verwachting ben. Om haar vraag goed te praten, vervolgde ze dat anderen het ook dachten en dat ze zelf óók aan de maat is, terwijl er echt wel een verschil van 30 kilo tussen ons zit. Iedereen in mijn naaste omgeving verklaart haar voor gek en probeert me te troosten, maar ik voel me echt weer terug bij af.
Killed schreef:Ook hier is er best wat verdriet.
Ik zit al sinds november in de ziektewet met een burn-out, het herstel gaat zo traag en daarbij komt best wat stress door ziekte en huisvesting van Mn paarden, soms trek ik het niet meer