Ik heb eigenlijk nooit echt ruzie gehad op vakantie, vaak zat met vrienden op vakantie geweest. Ook mensen die totaal andere types zijn dan ik, helemaal prima als je elkaar gewoon ruimte geeft en wat gunt.
Zo was ik met twee vriendinnen in Canada en zij wilden graag naar de hotsprings, eerste keer ging ik mee want ik wilde het best proberen. Tweede keer was me vooraf duidelijk dat dat niks voor mij was, veeel te warm. Toen zijn ze met zn tweeën geweest en heb ik lekker een wandeling gemaakt

Ook qua ritme zijn we verschillend, zij slapen graag uit, ik sta graag vroeg op. Prima, ga ik er vroeg uit om hard te lopen en blijven zij nog even liggen totdat ik terug ben en ontbijt klaar heb. En als we een dag veel willen doen staat iedereen een keer vroeg op.
Het is een beetje geven en nemen en als je niet te krampachtig vasthoudt aan alles samen willen doen, gaat het bijna altijd wel prima. Ik ben met heel wat mensen op vakantie geweest, van familie, hele vriendengroep tot iemand die ik nauwelijks kende en nooit echt problemen gehad.
Enige was een vriendin die zelf een vakantie naar Lloret de Mar had voorgesteld en vervolgens niet uit wilde gaan echt het jammer vond dat wij dat wel deden... Dat was vooral voor haarzelf heel erg zonde, er was verder namelijk ook niet heel veel te doen daar :p