Wat te doen op een date?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 14:27

Rambogirl schreef:
Heeft hij geen ideeën?
Vind niet dat alleen jij met ideeën moet komen.

Glow in the dark midgetgolf ga ik zelf binnenkort ook doen. Daarna lekker uit eten.
Ben benieuwd wat je heb besloten te gaan doen.

Glowgolf heb ik ook eens gedaan tijdens een date. Het glowgolven was leuk, de jongen in kwestie niet.. :')

Palmera

Re: Wat te doen op een date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 18:53

Een 10km lange tocht bergopwaarts naar een afgelegen berghut, daar de nacht doorbrengen en de volgende dag weer terug.

Dat was mijn origineelste eerste date. :+

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 20:18

Nou uiteindelijk wou hij het verplaatsen naar volgende week want meneer was moe hahaha , maar heb hem zover gekregen dat we morgen naar de ijssalon gaan!

Wel echt super leuke ideeen om zeker te onthouden

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:45

Friesmeisjee schreef:
Nou uiteindelijk wou hij het verplaatsen naar volgende week want meneer was moe hahaha , maar heb hem zover gekregen dat we morgen naar de ijssalon gaan!

Wel echt super leuke ideeen om zeker te onthouden

‘Zover gekregen dat we morgen...’ klinkt niet alsof hij heel erg enthousiast was.
Zijn jullie al geweest of moeten jullie nog gaan?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 21:48

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet echt klinken alsof hij er moeite voor doet. Hij wist toch dat hij tot laat moest werken, als je dan wat afspreekt dan vind ik dat je niet moet zeuren dat je moe bent dan. Of bij voorbaat al niet afspreken... Hopelijk heeft hij zich vandaag wel aan de afspraak gehouden!

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 12:54

Hoe is het gegaan? Nog wat leuke dingen gedaan samen?

Ik zag glowgolf hier voorbijkomen, eerder al, en ik denk dat ik dat ideetje ook maar eens ga uitvoeren hier :P Thanks voor de tip hahaha.

Zelf zat ik heel random nog te denken aan Body Worlds, dat zit in Amsterdam, ooit ook eens gedaan op een eerste date, het had wel wat, vooral als het beide je interesse hebt natuurlijk. Een museum of dierentuin is ook altijd een aanrader en schattig vind ik :D