Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Morganlefay schreef:Kan zomaar zijn dat het pakket retour afzender is. Postnl is geen depot voor niet opgehaalde pakketjes.
Waarom niet iemand gemachtigd dit op te halen.
Je kan zoveel van tevoren aanpassen dat het pakketje ergens anders kan worden opgehaald.
lenaa_tje schreef:secricible schreef:je kan PostNL bellen. Mijn ervaring is dat ze niet zoveel voor jou doen omdat jij niet de opdrachtgever bent en dat de verstuurder moet bellen.
Dit heel onhandig als je pakket uit Japan komt. Hier lag het uiteindelijk toch bij het pakketpunt want vanuit daar werd het terug gestuurd naar Japan ... ondanks dat we hadden aangegeven dat het pakket kwijt was etc. Heel bijzonder!
Hopelijk heb jij meer geluk.
AmyJamess schreef:Ik heb dit een tijdje terug ook gehad. Pakket zou afgeleverd zijn bij de afhaal locatie. Afhaal locatie beweerde dat het pakket niet bij hun was.
Contact gehad met de leverancier, die starte een onderzoek.
Week later kreeg ik mail dat mijn pakket retour werd gestuurd omdat die niet opgehaald was.
Wat bleek, hij heeft al die tijd op de afhaal locatie gelegen maar hun hadden het pakket niet gescand en konden hem dus niet vinden.
Ook de bol, de leverancier kon dus geen track and trace zien.
Uit eindelijk goed opgelost door bol.
Als ik jou was zou ik eventueel terug gaan naar de afhaal locatie, kijken of je een manager of iets kan spreken. Waarchijnlijk ligt die daar wl op locatie
Isabel schreef:Hier ook eens gehad dat een pakket bij een afhaalpunt zou liggen, maar daar lag het niet. Contact gehad met PostNL en ze zeiden dat het echt bij het punt moest liggen. Zijn nog 2x naar het punt geweest en de laatste keer hebben we het idd ook meegekregen. Bleek dat ze daar de voorgaande keren gewoon te lui waren om even goed te zoeken ofzo..
ja dan ga je hem niet vinden met jullie zoekmethodeMorganlefay schreef:Kan zomaar zijn dat het pakket retour afzender is. Postnl is geen depot voor niet opgehaalde pakketjes.
Waarom niet iemand gemachtigd dit op te halen.
Je kan zoveel van tevoren aanpassen dat het pakketje ergens anders kan worden opgehaald.
Zebrastreep schreef:Ook eens gehad met ups bellen heeft geen zin. Wat vaak wel zin heeft is een bericht via Facebook. Zo heb ik mijn 'verloren' pakket ook kunnen krijgen. Nu hadden die sukkels een sticker gedaan over mijn adres en naam dus ook niet zo gek dat het afhaalpunt het niet snapte en niet kon vinden.
wat een oelewappers
mijn probleem is dus opgelost, iedereen bedankt voor het meedenken!
tijger22 schreef:Nou net nogmaals naar het afhaalpunt gebeld, bleek mijn grote pakket inderdaad gewoon daar ergens tussen de andere pakketten te staanwat een oelewappers
tot 2x toe naar het ophaalpunt geweest waar mevrouw bleef beweren dat mijn pakket daar niet was, huisnummer, naam, bedrijf van waar pakket afkomstig was, alles doorgegeven, maar het zou er niet tussen liggen. Ik moest maar terug komen met een track & trace code. Het bellen met post nl heb ik ook opgegeven, uiteindelijk via een andere route weer de t&t opgehaald. Opnieuw naar het ophaalpunt, daar was een andere medewerker naast die vrouw, die wilde geen t&t maar alleen mijn naam en huisnummer en ja hoor... na een paar dozen op te tillen had ze 'm (bedrijf waar het van afkomstig was stond er ook in grote koeienletters op).
Suliko schreef:tijger22 schreef:Nou net nogmaals naar het afhaalpunt gebeld, bleek mijn grote pakket inderdaad gewoon daar ergens tussen de andere pakketten te staanwat een oelewappers
Ik zocht het topic weer even op of het al opgelost was. Bij mij dus ook hetzelfde gevaltot 2x toe naar het ophaalpunt geweest waar mevrouw bleef beweren dat mijn pakket daar niet was, huisnummer, naam, bedrijf van waar pakket afkomstig was, alles doorgegeven, maar het zou er niet tussen liggen. Ik moest maar terug komen met een track & trace code. Het bellen met post nl heb ik ook opgegeven, uiteindelijk via een andere route weer de t&t opgehaald. Opnieuw naar het ophaalpunt, daar was een andere medewerker naast die vrouw, die wilde geen t&t maar alleen mijn naam en huisnummer en ja hoor... na een paar dozen op te tillen had ze 'm (bedrijf waar het van afkomstig was stond er ook in grote koeienletters op).
Begon die andere vrouw ook nog te klagen dat ik het verkeerde huisnummer gezegd zou hebben?
wrss zie ik het pakket nooit meer, tenslotte is het paard waarvoor ik dit had besteld alweer bij iemand anders in training... welshfan97 schreef:Ik heb precies hetzelfde als jou. Pakket is 25 mei verstuurd, volgens postNL krijgen we voor 5 augustus bericht maar die deadline is ook als 4 keer voorruit geschovenwrss zie ik het pakket nooit meer, tenslotte is het paard waarvoor ik dit had besteld alweer bij iemand anders in training...