moonsparkle schreef:Duhelo schreef:Hello fresh doen. (of een ander maaltijdpakket).
Als je maaltijden kiest die je kan heropwarmen, en je bestelt 3 maaltijden voor 2 personen, dan heb je 6 van de 7 dagen gegeten voor 44 euro per week.
Ik kook prima zelf, maar eindig meestal bij een simpele paste of vlees met gebakken groenten. Hellofresh of een andere dienst geven hele fijne recepten die echt verrassend lekker zijn in de juiste hoeveelheden aan huis geleverd (dus gemakkelijk! ) en met de recepten erbij.
Maar dan heb je je tussendoortjes, lunch, drinken, ontbijt etc nog niet, dan zit je toch ook zo op 60/70 per week?
Goh, ja en nee.
Het hangt er wat vanaf hoe en welke tussendoortjes je eet. Ik eet zelf zelden drie maaltijden per dag, dus meestal eet ik rond de middag mijn eerste "iets", en dat kan varieren van een kom honey pops, naar een broodje, een kom soep, of een restje van de dag ervoor.
Een brood met wat beleg en een zak fruit kost nu ook de wereld niet.
Met HF voor 2 personen haal ik meestal 2 volwaardige maaltijden voor mij en mijn partner, en heb ik dan nog een restje dat ik de dag erop over de middag opeet.
1 Hellofresh voor 2 personen zou voor mij alleen voldoen voor 3 maaltijden. (je kan ook hellofresh voor 1 persoon bestellen voor meerdere maaltijden, als ik 1 persoon voor 4-5 maaltijden per week zou bestellen, dan is zowat als gans mijn werkweek gecoverd in middag én avondmaal. )
https://www.hellofresh.be/prijzen/ => als je voor twee personen besteld is dat wel een stuk goedkoper dan voor 1 persoon per maaltijd.
Hangt er dus vooral vanaf hoevaak en hoeveel je zelf eet.

Met uitzondering van prei en ui snijden

?
?