Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het geluid bleek van mijn kat te komen die gezellig op de rand sprong voor een kopje. Waarmee ze mijn telefoon in het bad cattapulteerde
Dat doe ik dus nooit meer. Rytir schreef:Volgens mij ben jij vooral opzoek naar mede klunzen in dit topic en geen bevestiging van je handelen toch? Dan heb ik er wel 1.
Ik lag lekker in mijn opblaas jacuzzi met oortjes in en mijn telefoon op de stoel erachter. Ik dacht wat te horen, pak mijn telefoon, zet 'm op stil en leg hem op de rand van mijn jacuzzi.Het geluid bleek van mijn kat te komen die gezellig op de rand sprong voor een kopje. Waarmee ze mijn telefoon in het bad cattapulteerde
Dat doe ik dus nooit meer.
in het bad is wel echt balen, deed je telefoon het nog wel? Mijn hond haalt alles van de bank af, dus je kunt er maar beter niks opleggen, haha.
Kapje van de velgen er af en ja hoor, daar was het probleem;
had ik dus als ik ging tanken soms beide knoppen ingedrukt of ik dacht wel bij tanken hey ik heb de knop niet goed in gedrukt even nog een keer, het was dus 3 keer gebeurd dat m'n kofferbak opeens open vloog voor ik dacht nu gaat die naar de garage, kan er achteraf wel erg om lachen. moonsparkle schreef:Ja ik heb er van geleerd, zoiets is me ook nog niet eerder overkomen. Hebben jullie ook weleens van dat soort dingen waarvan je daarna denkt, dat had ik beter net even anders kunnen aanpakken?
Ik overdrijf misschien ook een beetje maar ik schrok inderdaad wel van de reactie die ik terug kreeg.