Soms heb ik van die stomme dingen, ik hoop jullie ook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Soms heb ik van die stomme dingen, ik hoop jullie ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:09

Ik vind het wel netjes om even te wachten op een reactie van koper, maar mocht degene niet snel genoeg reageren kun je altijd een bericht sturen dat je meer geintresseerde hebt en graag snel wil verkopen. Reageert diegene vervolgens weer niet dan kun je met de volgende in zee gaan.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 14:32

Volgens mij ben jij vooral opzoek naar mede klunzen in dit topic en geen bevestiging van je handelen toch? Dan heb ik er wel 1.

Ik lag lekker in mijn opblaas jacuzzi met oortjes in en mijn telefoon op de stoel erachter. Ik dacht wat te horen, pak mijn telefoon, zet 'm op stil en leg hem op de rand van mijn jacuzzi. :n Het geluid bleek van mijn kat te komen die gezellig op de rand sprong voor een kopje. Waarmee ze mijn telefoon in het bad cattapulteerde |o Dat doe ik dus nooit meer.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-20 14:37

Rytir schreef:
Volgens mij ben jij vooral opzoek naar mede klunzen in dit topic en geen bevestiging van je handelen toch? Dan heb ik er wel 1.

Ik lag lekker in mijn opblaas jacuzzi met oortjes in en mijn telefoon op de stoel erachter. Ik dacht wat te horen, pak mijn telefoon, zet 'm op stil en leg hem op de rand van mijn jacuzzi. :n Het geluid bleek van mijn kat te komen die gezellig op de rand sprong voor een kopje. Waarmee ze mijn telefoon in het bad cattapulteerde |o Dat doe ik dus nooit meer.

:') in het bad is wel echt balen, deed je telefoon het nog wel? Mijn hond haalt alles van de bank af, dus je kunt er maar beter niks opleggen, haha.

Ik was inderdaad eigenlijk ook uit op verhalen van anderen, bedankt.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:44

Pas geleden had ik 25 vuilniszakken vol met kleding erop gezet.
Gratis op te halen.
Krijg ik eerst van een vrouw ja dat wil ik graag voor een vriendin want die heeft het niet breed. Prima kom maar halen stuurde ik. Ja is goed krijg ik als antwoord. Even later ja dat past toch wel in een auto van het merk mini. Uhm nee ik had de hele Volkswagen transporter vol liggen dus dat ga je niet redden met 1 mini. Oh kan jij dan niet even meerijden naar de waar het wezen moet?? Want ik heb geen geld om zo vaak geen en weer te rijden. (Vertelde dit aan mijn man en die zei laat ze het lekker zelf uitzoeken ze mag het al gratis hebben). Terug gestuurd helaas dan gaat het naar de volgende. (Ze was niet blij, helaas voor je) De volgende die kwam had wel een grotere auto (klein camper busje) daar paste het net in.
Zo vaak gebeurd dit. Ik heb regelmatig advertenties met gratis op te halen. Dan reageren ze en dan kunnen ze niet een aanhanger regelen of pas de week erop. En ik maar reserveren en andere teleurstellen. En vervolgens komen ze niet opdagen. Inmiddels ben ik daar helemaal klaar mee. Wie het eerste komt die mag het hebben, reserveer niks meer.

Of meneer komt met een auto om een 2 persoonsbed op te halen. Betaald netjes het bedrag en verlaat het pad met de mededeling tot over een week en dan ben ik er met aanhanger. 6 maanden later stond het bed er nog. Ik heb meerdere berichten gestuurd in de tussentijd (geen antwoord terug gekregen) na dik 6 maanden een boos berichtje gedaan dat als hij het niet op kwam halen ik het bed weer in de verkoop zou zetten. Toen stond hij ineens wel binnen een week aan de deur. Ik heb mijn man alles laten afhandelen en ik ben weg gegaan. Kreeg ik daarna nog het verwijt waarom ik boos was. Juist ja. Dag meneer....nooit meer op zijn mail geantwoord.

Niet zo hard zijn voor jezelf. Laat het gaan.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:53

Ik heb net de ANWB gebeld vanwege een schrapend en "rollend" geluid LV uit mijn auto.

Eerst zelf gecheckt of er niks van remklauwen/blokken of veerpoot los hing. Maar niks, en het schrapende geluid werd steeds erger... Dus nja, misschien steentje ergens tussen gekregen. Ik had dit keer geen gereedschap en krik in de auto liggen, dus ff ANWB gebeld.

Wegenwachter krikt de auto op, pakt het wiel vast en toen zag ik het al :') Kapje van de velgen er af en ja hoor, daar was het probleem;

Twee losse wielbouten _O-

Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Onderhoud mijn auto's grotendeels zelf, kleine reparaties of revisies zijn ook geen probleem... Had overal aan gedacht, behalve een los wiel :+

imaudy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:54

Ja dat je in de winkel loopt en denk ooh ik moet dat nog hebben en je het dan toch nog vergeet..

Mungbean

Re: Soms heb ik van die stomme dingen, ik hoop jullie ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:59

Brood afrekenen en zonder brood de winkel uitlopen om daar pas uren later thuis achter te komen :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-20 16:10

Oja ik had ook een probleem met m'n kofferbak, die vloog open op de snelweg, wat denk je ik breng m bij de garage zegt ie weet je wel dat de knop voor de kofferbak naast die van je tankdop zit? Uuhh nee ik deed de kofferbak altijd met de sleutel open :') had ik dus als ik ging tanken soms beide knoppen ingedrukt of ik dacht wel bij tanken hey ik heb de knop niet goed in gedrukt even nog een keer, het was dus 3 keer gebeurd dat m'n kofferbak opeens open vloog voor ik dacht nu gaat die naar de garage, kan er achteraf wel erg om lachen.

Mariska_28
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:42

moonsparkle schreef:
Ja ik heb er van geleerd, zoiets is me ook nog niet eerder overkomen. Hebben jullie ook weleens van dat soort dingen waarvan je daarna denkt, dat had ik beter net even anders kunnen aanpakken?

Ik overdrijf misschien ook een beetje maar ik schrok inderdaad wel van de reactie die ik terug kreeg.

Ik heb het vanaf de andere kant meegemaakt. Maar ik had wel een datum en tijd afgesproken waarop ik het zou ophalen, en verkoper hoefde geen aanbetaling (was 2ehands laptop). Dag voor ophalen kreeg ik een mailtje had hij hem aan een ander had verkocht (denk dat die andere meer geld bood?). Toen ben ik, terecht vind ik, boos geworden. Ik heb ook letterlijk gezegd "hoe ga je dit oplossen?" Ik heb uiteindelijk een vergelijkbare laptop van hem kunnen kopen (volgens mij zijn eigen haha).

In jouw geval is het geen opzet, maar kan begrijpen als de eerste koper dit niet helemaal geloofd. Het beste kan je gewoon sorry zeggen, en daarna niet meer reageren.