Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En misschien kan ik nu ergens panty's van 'betere' merken in de uitverkoop vinden, want ik word echt gek van die band bovenaan bij degene die ik nu heb. En die zijn ook gewoon volgens de maattabel
S8903N schreef:Is een jarretelle gordel niet een goed alternatief? Geen afzakken of knellen en je hoeft het rot ding niet uit te doen als je naar het toilet gaat wat weer scheelt met ladders. Draag zelf niet anders![]()
Wel een goede nemen dan, niet die prut van hunkemöller.
RedPassion schreef:Tja, ik ben een koukleum. Bij weer zoals afgelopen week vind ik blote benen echt veel te koud. Zeker als het ook regent. Natte blote benen, brrr.... 40 denier draag ik het meest in de zomer. In de winter 70 en als het echt koud is die thermoleggings van de Hema. Die vind ik wel fijn passen, hun panty's niet.S8903N schreef:Is een jarretelle gordel niet een goed alternatief? Geen afzakken of knellen en je hoeft het rot ding niet uit te doen als je naar het toilet gaat wat weer scheelt met ladders. Draag zelf niet anders![]()
Wel een goede nemen dan, niet die prut van hunkemöller.
Nooit overwogen eigenlijk. Tekent zoiets ook niet heel erg af bij strakkere jurkjes? En voel je die clipjes niet enorm zitten?
Wat is een goed merk?
RedPassion schreef:Tja, ik ben een koukleum. Bij weer zoals afgelopen week vind ik blote benen echt veel te koud. Zeker als het ook regent. Natte blote benen, brrr.... 40 denier draag ik het meest in de zomer. In de winter 70 en als het echt koud is die thermoleggings van de Hema. Die vind ik wel fijn passen, hun panty's niet.

Karin schreef:RedPassion schreef:Tja, ik ben een koukleum. Bij weer zoals afgelopen week vind ik blote benen echt veel te koud. Zeker als het ook regent. Natte blote benen, brrr.... 40 denier draag ik het meest in de zomer. In de winter 70 en als het echt koud is die thermoleggings van de Hema. Die vind ik wel fijn passen, hun panty's niet.
Dit. Blote benen pas ruim boven de 20 graden en bij windstil weer, en al helemaal niet als het regent. Brr.
Als het écht koud is draag ik de thermoleggings van de Action. Die moet ik alleen wel een maat groter nemen, anders zijn ze te kort (!) maar die zijn in de taille dan weer veel te ruim. Het is dat ze na jaren nog steeds goed zijn (juist omdat ik ze bijna niet draag) en dat ik ze daarom nog steeds gebruik. Ooit uit nood gekocht toen ik onderweg was bij vriestemperatuur en het te koud had in mijn normale leggings. Misschien toch maar eens naar de kringloop doen en overgaan op thermoleggings van de HEMA.
maar 40 denier vind ik een goed compromis.