manolito10 schreef:Wat ik veel heb gedaan is, tijdens het series kijken op Netflix, kijken naar welke kleding de acteurs dragen en dan bepalen wat je daar precies leuk aan vindt.
Zo vond ik bijvoorbeeld de kleding in Gossip Girl altijd heel leuk; veel meisje-meisje met jurkjes etc, maar ook mooie spijkerbroeken met blousjes of kabeltruien met overhemden.
Ben altijd jaloers als ik Friends kijk dat Rachel ook echt met elke outfit wegkomt
maar zittten wel leuke dingen in die mij misschien ook zouden staan! Moet er eens beter op letten 
pol013 schreef:Ik ben juist helemaal van de mode af. Heerlijk. Is het nooit in en en nooit uit.
Mijn gardorobe is helemaal op vintage (swing, pencil en heel hoge broeken) gericht omdat ik dat echt heel leuke kleding vind.
+ gewone (spijker)broeken, t shirt en sweatshirts omdat ik nu eenmaal buitenaf woon en dat het allergemakkelijkste is. Maar door daar voor redelijk gemiddelde modellen te kiezen zijn die ook nooit heel erg in of uit.
En zoals iemand anders hier al zei: als je weet welke kleuren (en modellen) je goed staan doe je niet snel meer een miskoop.
Het hoeft voor mij ook helemaal niet in de mode te zijn hoor
Meer gewoon iets waar ik me zelf goed bij voel en dat ik zelf mooi vind! Kleuren zijn idd een goede, ik denk dat ik mijn kleerkast moet focussen op zwart, grijs, roze en wit als basiskleuren 
brokjes schreef:Ik weet het ook nooit qua kleding. Heb nu gewoon goede jeans, zwarte en witte shirts en dat draag ik elke dagik koop ook geen kleuren meer.
Zo zie ik er elke dag netjes uit, en ik hoef nooit meer na te denken.
Ik heb wat leuke sieraden om af te wisselen en besteed aandacht aan goede schoenen/tassen.
Dat is de strategie van mijn vriend ook
Die heeft gewoon een resem zwarte en grijze t-shirts, past op alles en moet nooit twijfelen wat hij aan trekt die dag! Daar wil ik dus ook een beetje heen door te minimaliseren en met goede basics te werken, maar vind een beetje creativiteit en expressie er in ook wel nog leuk 
Maflinger_S schreef:Ik heb ooit een adviseuse van Color me beautiful in de arm genomen om op dit gebied wat meer wegwijs te raken. Ze raadde kleuren en kleding aan op basis van de seizoenstype en figuur, inclusief make up advies. Daar heb ik veel aan gehad.
Zal ik eens opzoeken! Ook 77onlineshop, voor de mensen die dat genoemd hadden
ik koop ook geen kleuren meer.
maar als je eenmaal je stijl hebt kan je alle kanten op!
)