goed passende dames pet gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: goed passende dames pet gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:04

Hardlooppet van de Decathlon, Kalenji.
Ik heb zelfs de zonneklep variant, dus zonder bovenkant, dat is nog minder warm.
Maar de gewone pet is ook zacht van boven.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-20 12:07

Ik kan ook best kieskeurig zijn met petten want ik zou het liefst wel een baseballpet willen, die vind ik toch het mooiste. Soms zie ik wel eens influencers met goede petten maar ja als je het merk niet weet dan zijn ze onvindbaar op het internet.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 17:44

Ah, handig topic.
Ik zoek ook iets voor bij de paarden..
Ook een klein hoofd

DGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:12

Ik heb al 10 jaar een pet van Quicksilver, een surfmerk. Met klitteband ook aan de achterkant dus dan plak je hem zo onder je paardenstaart dicht. Deze mag gewoon nooit kapot gaan :')

Heel wat anders: Vorig jaar in Australië heb ik een mooie leren cowboyhoed gekocht, dat is ook super fijn en die heb je gewoon ook in kleine maten. Inmiddels zijn de stalgenoten er ook aan gewend, dus dat scheelt een hoop flauwe grapjes. Heerlijk ook als het een beetje regent, geen regen meer in je nek! En hij zit echt best goed vast, nog nooit afgewaaid tot nu toe.

Suusjepluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 18:46

Ik had een red bull petje van de f1 die over mn oren zakte. Maar een kindermaatje pastte ik wel goed. Heb normaal capmaat 55/56, blijkbaar is dat een kleine maat.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 11:47

Nala schreef:
Ik ken het probleem... Maar dan voor een 'elegante' pet met mijn grote hoofd :') Ik heb maat 59-60cm, net zoals mijn vader.

Ik heb ook 59/60!

Deze van Nike zit dan perfect en het 'gat' op de achterkant is heel groot wat ik handig vind met staart of knot.

Afbeelding

Die vind je als je zoekt op Nike Swoosh pet.