Slippers gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-20 13:59

jojoleinee schreef:
Ik heb ook dat ik van plastic tussen mn tenen snel baren krijg. Ik heb ooit bij Oneill slippers gekocht met stof tussen de tenen maar die beginnen nu toch wel echt op te raken.. Weet iemand ook een merk voor badslippers? Ik heb al bij Oneill gekeken maar daaraan vind ik het nadeel dat je ze (volgens mij) nergens in de winkel kunt proberen..
Misschien voor TS ook een idee, Oneill heeft wel echt leuke slippers!

Ik ga er naar kijken! Wat ik zelf meestal doe is bestellen op rekening via Zalando (eventueel Bol.com). Dan kun je best voor een hoog bedrag bestellen en thuis passen.

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:00

Ik heb sinds kort deze slippers van nalho en ben er superblij mee. Lopen heerlijk ,fijn voetbed irriteren nergens en ze vallen door de elastische bandjes niet van je voeten. (sorry wel duur, maar er zijn soms aanbiedingen)
https://www.nalho.eu/en-ot/?gclid=Cj0KC ... lpEALw_wcB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:16

SophieO schreef:
Crocs is niet alleen die lompe dingen he...
Niets mis met de slippers
https://www.crocs.nl/c/dames/schoenen

Dank je! Ik heb de Patricia besteld, naar zulke slippers was ik dus al tijden op zoek.
Van stof, leer, whatever, ook maar iets tussen de tenen krijg ik binnen een uur blaren.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-20 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:17

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:21

dimmelim schreef:
Ik heb sinds kort deze slippers van nalho en ben er superblij mee. Lopen heerlijk ,fijn voetbed irriteren nergens en ze vallen door de elastische bandjes niet van je voeten. (sorry wel duur, maar er zijn soms aanbiedingen)
https://www.nalho.eu/en-ot/?gclid=Cj0KC ... lpEALw_wcB

Tot zover m'n voornemen om niks meer te kopen in juni. :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:26

jojoleinee schreef:
Ik heb ook dat ik van plastic tussen mn tenen snel baren krijg. Ik heb ooit bij Oneill slippers gekocht met stof tussen de tenen maar die beginnen nu toch wel echt op te raken.. Weet iemand ook een merk voor badslippers? Ik heb al bij Oneill gekeken maar daaraan vind ik het nadeel dat je ze (volgens mij) nergens in de winkel kunt proberen..
Misschien voor TS ook een idee, Oneill heeft wel echt leuke slippers!

Ts, mocht inderdaad leer of stof tussen je tenen wel gaan zou ik inderdaad gaan kijken voor slippers van surfmerken. O’Neill, Ripcurl etc.

Zijn wel in de winkel te vinden hoor. Zijn vaak alleen wat kleinere winkeltjes die je moet weten te vinden. Of ga een dagje strand richting Scheveningen of Noordwijk gelijk daar een rondje winkels :) Blue Tomato zit overigens in Utrecht en Amsterdam en heeft het ook.

Anoniem

Re: Slippers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:32

Birkenstocks. Als ze echt voor het strand zijn eventueel de EVA uitvoering.
Modellen Arizona en Madrid worden genoeg gedragen onder onze leeftijdscategorie.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 14:33

Ik ben fan van mn tom tailors, ook stof tussen de tenen, en superfijn voetbed. De mijne zijn net na 3 jaar intensief gebruik gesneuveld, dus nu ook op zoek naar weer zulke :D
(En de tip van zalando heb ik ook gedaan, er zit zoveel verschil in hoe ze lopen!)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:05

Skessa_ schreef:
Dammie schreef:
Crocs? Die schijnen weer helemaal hip te zijn.

De Crocs fabrieken gaan binnenkort sluiten, dus zo hip zullen ze niet meer zijn :=

Ik heb zelf slippers van Superdry. Zijn redelijk vaak in de sale: https://www.superdry.nl/dames/slippers

Adidas badslippers zijn ook helemaal hip. Maar je hebt ze natuurlijk van allerlei merken.

Je bent niet goed voor m'n portemonnee. Heb meteen een paar besteld :+

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:28

Ipanema’s!! Heerlijk en hip :j

Sure_lee
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:55

Ik heb slippers van het merk Cobian. Dat zijn echt de enige slippers waar ik de hele dag op kan lopen. Bieden veel steun voor mijn beetje platvoeten.
Helaas zijn ze in NL bijna niet te vinden.
Ik heb ze op Curaçao gekocht.

Zoiets dus:
https://www.bedbathandbeyond.com/store/ ... al/5050341

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:01

Ik loop al jaren op birkenstock vanwege het fijne voetbed.
Wel duur als je ze niet in de sale koopt maar anders prima te doen.
Zijn geen slippers voor bij t water

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:04

Absoluut teva's! Misschien niet het hipste merk, maar ik vind de gewoon zwarte met 3 bandjes wel erg leuk (ben 22), door de bandjes vallen ze ook niet uit en kan je er zelfs met gemak op rennen.
Het voetbed is enorm comfortabel en vormt zich naar je voet (zonder door te drukken), je kan gemakkelijk een aantal jaren met een paar doen, heb 5 jaar met mijn vorige paar gedaan, nu ga ik het 2e jaar in met een nieuw paar.

Van andere slippers kreeg ik altijd irritatie tussen mijn tenen, ook bij een leren tussenstukje.

https://www.teva-eu.com/nl/nl/womens-olowahu-flip-flops/6840.html

Je kan ook eens bij Bever kijken, wel wat prijziger dan goedkope rubberen slippers maar hier hebben ze wel hele fijne slippers en kan je ook passen (ze hebben ook teva's.)

Ook prima te doen met water, duurt heel eventjes voor ze opdrogen maar ook dan zitten ze niet vervelend.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:16

Ik loop al jaren op slippers van Reef, die zien er heel leuk uit vind ik. En hele fijne stof, zowel tussen de tenen als het voetbed. Net alsof ik in slofjes stap denk ik altijd, maar ze kunnen prima tegen water (het is ook een surfmerk). Ik heb er zomers lang hele stukken mee gelopen en nooit problemen gehad.
Laatst bijgewerkt door prulletje op 26-06-20 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:18

Teenslippers van crocs lopen wel lekker :)
En ik heb ook teenslippers van nike en daar loop ik ook rustig d evierdaagse mee.
Birkenstocks loop ik mn hele voeten mee kapot.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:25

Geen teenslippers, maar de badslippers van Adidas lopen echt heerlijk!
Ik moet zeggen dat ik niet van de open schoenen ben en eigenlijk altijd op gympen loop, maar als het echt warm weer is trek ik de badslippers van Adidas aan.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:35

Ik kon dus echt al mijn hele leven niet tegen teenslippers. Oncomfortabel, pijnlijk, irriterend. Iets tussen mijn tenen ging gewoon NIET.

Tot ik slippers van Reef kocht. Helaas steeds minder modellen hebben het, zeker onder de dames modellen, maar zij hebben teenslippers met stof tussen de teen. Lekker zacht, heel dun. De eerste slipper in mijn leven waar ik op kan lopen. En dan lukt het nog een hele dag ook bij die!

meintje
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:46

Ghostattack schreef:
Al eens Teva teenslippers geprobeerd? Ik krijg ook vrij snel last tussen mijn tenen, maar met Teva slippers loop ik gerust 30 km op een dag :+

Dit!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 16:52

meintje schreef:
Ghostattack schreef:
Al eens Teva teenslippers geprobeerd? Ik krijg ook vrij snel last tussen mijn tenen, maar met Teva slippers loop ik gerust 30 km op een dag :+

Dit!

Ik ook, ik heb de helft van de Trailwalker(100 km) op mijn Olowahs gedaan.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:20

2 jaar geleden was ik in Legoland met de kinderen en natuurlijk besloot op dat moment mijn birkenstock kapot te gaan (mag ook wel na 7 jaar) en moet dus halsoverkop iets kopen. Heb toen slippers gekocht van t merk animal, en ik wil nooit meer terug naar andere merken, zelfs niet naar Birkenstock. Het is een soort neopreen tussen je tenen en heerlijk zacht. Nu woon ik in Engeland en bestel ze hier: https://www.animal.co.uk/womens-flip-flops/ maar misschien kun je ze ook in NL vinden.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:30

Suliko schreef:
Absoluut teva's! Misschien niet het hipste merk, maar ik vind de gewoon zwarte met 3 bandjes wel erg leuk (ben 22), door de bandjes vallen ze ook niet uit en kan je er zelfs met gemak op rennen.
Het voetbed is enorm comfortabel en vormt zich naar je voet (zonder door te drukken), je kan gemakkelijk een aantal jaren met een paar doen, heb 5 jaar met mijn vorige paar gedaan, nu ga ik het 2e jaar in met een nieuw paar.

Van andere slippers kreeg ik altijd irritatie tussen mijn tenen, ook bij een leren tussenstukje.

Je kan ook eens bij Bever kijken, wel wat prijziger dan goedkope rubberen slippers maar hier hebben ze wel hele fijne slippers en kan je ook passen (ze hebben ook teva's.)

Ook prima te doen met water, duurt heel eventjes voor ze opdrogen maar ook dan zitten ze niet vervelend.

Ik heb dezelfde, maar dan in het zwart. Sinds een jaar of 5-6 wil ik niets anders meer. Ik heb na twee jaar een tweede paar aangeschaft in de uitverkoop en ik wissel ze nu af, maar ze kunnen makkelijk allebei nog een paar jaar mee.

'Niet hip' vind ik trouwens ook meevallen, ik krijg vaak te horen waar ik die leuke slippers toch vandaan heb. Ze zijn iig een stuk minder lomp dan het sandaalmodel met bandjes om de enkels (die overigens ook heerlijk lopen, maar idd... die zijn vooral praktisch en minder hip).

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:33

Ik ben fan van ipanema. Die heeft een model wat een mix is tussen een slipper en een sandaal. Hartstikke hip, niet duur en ze lopen heerlijk. Mijn dochters dragen ze ook al vanaf een babymaatjes. Geen last tussen je tenen. Voor snel in en uit heb ik een paar levi's badslippers... lopen heerlijk maar vind ik minder mooi

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:45

Hier alleen maar Adidas slippers en dan het oude model die wat zwaardere, tegenwoordig heb je ook van die hele lichte modellen
Mijn vriend loopt daar gewoon 10 kilometer op zonder problemen, wij hebben ze hier allemaal in huis ook aan.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 22:53

Ik heb ook het liefst teva maar dan wel gewoon de teenslippers. Merk waar ik dit jaar een paar van wil proberen is gumbies, zien er vrolijk uit en milieuvriendelijk.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 23:01

Karin schreef:
Suliko schreef:

Ik heb dezelfde, maar dan in het zwart. Sinds een jaar of 5-6 wil ik niets anders meer. Ik heb na twee jaar een tweede paar aangeschaft in de uitverkoop en ik wissel ze nu af, maar ze kunnen makkelijk allebei nog een paar jaar mee.

'Niet hip' vind ik trouwens ook meevallen, ik krijg vaak te horen waar ik die leuke slippers toch vandaan heb. Ze zijn iig een stuk minder lomp dan het sandaalmodel met bandjes om de enkels (die overigens ook heerlijk lopen, maar idd... die zijn vooral praktisch en minder hip).

Inderdaad de Teva slipper. Stoffen bandjes en daardoor nooit iritatie. Vormen zich naar je voeten en lopen daardoor heerlijk. Door de extra bandjes erg chique en blijven goed zitten.

Afbeelding