Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tango1979 schreef:Het voordeel van een internetverzekering (A direct/ Hema) is natuurlijk dat ze goedkoop zijn. Via een tussenpersoon zal zeker iets duurder zijn (Ik werk bij een tussenpersoon) maar je krijgt zo veel meer service.
Berdien schreef:Na een middag de krochten van het internet doorgespit te hebben vallen zowel InShared als Allianz Direct af. Lees de Google reviews maar een door...![]()
Voorkeur gaat nu uit naar de ANWB. Wel een stuk duurder maar ook minder gedoe en betere voorwaarden, lijkt het.
maaaikkee schreef:Hier inshared, nooit problemen mee gehad. Handelen hun zaken netjes en snel af en staan je vriendelijk te woord.
Ik vermoed dat er over iedere verzekering wel slechte verhalen te vinden zijn.
linoleum schreef:Ik weet niet hoe je rijstijl is, maar met de ANWB Veilig Rijden verzekering, kan je flinke korting krijgen (momenteel eerste jaar ook nog extra korting). Maar dan moet je dus wel altijd netjes aan snelheid houden en dergelijke.
En met ANWB lidmaatschap 5% extra korting altijd. Als je nog geen lid bent, is vaak wel interessant omdat de korting hoger is dan lidmaatschapskosten.
Extra korting is natuurlijk wel lekker, en extra stimulans om keurig te rijden. Ik ben al lid van de ANWB
Daarom dus ook dit topic, want het zijn er zoveel en er is zoveel om rekening mee te houden.. Dacht dat een auto kopen ingewikkeld was, maar dat is echt een makkie vergeleken met een verzekering
mocht je nog vragen hebben over verzekeringen in algemeen of specifiek van ANWB, ik help je graag!
Berdien schreef:Oh heel fijn! Wat is jouw mening over de prijsvechters (zoals InShared) qua voorwaarden en afwikkeling ten opzichte van bijvoorbeeld de ANWB?
)
linoleum schreef:Berdien schreef:Na een middag de krochten van het internet doorgespit te hebben vallen zowel InShared als Allianz Direct af. Lees de Google reviews maar een door...![]()
Voorkeur gaat nu uit naar de ANWB. Wel een stuk duurder maar ook minder gedoe en betere voorwaarden, lijkt het.
Ik weet niet hoe je rijstijl is, maar met de ANWB Veilig Rijden verzekering, kan je flinke korting krijgen (momenteel eerste jaar ook nog extra korting). Maar dan moet je dus wel altijd netjes aan snelheid houden en dergelijke.
En met ANWB lidmaatschap 5% extra korting altijd. Als je nog geen lid bent, is vaak wel interessant omdat de korting hoger is dan lidmaatschapskosten.