Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eleionomae schreef:Ik heb het opgegeven en draag m'n sokken nu dus gewoon door elkaarzolang het ongeveer in de zelfde tint zit vind ik het wel best. Moet zeggen dat ik zelf heel wat paren van de action heb die mij goed bevallen
Dammie schreef:Bij mij blijven die siliconen dingen niet zitten. Ooit die met een verdikking achter gekocht, maar die kan ik niet meer vinden.
Storm schreef:Dammie schreef:Bij mij blijven die siliconen dingen niet zitten. Ooit die met een verdikking achter gekocht, maar die kan ik niet meer vinden.
https://www.bonniedoon.com/nl/onlinecat ... hort.sock/
Melisjeee schreef:Bij de action! Heb ook een hele voorraad liggen, stof is goed dik en ze zijn nog amper versleten na maanden gebruiken.
Giolli schreef:Ik draag altijd die van de action, die zakken tenminste niet af en zitten wat verder op ze wreef ipv die ballerina sokjes.
SusanH schreef:Ik volg even, heb ook nieuwe nodig. Die van bonniedoon zijn toch niet echt enkelsokjes? Die komen best hoog.
de sokken aan elkaar wassen kan in principe maar ben daar toch te lui voor ook al kost het maar 10 seconden van mijn tijd