Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dorientjuh schreef:Friendly: inderdaad 2x zwemmen in totaal.
Blinnii: ja we hebben geboekt en gaan dus aankomende maandag. Ik moet zeggen dat wij nu veel minder hebben betaald dan die €2000 hoor. Ook omdat we nog in het voorseizoen zitten. Dat bedrag zou ik er ook zeker niet voor over hebben. Ik vind het ook redelijk krom verdeeld dat als je een weekend komt, je 1x mag zwemmen maar als je een hele week komt maar 2x. En misschien in het hoogseizoen ook maar 1x. Dan zouden ze ook de prijzen fors moeten verlagen en de bezetting op de parken ook. Maar dat kost natuurlijk weer teveel geld.
dromertje2 schreef:Hier juist terug van midweek in landal vennebos. Wij mochten elke dag gaan zwemmen,ook op aankomstdag of vertrekdag. Dus konden 5 keer gaan wel met een tijdsslot van 2u.
Volgens de nederlandse maatregelen mochten het vakantiepark ook maar op max 70 procent van capaciteit draaien, dus het was ook rustig.
dromertje2 schreef:Op heel de week maar 1 keer zwemmen? Dat zou voor mij reden geweest zijn om niet te gaan naar daar.
Wist je dit van te voren?

DeMolenhoek schreef:Nog eens gegaan gisteren maar helaas. 0,0 toegifte.
dorientjuh schreef:Jammer zeg! Zal er wel mee te maken hebben dat het nu hoogseizoen is, wij zaten nog net in het laagseizoen. Hoop dat jullie er alsnog een fijne vakantie van kunnen maken.
DeMolenhoek schreef:Wij zitten nu in Landal Heideheuvel van vrijdag tot vrijdag en wij mogen 1x een uur zwemmen. Grote teleurstelling natuurlijk...
Prima dat er maatregelen en aanpassingen zijn, maar dan behoor je wel vooraf goed geïnformeerd te worden. Bah!
Wij hadden in januari al geboekt. Toen de reischeque aangevraagd. Iedereen mocht dit doen voor alle vakantie’s in 2020 ivm corona. Indien je de reischeque niet of niet volledig gebruikte kreeg je het resterende bedrag na een jaar terug gestort. Hier zijn ze dus op terug gekomen. Wij zijn dus nog als een gek iemand beginnen zoeken die de beestenboel draaiende te houden want als we niet gingen waren we gewoon €1000 kwijt. Dan gaan we liever wel dan het kwijt te zijn. Maar goed, blijkbaar zijn ze hier wel heel streng/voorzichtig.
Dus voor de rest wordt het wel een aangename vakantie