Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Muisbal schreef:Elastiek schreef:Ik vind Nike air max het fijnste lopen. Ik heb wel een halve maat groter dan mijn normale maat.
Ik heb zelfs anderhalve maat groter dan bij andere schoenen
Nikes kan je niet zomaar even bestellen voor de 1e keer.
. Dus Nike is bij mij altijd gokken, beter in de winkel kopen of het okee vinden dat je meerdere schoenen besteld en deze dan terugstuurt na passen... Niet zo handig en duurzaam helaas.

E_J schreef:Ik wilde het hier maar eens vragen. Ik loop momenteel stage in een dierenwinkel, wat dus inhoudt ruim 8 uur per dag staan en lopen. Nu kom ik de afgelopen 2 dagen (gister begonnen) telkens thuis met godsgruwelijke pijn aan mijn voeten, want mijn €11 Primark gympjes zijn hier niet ideaal voor. Wie o wie heeft de gouden schoen tip voor me?
Ik zat al te kijken naar iets van Nike Air Max of Skechers maar daar heb ik zelf geen ervaring mee en ik wil toch redelijk zeker weten dat het wat is voordat ik er zo’n vermogen aan uitgeef. Wat zijn nou echt fijne schoenen die er ook leuk uitzien zodat ik ze na mijn stage ook nog gewoon naar school kan dragen?
Ik ben tevens ook heel blaar-gevoelig dus als iemand daar tips voor heeft, graag
Maylene0910 schreef:Ik heb zelf ook snel last van mn voeten dus ik herken dit wel. sketchers en de nike airmax worden mij ook aanbevolen dus die ga ik een keer proberen. ik heb nu zelf puma schoenen met een hogere zool aan de achterkant. bij mij helpt schoenen met een verhoogde achterkant echt super! en ik heb zooltjes dus dat helpt bij mij ook.
ik weet niet of het komt omdat je ineens zoveel moet lopen maar zou het kunnen dat je iets aan je voeten hebt? ik heb wel wat en ben niet anders gewend met lopen en staan maar een stoffen bovenkant loopt bij mij ook anders.
ik zie dat je verder al veel tips hebt dus veel suc6 nog!