Fijne schoenen voor winkel werk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Fijne schoenen voor winkel werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:35

Ik heb allerlei soorten en merken sneakers. Is echt kwestie van passen.
Assics vind ik ook erg fijn, naast het lijstje wat hier al staat.

Goesju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:03

Al jaren loop ik op mijn Timberlands in de horeca. Ze zijn alleen helemaal afgetrapt, waardoor ik nu wel veel last krijg. Sketchers heb ik geprobeerd, maar die zijn voor mij niet geschikt.

Ik heb nu hier schoenen besteld https://dctrshoe.nl/?gclid=EAIaIQobChMI ... gKwCPD_BwE

Ik moet ze nog ontvangen, dus geen idee hoe ze lopen. Maar het verhaal klinkt erg goed. Dus ik ben erg benieuwd.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:29

Ik ben groot fan van ecco. Daar loop ik met gemak een hele dag op.
Onlangs, na lang twijfelen, ook een paar sketchers gekocht. Zo’n paar zonder verstandige ik snel aan kan schieten als ik met de hond ga wandelen. Ze zitten en lopen heerlijk, maar voor de hele dag gaan ze voor mij niet werken. De zool is te zacht waardoor mijn voet de kans krijgt naar buiten te kantelen en ik op den duur last van m’n enkel krijg.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 20:58

Ik heb Skechers gehad, maar die zijn mij erg tegen gevallen. Het lekkerst loop ik op Nike Air Max, het is voor mij met nieuwe schoenen even inlopen en dan loop je echt op wolkjes.
Geen pijn aan mijn voeten en voldoende steun, itt de Skechers.

fjordjes
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:00

Skechers met memory foam. Werk in de zorg en die lopen echt heel fijn.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:04

Ik werkte in de winkel ook vaak op nike air max. Ga zeker de eerste keer echt naar de winkel om ze te passen. Ze vallen klein uit en een halve maat kan al het verschil maken in lekker zitten of niet. En daarna is het zeker ook zoals anderen ook al zeggen: wennen aan zo lang staan/lopen. Dit gaat steeds beter :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:39

Toen ik nog op evenementen werkt (a 12 - 15 uur staan/lopen) liep ik op verschillende soorten schoenen, maar Nike free run vond ik het fijnste om op te lopen. Kosten ook geen drol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:56

Ik liep in mijn M.ediamarkt tijdperk op zwarte Reebokjes... Zwarte schoenen waren verplicht. Ik liep hier met gemak 15-20 km per dag op:
KLIK

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:06

Ik vind zelf Nike air max oid het lekkerste lopen, met een dik voetbed. Maarrrrr als voormalig winkelmedewerker wil ik ook zeggen: het went echt heel snel. Ik had de eerste dagen ook altijd veel last van mijn voeten, rug en benen, maar daar wen je ook vrij snel aan. Investeren in iets beters dan Primark gympies lijkt me slim, maar ik zou gewoon leuke sneakers kopen die je buiten werk ook nog kan dragen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:13

Ik werk bij Albert Heijn en heb lastige voeten, maar loop echt super goed op Skechers (modelletjes van €50-€60, ik wissel regelmatig). Ze slijten snel, maar ik ga echt geen Nike's riskeren bij ons, aangezien er al wel eens producten vallen en ik niet wil dat ze vol kwark/soep/saus hangen := .

Elastiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:14

Ik vind Nike air max het fijnste lopen. Ik heb wel een halve maat groter dan mijn normale maat.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:24

Ik heb jaren in de nachtdienst op Ariats gelopen en wandelschoenen. Zelden had ik last.

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:50

Elastiek schreef:
Ik vind Nike air max het fijnste lopen. Ik heb wel een halve maat groter dan mijn normale maat.

Ik heb zelfs anderhalve maat groter dan bij andere schoenen :')
Nikes kan je niet zomaar even bestellen voor de 1e keer.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:53

Muisbal schreef:
Elastiek schreef:

Ik heb zelfs anderhalve maat groter dan bij andere schoenen :')
Nikes kan je niet zomaar even bestellen voor de 1e keer.

Ik heb ook 1,5 maat groter in Nike air max. Daarnaast had ik vorige keer 2 Nike air max modellen besteld in dezelfde maat en deze verschilden onderling ook nog enorm in grootte -O- . Dus Nike is bij mij altijd gokken, beter in de winkel kopen of het okee vinden dat je meerdere schoenen besteld en deze dan terugstuurt na passen... Niet zo handig en duurzaam helaas.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 14:58

Toen ik nog in de supermarkt werkte altijd op alstars gewerkt. Zo veel fijner dan al.die schoenen met een verplicht voetbed.
Kom daar dagen achter elkaar op staan en lopen.
Loop er nu ook nog steeds gerust 20 km op als ik ga wandelen. Loopt lekker dan m'n wandelschoenen.

Je voeten zullen moeten wennen aan het staan, verder is het wat je zelf lekker vindt. Wel of geen voetbed

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 15:09

Ik ben inmiddels naar de winkel geweest en heb heel wat gepast, van verschillende modellen Nikes en Pumas en Adidas en Skechers en al. Uiteindelijk gekozen voor een paar Nikes! Geen Air Max maar Nike Performance Revolution 5 (?). Ik vind ze tot nu toe erg lekker zitten, en het zijn ook gewoon leuke schoenen die ik buiten stage om kan dragen en dus niet in de kast zullen verdwijnen na mijn stage :Y)
Afbeelding
Nu hopen dat dit maandag toch net wat lekkerder loopt dan die goedkope schoenen! Geen zorgen, ik realiseer me zeker dat ik maandag nog steeds pijn aan mijn voeten zal hebben omdat ik het nog niet gewend ben om zoveel te staan, maar de hoop dat dit in ieder geval een stapje in de goede richting is is er wel :j

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 18:49

Ik wilde nog even delen dat de schoenen zeker helpen! De pijn aan mijn voeten is uiteraard niet verdwenen, maar wel een heel stuk verminderd op de nieuwe schoenen dus ik ben tevreden! *\o/*

PotjeMayo
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:29

E_J schreef:
Ik wilde het hier maar eens vragen. Ik loop momenteel stage in een dierenwinkel, wat dus inhoudt ruim 8 uur per dag staan en lopen. Nu kom ik de afgelopen 2 dagen (gister begonnen :+ ) telkens thuis met godsgruwelijke pijn aan mijn voeten, want mijn €11 Primark gympjes zijn hier niet ideaal voor. Wie o wie heeft de gouden schoen tip voor me?

Ik zat al te kijken naar iets van Nike Air Max of Skechers maar daar heb ik zelf geen ervaring mee en ik wil toch redelijk zeker weten dat het wat is voordat ik er zo’n vermogen aan uitgeef. Wat zijn nou echt fijne schoenen die er ook leuk uitzien zodat ik ze na mijn stage ook nog gewoon naar school kan dragen?

Ik ben tevens ook heel blaar-gevoelig dus als iemand daar tips voor heeft, graag :')

Ik heb zelf ook snel last van mn voeten dus ik herken dit wel. sketchers en de nike airmax worden mij ook aanbevolen dus die ga ik een keer proberen. ik heb nu zelf puma schoenen met een hogere zool aan de achterkant. bij mij helpt schoenen met een verhoogde achterkant echt super! en ik heb zooltjes dus dat helpt bij mij ook.

ik weet niet of het komt omdat je ineens zoveel moet lopen maar zou het kunnen dat je iets aan je voeten hebt? ik heb wel wat en ben niet anders gewend met lopen en staan maar een stoffen bovenkant loopt bij mij ook anders.

ik zie dat je verder al veel tips hebt dus veel suc6 nog!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:34

Ik ben fan van schoenen van het merk redrag. Ik heb jaren in de horeca gewerkt en liep regelmatig zo'n 10 tot 14 uur per dag, daarnaast ben ik ook super gevoelig voor blaren. Gelukkig met mijn red rag sneakers nooit problemen gehad.

Wel had ik ook altijd een 2e paar schoenen mee/daar liggen. Mocht ik dan wel echt last krijgen, dan wisselde ik gewoon mijn schoenen om en kon ik er weer tegenaan.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-20 23:14

Maylene0910 schreef:
Ik heb zelf ook snel last van mn voeten dus ik herken dit wel. sketchers en de nike airmax worden mij ook aanbevolen dus die ga ik een keer proberen. ik heb nu zelf puma schoenen met een hogere zool aan de achterkant. bij mij helpt schoenen met een verhoogde achterkant echt super! en ik heb zooltjes dus dat helpt bij mij ook.

ik weet niet of het komt omdat je ineens zoveel moet lopen maar zou het kunnen dat je iets aan je voeten hebt? ik heb wel wat en ben niet anders gewend met lopen en staan maar een stoffen bovenkant loopt bij mij ook anders.

ik zie dat je verder al veel tips hebt dus veel suc6 nog!

Nee voor zo ver ik weet heb ik verder niks aan mijn voeten oid. Is inderdaad gewoon kwestie van gewenning en combinatie dat ik de eerste dagen dus op goedkope Primark schoentjes liep (soort namaak Vans idee qua model). Maar nu dus sinds zaterdag Nike sportschoenen en vandaag ging het al een stuk beter! Nog steeds wel wat last maar niet meer zo erg en hield veel minder lang aan nadat ik thuiskwam. Dus ik ben eigenlijk hartstikke tevreden :j