cinniz123 schreef:Ik heb helaas ook een keer een bijt incident meegemaakt en mijn hondje moest ook gehecht worden.
De eigenaar van de hond die beet bleef maar roepen jou hond gromde als eerst en ze wilde niets weten van een normaal gesprek.
Ik heb op dat moment de politie gebeld en laten komen maar mevrouw wist niet hoe snel ze moest vluchten.
Ik heb aangiften gedaan maar het is op niets uitgedraaid want het was mijn woord tegen iemand die hem gepeerd was dus de politie gaf aan dat ze er helaas niets mee konden en gaf ook aan dat mensen die snel weggaan meer op hun kerfstok hebben anders handel je het wel normaal af.
Ik hoop dat het jullie beter afgaat omdat er al meerdere bijt incidenten op zn naam staan en vooral hoop ik dat je hondje er goed uit gaat komen.
De mijne heeft nog een tik van honden die op hem afstormen en dreigend overkomen.
He jakkes, wat naar zeg. Dat geeft geen goeie hoop.
Dit soort dingen zorgt er vaak wel voor dat de gebetene hond er toch een trauma aan over houd.
Wij lopen nu kleine stukjes met hem voor op straat, omdat we hem niet willen overbelasten en alles de tijd moet hebben om te helen.
Hij reageert tot nu toe normaal op kleine hondjes.