Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik weet dat Alfa een slechte naam heeft gekregen door voorgaande modellen, maar deze is echt fantastisch 
-> Zie hier enny schreef:NatasjavE schreef:Mijn eerste auto was een Toyota starlet van toen 14 jaar oud.daar was ik echt super wijs mee.
Nu een leasebak. BMW 3 serie Touring M sport automaat.(bj 2019)
Ik heb een starlet die nu 23 jaar oud is en ik ben er zó blij mee! Het is niet echt een knapperd, maar het voordeel is wel dat ik er niet heel zuinig meer mee hoef te doenEn er kunnen best veel spullen in, heel handig wanneer je naar de stort of het tuincentrum gaat.
Mijn eerste auto was een Seat marbella, ook al zo’n koektrommel
NatasjavE schreef:enny schreef:Mijn eerste auto was een Toyota starlet van toen 14 jaar oud.daar was ik echt super wijs mee.
Nu een leasebak. BMW 3 serie Touring M sport automaat.(bj 2019)
Ik heb een starlet die nu 23 jaar oud is en ik ben er zó blij mee! Het is niet echt een knapperd, maar het voordeel is wel dat ik er niet heel zuinig meer mee hoef te doenEn er kunnen best veel spullen in, heel handig wanneer je naar de stort of het tuincentrum gaat.
Mijn eerste auto was een Seat marbella, ook al zo’n koektrommel
We zijn gelijk voor een hele luxe versie gegaan met stoel en stuurverwarming, dode hoek signalering in de spiegels en parkeersensoren rondom.
Ik heb bovenstaande auto's binnen 3.5 jaar gehad (de focus hebben we nog steeds). Tot nu toe heb ik de Alto nog het langst gehad.
Ik heb de 'sport' variant, dus met spoiler en sportuitlaat
helaas heeft ie er niet neer kracht door. Verder is het de meest kale variant, dus hij was erg goedkoop in aanschaf (nog geen 2500). Geen airco is een beetje jammer, zeker omdat ie zwart is. Maar dat wist ik en overleef ik wel.
Ik heb hem voornamelijk gekocht om zijn uiterlijk.
Uit 2015 overigens.

) en daarna heb ik een Mini gehad. Maar nu heb ik dan eindelijk het idee dat ik in een echte AUTO rijd.
Fortitude schreef:Een Alfa rode Alfa Romeo Giulietta![]()
Nu inmiddels alweer iets meer dan 2 jaar, nooit problemen mee, het is echt een heerlijk ding (en snel). Ik weet dat Alfa een slechte naam heeft gekregen door voorgaande modellen, maar deze is echt fantastisch
)