JackieLuca schreef:Aangezien ik het allemaal even niet meer weet, hoop ik dat jullie misschien wat tips en ideeën hebben.
Vanaf december date ik met een man, en het ging allemaal vrij snel, na 3 weken ontmoeten ik zijn zoontje en moeder en de week daarop de rest van zijn familie.
Alles ging wel heel goed naar mijn idee, maar in maart wou ik praten over een paar dingen waar ik zelf mee zat. Echter toen ik bij hem binnenkwam zei hij direct dat het beter was om het uit te maken omdat hij vond dat we niet goed bij elkaar pasten. Hij wou er ook niet over praten en binnen 5 minuten stond ik weer buiten.
Na een maand weer contact opgenomen wou hij nog wel een keer praten. Dus ik daarheen en na een goed gesprek hebben we besloten het nog een keer te proberen.
Het ging heel goed, was meer vertrouwen en we praatten meer.
Maar afgelopen woensdag kreeg ik een berichtje via whatsapp dat ie heel erg met zichzelf in de knoop zit en dat hij pauze wil tussen ons. Daarna nog even gebeld en heeft hij nog wat uitgelegd.
Maar nu zit ik met het probleem dat ik totaal niet weet waar ik aan toe ben, hoelang dit duurt en wat nou de bedoeling is.
Vandaag een berichtje gestuurd omdat ik nog iets van zijn moeder had liggen wat ik bij zijn huis heb ingegooid, maar word overal heel kortaf op gereageerd.
Ik weet nu ook niet hoe ik moet doen of reageren, en hoop dat iemand misschien wat tips heeft
Nou dat klinkt niet echt als een heel gezellige relatie.
Daarbij laat je de beslissing wel erg van hem afhangen, je hebt toch zelf ook wat te besissen? Zodra hij met zoiets komt kan je toch direct vertellen wat je ervan vind en zeggen wat jij wilt? Of heb je dat wel gedaan? Zo ja wat is dan zijn reactie?
Je bent meer waard dan zo'n slappe hap (althans zo komt t nu aan de hand v jouw verhaal wel een beetje over). Straald weinig liefde en respect naar jou en jullie relatie uit zo. Dat je hier mee akkoord gegaan bent geeft hem ook de ruimte zo met je om te gaan.