Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel erg jammer want dit is maar een studio. In mijn vorige appartement waar we met twee man woonden en 5 slaapkamers hadden verbruikten we nog niet eens de helft.
Ik ga sowieso weer even contact opnemen. Ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben
Ik kan dat bedrag namelijk nergens mee matchen. Die €0,03 per uur is €21,96 per maand maar mijn vaste leveringskosten zijn maar €24 per jaar... De netbeheerkosten zijn €199,80 per jaar. Die €0,03 per jaar is €263, 52 per jaar. Niks komt er mee overeen dus. Ik hoop dat Oxxio kan helpen maar ben na mijn laatste gesprek met hen wel wat vertrouwen in ze verloren
Zag twee schroefjes zitten dus die even opgedraaid. Hier zitten meerdere stickers. Geen duidelijk jaartal dus ik weet niet precies naar welke ik moet kijken voor het productiejaar. 

2007 is relatief oud maar nog wel acceptabel van wat ik op internet lees. Ben benieuwd wat de woningbouw ervan zegt. Zal zo even contact opnemen maar wacht eerst nog even op Oxxio alleen die wachtrij is al een half uur, een half uur lang
Dus nu maar een tweede poging in de hoop dat ik een andere medewerker krijg.