Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:32

DPD heeft heel vaak gedoe, ik bestel er niet meer.
Ik wacht al veel te lang op mijn nieuwe spitzen -O- Verslijt die met enige regelmaat en de fabriek en verzending ligt helemaal stil. Ze komen uit Hongarije en ik kan er voorlopig nog even op wachten. Ik dans dus op oude vodden nu :')

Century

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:38

Ik heb een maand geleden iets besteld (precies een maand) en nog steeds niet alles binnen.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:42

Ik wacht ook vanaf 29 april op een pakketje wat bij PostNL op aangemeld staat, en verder niks...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:52

spottedponie schreef:
Ik wacht ook vanaf 29 april op een pakketje wat bij PostNL op aangemeld staat, en verder niks...

dit heb ik ook! precies dezelfde datum.
waar ik besteld heb, zeggen ze op status dat het aangemeld is bij post nl. heb zelfs een track en trace nr.
Post nl zei eerst ´'reis is begonnen. leverdatum nog onbekend´ dit heeft 10 dagen zo gestaan. En vanochtend stond er in eens. pakket is nog niet aangemeld ofzo.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 18:55

Ik bestel niets meer bij agradi of via dpd. Alleen maar slechte ervaringen mee.
Hou wel even goed in de gaten de ze het pakket niet retour sturen naar agradi. Dat heb ik namelijk ook een keer gehad.
Heb je al contact gehad met dpd of agradi?

Ik had vorige week ook een bestelling geplaatst, bestelling werd in 2 pakkettwn verstuurd.
De eerste had ik al vrij snel en kreeg ik ook een mail van dhl met track and trace.
De 2de duurde dus wat langer, ook geen mail gehad van dhl met de track and trace en tot mijn verbazing was mn pakket donderdag al bij de buren afgeleverd :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:22

Bellatrix schreef:
Ik krijg een pakketje van DP? :+ Ik heb een fotoboek besteld bij myphotobook en zo te zien komt het uit Berlijn. :+ Was het dan een typfout en is het DPD? Pakket is donderdag ingepakt en verzonden. Heb geen track & trace of wat dan ook. Hopelijk komt het gewoon binnen maar levering staat op tussen 8/5 en 9/5.

Vandaag niets gehad en ook geen briefje in de bus...hopelijk gewoon wat vertraagd...was geen goedkoop boekje en is een cadeau.

Is dat dan niet Deutsche Post?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:25

Weet ik niet, er staat nergens meer info...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-20 19:46

Het ligt duidelijk niet aan mij :') belachelijk dat het zo lang duurt trouwens. Gister gaf de site aan dat de bezorger onderweg was..... :(

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:50

Wat gek dat zoveel mensen hier slechte ervaringen hebben: ik bestel regelmatig bij Nederlandse sites (Agradi, Boerenwinkel.nl), wordt hier altijd netjes op tijd en met de glimlach geleverd door PostNl of DPD.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 19:51

Het is drama bij alle post bedrijven.. Zo mega druk ook

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 20:10

Meeste pakjes gaan goed, hooguit een dagje later ivm corona drukte.
Sommigen langer, maar dat wordt netjes gemeld bij de bestelling.
Hoewel ik die nog niet alletwee binnen heb >;)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-20 20:25

hwn schreef:
Wat gek dat zoveel mensen hier slechte ervaringen hebben: ik bestel regelmatig bij Nederlandse sites (Agradi, Boerenwinkel.nl), wordt hier altijd netjes op tijd en met de glimlach geleverd door PostNl of DPD.

Dan zal het de periode zijn. Vandaar ook dat ik benieuwd was of ik de enige was.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-20 20:28

AmyJamess schreef:
Ik bestel niets meer bij agradi of via dpd. Alleen maar slechte ervaringen mee.
Hou wel even goed in de gaten de ze het pakket niet retour sturen naar agradi. Dat heb ik namelijk ook een keer gehad.
Heb je al contact gehad met dpd of agradi?

Ik had vorige week ook een bestelling geplaatst, bestelling werd in 2 pakkettwn verstuurd.
De eerste had ik al vrij snel en kreeg ik ook een mail van dhl met track and trace.
De 2de duurde dus wat langer, ook geen mail gehad van dhl met de track and trace en tot mijn verbazing was mn pakket donderdag al bij de buren afgeleverd :')

Nou, dat hoop ik niet. Gisteren contact met DPD gehad (vandaag niet bereikbaar uiteraard) en ze zeiden dat alles vertraagd was, maar het zou wel moeten komen gisteren. Niets gekomen, vandaag ook niet, dus nu hoop ik dat het maandag komt, maar ik ga maandag wel weer bellen, zowel naar Agradi als DPD.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:53

Ik heb 14 april bij leen bakker besteld met als bezorgdatum 25 april, ondertussen nog steeds niets..
Ik heb een mail ontvangen waarbij ze zeiden dat er 7 dagen bij de bezorgdatum kwam door drukte, maarja :+ Een reactie op mijn email krijg ik niet en op de website staat dat wanneer je naar de klantendienst belt, je gemiddeld een uur moet wachten..

Alle andere pakjes (en dat waren er wel wat :o :o ) waren snel, het langste dat ik heb moeten wachten was een week.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:56

Jep hier ook. Wisselend. Vooral pakketten die we verzenden hebben echt een behoorlijk wisselende bezorging. van 1 dag later tot ruim een week. En de pakketten uit duitsland had ik binnen 2 dagen met dpd.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:59

Ik wacht nog op een pakketje dat bezorgd moet worden maar dat zal niet meer gebeuren gezien het kwijt is :evaw:

Heb donderdagavond laat nog iets besteld en is gisterenmiddag bezorgd door DHL. Had wel verwacht dat het weekend er over heen zou gaan 8-)

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:01

Ik wacht ook al twee weken op een pakket van Agradi. Het duurde al 1,5 week voordat ik een bevestiging kreeg dat het bij DPD aangemeld was. Daar is het dus afgelopen donderdag aangemeld en het zou zaterdag bezorgd worden.... hopelijk komt het maandag wel gewoon.

Ik bestel sowieso niet graag bij Agradi omdat het altijd zo wisselend is hoe lang het duurt voordat je iets ontvangen.

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:16

Hier ook wachtende op postnl. En het vervelende is dat er sochtends bij de track en trace staat word tussen 11.00 en 14.00 geleverd. Dus blijf ik daarvoor speciaal thuis, maar vervolgens word er niks geleverd en staat bij de track en trace word morgen tussen 11.00 en 14.00 geleverd. :roll:

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:22

Avalanche81 schreef:
Ik wacht echt al 2 weken op een pak van Agradi. Het zou door DPD gebracht worden en gisteren moeten arriveren.

Maar niets, en er staat op Track and Trace dat het nog altijd onderweg is........ >;)
het is mega mega druk bij dpd weet niet waar je vandaan komt maar hier in Twente (rijssen)staan 12 zee container vol met pakketje

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:23

Ik wacht, hou je vast, vandaag 6 weken op mijn pakketje. Meerdere keren met de klantenservice contact gehad. Volgens hun moet het er binnen 2 weken zijn. Snap best dat het door corona allemaal wat vertraging oploopt, maar 8 weken wachten vind ik echt wel te veel van het gekke. _-:(

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:27

Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:51

Ja de pakketpost is ontregeld.
Krijg de pakketjes gemiddeld 3 a 4 dagen later.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 12:58

Lara_Silver schreef:
Het is niet alleen in NL zo, ook hier in Zwitserland heeft alles vertraging. Lijkt me niet meer dan normaal, we moeten ook even denken aan de mensen achter de behandeling en bezorging van de pakketjes. Het zijn geen robots. Niets functioneerd meer als voorheen, het heeft echt geen zin om daar gefrustreerd over te zijn...

Amen.

Ik heb ook diverse pakketten (zowel verzonden als te ontvangen, PostNL en DPD) die royaal langer onderweg zijn dan normaal. Het is echt mega druk, gewoon geduld hebben en op tijd bestellen.

Amado7
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:03

Ik wacht al 6 Of 7 weken op mijn pakketje. Kreeg netjes een berichtje dat de webshop niet aangevuld wordt met corona en daarom niet komt nog. Ging om een preorder van een kledingwinkel. Dus ze lieten het netjes weten maar ze weten nog niet wanneer dat weer komt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 15:37

doezel2 schreef:
Avalanche81 schreef:
Ik wacht echt al 2 weken op een pak van Agradi. Het zou door DPD gebracht worden en gisteren moeten arriveren.

Maar niets, en er staat op Track and Trace dat het nog altijd onderweg is........ >;)
het is mega mega druk bij dpd weet niet waar je vandaan komt maar hier in Twente (rijssen)staan 12 zee container vol met pakketje

Zuid-Holland. Maar dan wacht ik gewoon kalmpjes af :)