Borst vooruit en gaan ... het groeit vanzelf weer aan en in de tussentijd heb je een smeuiig verhaal te vertellen.
Het is mij overigens - als vrouw in een representatieve functie - ook wel eens overkomen. Voor de vakantie even de tondeuse van manlief gebruiken voor een lekker makkelijk kapsel. In de veronderstelling dat je met het gebruik van die ene kam nog wel 4 cm haar over zou houden. Dus manlief geeft een haal midden over mijn bolletje en ik heb nog 1 cm haar over. Tja, dan moet de rest er ook af. In 2 weken vakantie was het wel wat aangegroeid maar het was nog steeds heel kort. Het stond goed trouwens en mijn collega's moesten wel lachen om het verhaal.
Puera
Amazone
Geplaatst: 30-04-20 11:39
Appelmoes. Bovenop het hoofd smeren, welteverstaan.
Laura Zeeuwen heeft vitamine pillen voor haargroei, ze is bekend als haarguru in Amsterdam en veel vriendinnen zijn laaiend enthousiast. Maar goed don't blame me als hij straks ook borstgroei krijgt dus
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 30-04-20 12:47
Paarden verharen nu als een malle, ik zou zeggen maak daar een mooie pruik van. Papier Mache op het kale haar Eerst kale haar wel met vaseline insmeren, en laten drogen daarna eraf, paardenhaar op plakken en weer opzetten.
Polly
Moderator Algemeen
🏆 Paardenfluisteraar
Geplaatst: 30-04-20 13:17
Ik had het idee dat mijn haar harder groeide toen ik zwanger was
Biotine geeft inderdaad wel een verhoogde haargroei, ook bij mensen. Maar bij mensen weet ik niet hoeveel. Bij paarden geeft 0.1mg/kg paard een verhoogde groei van 10-20%. Daarnaast ruimschoots vitaminen, mineralen en eiwitten (1g/kg mens is voldoende, afgetopt op 100g bij 100kg mens bij overgewicht).
Rebel_Jits
Geplaatst: 30-04-20 20:25
Gewoon met een alcoholstift in de juiste kleur wat bijkleuren Tegen de tijd dat dat is vervaagd, staat er weer wat haar.
Domino_2006
Geplaatst: 30-04-20 20:43
Petje of hoed op en gaan met die banaan. Mijn mans haar viel ook iets korter uit dan gepland (waardoor zijn kale inhammen twee keer zo groot leken). Die doet naar zijn werk (schilder in de bouw) een petje op. Als je man op kantoor werkt is een nette hoed een optie als hij echt de deur uit moet.
Rex_Rolfo
Geplaatst: 30-04-20 21:04
Ervaringsdeskundige hier. Ik had wel vaker een lekker kort kapsel, maar toen ik een keer in de VS om een crew cut vroeg bleek de Amerikaanse kapper daar een iets andere definitie van te hebben dan mijn Nederlandse kapper
Terug tussen de mensen bleek dat ultra korte kapsel magnetisch, niet eerder gehad dat zoveel mensen met een hand over mijn hoofd moesten wrijven
Zoals al gezegd, het ultra korte is er in een week - anderhalf al redelijk af.
xxCYNNxx
Geplaatst: 30-04-20 22:39
Polly schreef:
Ik had het idee dat mijn haar harder groeide toen ik zwanger was
TS zonder foto van het slachto... eh, je vriend zijn nieuwe kapsel kunnen we onmogelijk goed advies geven
Zertab
Geplaatst: 30-04-20 22:45
Ibbel schreef:
De groeisnelheid van haar ligt vast. Er bestaat geen enkel middeltje, inwendig of uitwendig, om dat te versnellen.
Dit dus, bevestigt door mijn dermatoloog. Zelf helaas ook een haar probleempje.
ryukapple
Geplaatst: 30-04-20 22:48
Schijnt ook dat een hoofdhuid masage helpt. Versterkt de doorbloeding en helpt daarmee haar groei ietsje te verbeteren. Bij bepaalde ziektes die haarverlies geven lijkt het idd voordeel te geven. Maar kan sowieso geen kwaad om te proberen mocht het nodig zijn
noviceh
Geplaatst: 30-04-20 22:55
Apple schreef:
De topictitel is nu eigenlijk nog grappiger
Dat vind ik nou ook... Ik wilde graag lezen hoe dat hoofd gaat groeien als deze kaal is
Er bestaan wel pillen die mannelijke kaalheid kunnen voorkomen, maar die helpen niet voor dit geval, omdat de haargroei op zich gewoon goed is. Dat zijn sowieso pillen die je heel lang moet slikken en die invloed hebben op je hormoonhuishouding etc. Daar heb je in zo'n weekje niks aan. Bovendien zijn ze alleen op recept te krijgen.
Ach, who cares, mijn kleine neefje loopt met staartjes en clipjes in zijn haar, omdat het nu zo lang is. Leuk toch. Als je dan straks terugkijkt naar foto's dan weet je gelijk dat dat in de cornonatijd was.
Heb 3 weken geleden mijn zoon kaal geschoren, vandaag moest het overnieuw want het was alweer veel te lang. De oudste die momenteel in zn gabber periode zit, wil het liefst om de week.
Anoniem
Geplaatst: 01-05-20 00:25
tones schreef:
Heb 3 weken geleden mijn zoon kaal geschoren, vandaag moest het overnieuw want het was alweer veel te lang. De oudste die momenteel in zn gabber periode zit, wil het liefst om de week.
Paar teentjes knoflook uitpersen en mengen met verse geraspte kurkuma en dat op het hoofd smeren. Dat even een kwartiertje in laten trekken
Niet dat het haar er sneller van gaat groeien, maar je hebt wel even lol en iedereen blijft uit zn buurt vanwege de knoflook lucht. De kurkuma zorgt ervoor dat alles waar het mee in aanraking komt geel is. Valt het gele iig meer op dan het ontbrekende haar