Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:24

Wat zijn veel mensen lekker bezig thuis of in de tuin! Chapeau :)

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een stuk beter nee kan zeggen tegen iemand die ik nog van vroeger ken toen het slecht met me ging. Met hem ging het toen nog voor zijn doen goed, helaas is hij verder afgegleden. Vroeger was ik er echt niet toe in staat om nee te zeggen, ik was naïef en dat heeft me enorm veel pijn gedaan en het heeft ook voor de nodige problemen gezorgd. Hij is alleen mijn buurman op dezelfde verdieping helaas, ik ben net verhuisd. Nu alleen nog blokken op snapchat :evaw: en niet meer in truucjes vallen. De truucjes van heb geen sigaret meer oid ken ik ondertussen wel, dat zijn gewoon beginselen om contact op te bouwen en dan kan het alleen nog maar bergafwaarts gaan met zulke pipo's.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 20:32

Ik ben trots op mezelf omdat ik toch 4,76 km met tegenwind en regen dat als hagel voelt heb hardgelopen.

Alja

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:11

Ik ben ook trots op mezelf
Na 20 jaar hetzelfde werk te hebben gedaan ben ik in december overgestapt naar een andere baan.
Moet nog veel leren en ben er nog steeds niet maar ze geloven in mij want heb een jaarcontract gekregen na mijn eerste half jaar contract :)
Dus daarom trots op mezelf dat ik deze stap heb gemaakt :)

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:13

ik ben trots op mezelf omdat ik 3 kasten in mijn kamer ontstoft heb. :') Wilde het al zo lang doen, maar had er nooit motivatie voor. :P

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:19

Ik ben trots op mezelf omdat ik een kilo ben afgevallen, en daarnaast een lager vetpercentage heb en een hoger percentage aan spieren! :)

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:22

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik super fijn in de tuin heb geklust en we daardoor lekker zijn opgeschoten met de aanleg van de paddock!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:23

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een mooie flyer voor HamsterScaping in elkaar geknutseld hebt :) <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:27

Omdat ik super goed op ben geschoten met mn verslag :)!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:42

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik als student uit het niets de leiding kreeg over een put en dat ipv ik dichtsloeg, we het met zijn allen voor elkaar kregen om hem helemaal af te krijgen. Mijn eigen leidinggevende was ook trots op mij, maar die doet dit soort acties ook expres. :') Misschien niet leuk, wel heel leerzaam en een boost aan zelfvertrouwen erbij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 21:44

Ik ben trots op mezelf omdat ik het k*tgevoel waar ik mee zit heb kunnen gebruiken om een mooi kunstwerk te maken. Deze staat nu in de woonkamer en iedere keer als ik 'm zie moet ik glimlachen.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 22:23

Ik ben vandaag trots op mezelf, omdat ik wat afspraken heb gemaakt via de telefoon. Daar heb ik echt een hekel aan. Ook heb ik heb na maanden uitstellen, gesolliciteerd voor een vakantie baantje.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 15:47

Ik precies alles geuit heb wat ik wilde uiten, ondanks dat ik het gesprek in ging van, 'Nah laat ik dat maar voor me houden'. Ik heb het gewoon gedaan! *\o/* *\o/* *\o/*

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:06

Ik eindelijk mijn fotoboek wat alweer 3 maanden ligt te wachten af heb gemaakt.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 17:09

Ik ben trots op mezelf omdat ik net met rijden net zo lang door ben gegaan totdat ik hem volledig over zn rug had. Normaal geef ik het meestal op als het niet lukt en stap ik af.

Leuk om te lezen allemaal!

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:52

Vandaag ben ik trots op mezelf omdat ik een productieve dag heb gehad. Boodschappen doen, bij een vriendin langs, voor school bezig, paardrijden en mijn vader geholpen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:08

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ondanks ik een hele gefrustreerde dag op het werk had en ik ontzettend moe was ik toch ben gaan hardlopen terwijl het regende. Voelde me daarna een stuk beter.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:21

Dat ik vandaag voor het eerst met mijn twee haflingers in mijn eentje ben gaan wandelen.
De graspaden gingen allemaal perfect zonder te gaan eten. Maar toen ik een pad koos wat aan beide kanten gesierd werd door overhangende takken gebeurde er dit....Afbeelding

Ik kon er wel om lachen!
Zal ik ze aanmelden bij Staatsbosbeheer voor het onderhouden van de paden?

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:29

Omdat ik vandaag voor het eerst "les" heb gehad op de graafmachine van mijn staleigenaren, en daarbij niemand heb vermoord en niks kapot heb gemaakt :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:38

Laurora schreef:
Omdat ik vandaag voor het eerst "les" heb gehad op de graafmachine van mijn staleigenaren, en daarbij niemand heb vermoord en niks kapot heb gemaakt :D

Daar mag je ook best wel trots op zijn.

Ik ben trots op mezelf dat ik, ondanks dat mijn hoofd (maandelijkse migraine aanval, maar wist het op tijd aan te pakken en zette daarom niet door)en mijn lichaam (fybriomalgie) mij tegen zat, heel rustig door gegaan ben in het huis. Mijn rust tijdig heb gepakt en weer rustig opbouwen richting de middag, dat ik nu compleet voldaan en goed gevoel heb, het huis aan de kant, kattenbakken schoon, was gedraaid en nog even rustig aan aan de wandel geweest in het zonnetje.

Nu het avond is, is mijn hoofd nog fris en mijn lichaam staakt niet.
Ik ben dus trots, dat ik voor vandaag het evenwicht gevonden heb!

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:49

Wat een leuk topic :)

Ik ben vandaag trots op mijzelf omdat ik 2 uur op werk ben geweest en weer in staat ben mijn eigen huishouden te doen. Voelt goed !

En ik ben trots op mijn Roemeense hondje die drie weken bij mij is en het zo goed doet. Ondanks alle (goedbedoelde) adviezen die ik krijg toch mijn eigen pad volg met haar. En dat werpt zijn vruchten af :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:05

Ik ondanks ik echt geen zin had, net toch nog een uur ben gaan sporten. En me nu eigenlijk veel energieker voel en het jammer vind dat het uur alweer om is.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 22:22

Ik ben trots dat ik zojuist mijn eerste auto heb gehaald, gelijk een dikke paardenwagen, en achteruit in heb geparkeerd. (Ik kom van formaatje Hyundai i10 af :P)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 06:21

Ik ben trots op mijzelf omdat ik ondanks dde beperkte hoeveelheid slaap die ik heb gehad toch al echt nuttige dingen heb gedaan in huis!

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:00

Ik ben trots op mezelf omdat ik vanochtend weer eens lekker auto heb gereden. En ik vond 't nog leuk ook. *\o/*

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 09:04

Ik ben trots op mezelf omdat ik met heel veel moeite mijn excuses heb aangeboden aan iemand waar ik dat nog nooit heb gedaan omdat ik dat niet kan.